Nee maar wel met Po.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef Cyaa het volgende:
Oh wacht! Heeft WurM echt iets met lala?ik ben compleet de kluts kwijt.
ik dach t tinky winkyquote:
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef Cyaa het volgende:
Oh mijn god, is WurM echt zo triest of is het allemaal fake? Ik vind dit best eng worden hier
Als Laladinges nou gewoon écht met iedereen eventjes zou neuken zou het verder geen probleem zijn overigens.
gvd dirk alweer mijn bier door mijn neusquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.
Dus jij zou best wel schrikken als WurM en ik iets hadden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
check het fotoboek van Worm en je hebt je antwoord. Normaal gesproken mag je mensen niet ophun uiterlijk beoordelen, maar godverdomme... wat is die gast lelijk. Als je dan niet meer op het uiterlijk mag beoordelen, dan kan je alleen nog maar zeggen: Ah, wat zielig dat zijn ouders geen abortus hebben gepleegd.
Dirkh sinds wanneer ben je zo geniaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vraagt niet om mijn mening maar ik geef m toch:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus jij zou best wel schrikken als WurM en ik iets hadden?
HOU JE BEK MAN DE KANARIE VAN MIJN OMA IS DOODGEGAAN AAN TERMINALE STAARTKANKERquote:
aan terminale nog welquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN DE KANARIE VAN MIJN OMA IS DOODGEGAAN AAN TERMINALE STAARTKANKER
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:07 schreef Cyaa het volgende:
ik schoot bijna in de verdediging, maar nog net niet
Ja en chronisch.quote:
oooh niks ernstigs dusquote:
jezelf quoten kan bestquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
bellah weet het verschil niet tussen editen en quoten.. post deze maar hier, al was ie niet echt stoer.. wel finaal mislukt
mits pezuquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
bellah weet het verschil niet tussen editen en quoten.. post deze maar hier, al was ie niet echt stoer.. wel finaal mislukt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik kan mij jou nog herinneren van aan dat onderwerp verwante topics, zit er nog vooruitgang in de zaak?![]()
Redder van dit topic.quote:
WAAR DE FUCK BEN JE MEE BEZIG MENquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Bellah het volgende:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |