quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sowieso hoop ik dat er van dat hele samenwerkingsverband niets waar is. Mocht dat wel zijn mag de directie wmb zo snel mogelijk ontslagen worden.
Had ik gezien, maar dit was het volledige verhaal. :-)quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je.
Oké.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Had ik gezien, maar dit was het volledige verhaal. :-)
Spelers als Gabri zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sowieso hoop ik dat er van dat hele samenwerkingsverband niets waar is. Mocht dat wel zijn mag de directie wmb zo snel mogelijk ontslagen worden.
A1...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
Waar moet die Krkic dan spelen?
Die kunnen we ook krijgen zonder een samenwerkingsverband.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Spelers als Gabri zeg ik geen nee tegen.
Ik denk dat Barcelona eerder naar Ajax kijkt in het geval van zon samenwerkingsverband. Hoewel Barcelona nog steeds de volle pond moet gaan betalen voor onze ster spelers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Die kunnen we ook krijgen zonder een samenwerkingsverband.
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Barcelona eerder naar Ajax kijkt in het geval van zon samenwerkingsverband. Hoewel Barcelona nog steeds de volle pond moet gaan betalen voor onze ster spelers.
Wat lul je manquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.
Hopelijk weet de ledenraad er nog iets tegen te doen.
Een samenwerkingsverband wil niet meteen zeggen dat Ajax voortaan FC Barcelona Amsterdam heet hoor. Je overdrijft het een beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een samenwerkingsverband wil niet meteen zeggen dat Ajax voortaan FC Barcelona Amsterdam heet hoor. Je overdrijft het een beetje![]()
Paranoia gastquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.
Barcelona krijgt een speler met meer ervaring terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |