Ik vond ze vroeger fascinerend. En ik voelde me ook meteen oud én stoer als ik ze had op mijn vingers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef k_man het volgende:
Maar goed, hoe denk jij over verschompelde velletjes Bupa?
En over Le Corbusier?
Ik heb nieuwe zien staan voor die prijs, maar dat zouden replica's kunnen zijn maar in dit geval was dat volgens mij niet zo. Het is wat ingewikkeld, die replica's, sommige stoelen mogen wel nagemaakt worden andere weer niet.quote:
Over een zwaktebod gesproken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef Z het volgende:
(Volgens mij 'Lienekiens'') Dalrymple deelde nog een sneer uit naar Le Corbusier, de rellen in de voorsteden van Parijs zouden deels zijn schuld zijn.
Maar vroegah kon dat niet ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
Die Villa Savoy is gewoon opengesteld voor publiek hoor. Die kun je bezoeken. Heb ik ook gedaan. Is van binnen ook erg de moeite waard.
En een nieuwe LC4 voor 900 lijkt me echt niet mogelijk. Er zijn wel imitaties, die dan net iets anders zijn, maar als jij een echte LC4 voor dat bedrag weet, hou ik me warm aanbevolen.
Wat bevalt jou dan eigenlijk aan zo'n stoel? Ik vind het nog steeds een monstrum. Het is veel teveel stoel voor zijn functie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
maar als jij een echte LC4 voor dat bedrag weet, hou ik me warm aanbevolen.
Die schreef zulke boeken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef Bupatih het volgende:
wyccie, wat is er mis met Cissy van Marxveldt?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die schreef zulke boeken:
[afbeelding]

op haar wikipedia-pagina me wel aan.quote:De 'jolige' schrijfstijl, een milieu waarin iedereen wel wilde leven en veel humor, allemaal handelsmerken van haar, bleken de ingrediënten voor het succes te zijn
Tja, beschrijven waarom iets een goed ontwerp is, blijft erg lastig. Als je althans niet wilt vervallen in ondoorgrondelijk ontwerpersjargon.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat bevalt jou dan eigenlijk aan zo'n stoel? Ik vind het nog steeds een monstrum. Het is veel teveel stoel voor zijn functie.
Dit valt niet meer in de categorie 'stoel', maar in de categorie 'kunst'. En dan mag alles.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef Gellius het volgende:
Wat bevalt jou dan eigenlijk aan zo'n stoel? Ik vind het nog steeds een monstrum. Het is veel teveel stoel voor zijn functie.
Ah, dus ik ben niet de enige die zich verveelt in bad. In bad een boek lezen lukt niet want dan beslaat m'n bril, en voor de rest zou ik niet weten wat ik in m'n eentje in een bad zou moeten doen. Ik heb hetzelfde met onder de zonnebank gaan, trouwens. Stomvervelend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef Gellius het volgende:
Vreselijk. Maar mijn teerbeminde vind dat erg fijn, dus het bad heeft zijn nut. Ik verveel me na vijf minuten het schompes.
O, maar in dat geval vind ik het een erg verouderd concept. Pipes die geen pipes zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit valt niet meer in de categorie 'stoel', maar in de categorie 'kunst'. En dan mag alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |