Wijn drinkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef hummus het volgende:
Ah, dus ik ben niet de enige die zich verveelt in bad. In bad een boek lezen lukt niet want dan beslaat m'n bril, en voor de rest zou ik niet weten wat ik in m'n eentje in een bad zou moeten doen.
Niet het originele monty python plaatje van een veertje boven de navel van een blote man, nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Geen plaatje?
Wat is dat nou voor antwoord?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Frollo.
Vertel eens!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn gala was echt héél erg tof.
Leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het. Ik had geen vriendje om mee te gaan. Anders was dat het geval geweest. Nu maar met mijn beste vriendinnetjje.
Alleen in je zwakke momenten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik een hekel heb aan alle meisjes.
Of wel?
Oh, ja ik vind het superjammer dat een van de gezelligste dagen ook meteen een van de laatste is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik meende laatst te lezen dat je het best wel moeilijk vond dat alles zou veranderen.
Luistertip: Fountains of Wayne - Prom theme, wat natuurlijk een parodie is op, nou ja, prom themes dus, maar tegelijk ook zo mooi!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja ik vind het superjammer dat een van de gezelligste dagen ook meteen een van de laatste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |