Omdat je achteraan zat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat bij Ladidadida in de bus, maar ze dacht dat ik een neger was.
![]()
Een halve negerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat bij Ladidadida in de bus, maar ze dacht dat ik een neger was.
![]()
Ik zat wel achteraan, want daar zit rechts van de bus zo'n schuin houten ding waar je tegenaan kan leunen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Omdat je achteraan zat?
(Disclaimer: dit is een intellectuele grap, grote kans dat u hem niet zult begrijpen)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een halve neger
Maar zeg nou zelf, hier:
[afbeelding]
ben je toch net een halve neger?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat wel achteraan, want daar zit rechts van de bus zo'n schuin houten ding waar je tegenaan kan leunen.
Daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Mocht ik dat ooit gaan doen, dan hoor je van me.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Christen eh? Wat vind jij van het feit dat bedevaartstochten dadelijk niet meer worden vergoed. Positief of een negatief iets? Of geloof je in de medische werking daarvan?
Halfbloednegerquote:
Doe eens nietquote:
Halfbloednegers hebben bloedarmoede.quote:
Doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Halfbloednegers hebben bloedarmoede.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijkEigenlijk is het een groot compliment dat ik je een neger noem
![]()
HOEZO HEB JE NIET HARD GEWERKT?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef Ladidadida het volgende:
Ooooh wat lief!
Echt heel hard heb ik niet gewerkt, maar ik vind het wel heel lief![]()
Om die toets te halen bedoel ik. Nu werk ik wel hardquote:
Waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Jekoos het volgende:
Christen?
Opgelost, slotje danquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef Ladidadida het volgende:
Ooooh wat lief!
Echt heel hard heb ik niet gewerkt, maar ik vind het wel heel lief![]()
In de OP.quote:
EO Jongerendag?quote:Omdat mijn favoriete christen Ladidadida zo goed met haar school bezig is...
Nee, wel Opwekkingquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Boem-dikkie is een mulato?
Good girlquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Om die toets te halen bedoel ik. Nu werk ik wel hard
Wat kun je allemaal met slotjes?!quote:
je kan beter vragen wat nietquote:
anders wou jij graag de eerste zijn zeker ofnietquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Is ze al een keer volgeblaft door een FOK!ker of is dit topic voorspel?
Ik wil alles wetenquote:
Ik ben hard bezig maar ze werkt niet meequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Graag is een groot woord, ik ben altijd bereid om iemand te helpen. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
anders wou jij graag de eerste zijn zeker ofniet![]()
[slechtnieuwsgesprek]Jij zal altijd een soort broer voor haar zijn... [/slechtnieuwsgesprek]quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig maar ze werkt niet mee
Hou je van 15 jarige jongetjes en draag je graag een jurk? Indien deze vraag positief beantwoord wordt, denk ik dat je hier en daar wel een neukertje kan vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:29 schreef PeZu het volgende:
valt er hier nog wat te neuken of wat?
Was dat slecht nieuws? Of zit je me in de maling te nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[slechtnieuwsgesprek]Jij zal altijd een soort broer voor haar zijn... [/slechtnieuwsgesprek]
Ja en Maria was ook maagd. Ik vertel niks door, als jij het ook niet doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, ik wil niet vervelend doen, maar lees de OP eens goed, en dan vooral de eerste 5 woorden
Omdat mijn favoriete christen Ladidadidaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, ik wil niet vervelend doen, maar lees de OP eens goed, en dan vooral de eerste 5 woorden
Toch vind ik je lief!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
Heeft hij ook zo'n gans grote fallus dan Ladidadida?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijkEigenlijk is het een groot compliment dat ik je een neger noem
![]()
Ja, nu ze benadrukt dat ze christen is, is het denk in eens een goednieuws gesprek geworden. Als er iemand dan kans heeft op sex met haar, is het haar broer wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef -SL- het volgende:
[..]
Was dat slecht nieuws? Of zit je me in de maling te nemen
mijn bier, wat doe jequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nu ze benadrukt dat ze christen is, is het denk in eens een goednieuws gesprek geworden. Als er iemand dan kans heeft op sex met haar, is het haar broer wel.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nu ze benadrukt dat ze christen is, is het denk in eens een goednieuws gesprek geworden. Als er iemand dan kans heeft op sex met haar, is het haar broer wel.
Daar doe ik geen uitlatingen overquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heeft hij ook zo'n gans grote fallus dan Ladidadida?
Omg, wat vunzigquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gemorst mag ik hopen? Als het via je neus er uit is gespoten, kan je het met één grote haal weer terughalen.quote:
dat deed ik alquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gemorst mag ik hopen? Als het via je neus er uit is gespoten, kan je het met één grote haal weer terughalen.
Zoals jou?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja zeg, je hebt voldoende alternatieven.
Zo dan.... Kiss and don't tell?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitlatingen over![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je meteen met het echte werk wil beginnen kan je daar voor kiezen ja.
Dat is geen verbaggeren, ik breng juist diepte in jouw topic.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Dirk wat heb je mijn topic weer heerlijk weten te verbaggeren.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Afwazig het volgende:
Begin nou niet over mij, want ik ben één groot gedrocht :'(
dat is gekomen nadat iemand zei "WHEHEHE ik had je toch gekocht?!".
nee neequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Dirk wat heb je mijn topic weer heerlijk weten te verbaggeren.
Oh ja dat was het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee
hij heeft jet opic een andere wending gegeven![]()
Eerst maar eens even je fobo bekijken..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je meteen met het echte werk wil beginnen kan je daar voor kiezen ja.
áh, dat bedoel ik ook altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is geen verbaggeren, ik breng juist diepte in jouw topic.
diepzeeduikenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is geen verbaggeren, ik breng juist diepte in jouw topic.
Momentje, dan zal ik er eerst foto's plaatsen van puisterige pubertjes met een bijbel in hun hand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst maar eens even je fobo bekijken..
Laat maar, ik heb al een keus gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Momentje, dan zal ik er eerst foto's plaatsen van puisterige pubertjes met een bijbel in hun hand.
Het wordt toch je broer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb al een keus gemaakt.
Nou Boem-dikkie, je kan aan de slagquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb al een keus gemaakt.
Nee, ik moet je daarin teleurstellen, sorry!quote:
Ze heeft wel een bekkie voor een facial. Hoef je je ook niet in te houden.quote:
Ik ben al sinds Ladidadida er is flieft op 'rquote:
inhoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bekkie voor een facial. Hoef je je ook niet in te houden..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Komen er foto'squote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?
Niet?quote:
en dat allemaal door dirkh's grappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Snakey het volgende:
Hee, het eerste topic wat leuk wordt terwijl pubbergeilmagneet SC-er Ladidadida er in post, cool.![]()
Lezen is niet je sterkste kant hèquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil je de foto's ook nog zien? Of heb je nu genoeg op Boem gegeild?
Mjah Ladidinges denkt van wel Boem, misschien komt het door je gigantische pénìsquote:
Says youquote:
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik moet je daarin teleurstellen, sorry!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mjah Ladidinges denkt van wel Boem, misschien komt het door je gigantische pénìs.
Je houdt niet van SM ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Ladidadida het volgende:
Krabbel je nu terug Boem?Niet doen! Anders zit ik straks met DirkH als enige optie
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?
Valt mee. Ze willen niet allemaal neuken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat niet jouw standaard tekst als je een man spreekt?
wrom wil jij dat wetenquote:
Meer niet van Dirkquote:
Ik denk eerder dat je je broer teleurstelt, poppekind. Ik zit niet echt te wachten op een incest sextape van je,quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, ik moet je daarin teleurstellen, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |