+quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andy McKee - Amazing Guitar Skills
The Fray - Look After You
Andy Kaufman - I Trusted You ()
Jim Carrey - I Am The Walrus
Jack Johnson - Better Together (live!) ()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Frollo het volgende:
Man on the Moon is geweldig!
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, leuk, maar van die clips zit ik niet met natte ogen en 'n dikke keel op m'n werk.
Ik ken 'm alleen van Carrey's vertolking. En ik zal ook vast wel eens Taxi gezien hebben, maar dat is niet blijven hangen.quote:
Dus ik ben pwned wie unne n00b?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft weer nieuw publiek om zijn Andy Kaufmanadoratie aan tentoon te stellen.
Heeft 'ie z'n webloglinkje al gespamd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft weer nieuw publiek om zijn Andy Kaufmanadoratie aan tentoon te stellen.
Moet je doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van Carrey's vertolking. En ik zal ook vast wel eens Taxi gezien hebben, maar dat is niet blijven hangen.
MotM was een enorm goeie film en de persoon Kaufman moet erg interessant geweest zijn, maar ik heb me verder niet echt in 'm verdiept, sorry.
Het is niet zozeer het tentoonstellen van mijn adoratie, het is meer het delen van mijn interesse in de beste man.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit:quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft 'ie z'n webloglinkje al gespamd?
God, het wordt wel èrg met die trend zeg. Ik ben voor de driehoek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef JAM het volgende:
Ik ben een beetje treurig, G. Mijn vriendin heeft van een van haar collegaatjes gehoord dat Europese en Amerikaanse mannen graag hebben dat vrouwen hun schaamhaar scheren en nu heeft ze dat ook gedaan. Ze denkt dat ze mij daar een plezier mee doet. Grmbl..
Ook goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Z het volgende:
Andy Kaufman daarentegen.
Mag die niet wegblijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM. Nu Pope nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |