Ik heb Bojan (z'n voetbalnaam) in FM uitgeleend aan Heracles en hij heeft ze persoonlijk naar europees voetbal geschoten door meteen topscorer en talent van het jaar te worden in de eredivisiequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef pfaf het volgende:
Wat een onzin zeg, een 16jarige speler voor een jaartje lenen. Dat doe ik met Football Manager om clubs uit de degradatienood te helpen, niet om een club structureel aan de top te krijgen.
Bojan, Falcao etc zijn daar uitermate geschikt voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb Bojan (z'n voetbalnaam) in FM uitgeleend aan Heracles en hij heeft ze persoonlijk naar europees voetbal geschoten door meteen topscorer en talent van het jaar te worden in de eredivisie![]()
Spelen we tegen Atletico, anders wil ik wel even gaan kijken. Wil Aguero wel eens in het echt zien namelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch maar besloten om niet naar het AT te gaan ondanks dat LAZIO meedoet. Kan dat geld toch beter gebruiken voor andere dingen.
Arsenalquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
We spelen tegen Atletico en Arsenal.
Ach wat kan het me ook schelen, ga gewoon alleen Ajax-Atletico checken. En de rest van de dag bier zuipenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
We spelen tegen Atletico en Arsenal.
Tuulijk niet, Robbie probeert grappig te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij heeft hij dat nooit gezegd hoor dat hij Perez haat.
Nee hoor, iemand had het daarover in een ander topic. Oke ik heb het wat aangedikt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tuulijk niet, Robbie probeert grappig te zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand had het daarover in een ander topic. Oke ik heb het wat aangedikt.
Geen brief thuis gehad? Ik heb hem meteen weggedaan, maar daar zat een overzichtje bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ArsenalHoe duur die kosten die kaarten, weet iemand dat?
Ik een briefje? In een boerengat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen brief thuis gehad? Ik heb hem meteen weggedaan, maar daar zat een overzichtje bij
Ken je Nibbixwoud wel danquote:
Als je nooit naar Ajax gaat sturen ze je ook geen brief natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen brief thuis gehad? Ik heb hem meteen weggedaan, maar daar zat een overzichtje bij
MVG heeft blijkbaar in de Sportweek gezegd dat er geen verdedigers meer bij komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef stefmans het volgende:
Het kan geen kwaad om Bojan te huren, je hebt meteen een speler met genoeg klasse om een reserve spits te zijn. En je hebt dan weer geld over voor een nieuwe back/CV
Weet niet of dit al voorbij gekomen is maar Marca is over het algemeen toch wel een betrouwbare krant al lijkt me een oorspronkelijke vraagprijs van 10miljoen wel erg veel voor De Mul. 4 miljoen is wel genoeg dunkt me.quote:"De Mul voor 5 jaar naar Sevilla"
Volgens de Spaanse sportkrant Marca verkast onze landgenoot Tom De Mul waarschijnlijk voor vijf jaar naar Sevilla. De 21-jarige aanvaller zou al een persoonlijk akkoord met de Spaanse club hebben, en volgens Marca is het nu enkel nog wachten op het fiat van zijn huidige club Ajax.
Met dit akkoord zou De Mul aanbiedingen van onder meer Tottenham, Stuttgart en Hamburg naast zich neerleggen. De Spaanse krant meent ook te weten, dat de oorspronkelijke vraagprijs van Ajax voor De Mul tien miljoen euro bedroeg, maar dat de Amsterdammers dit bedrag nu tot vier miljoen euro verlaagd hebben, aangezien de jonge Belg volgend seizoen al transfervrij kan vertrekken.
www.voetbalkrant.com
Als er 4 miljoen is geboden dan haalt Ajax optimaal rendement vanuit prijs/kwaliteit oogpunt gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Weet niet of dit al voorbij gekomen is maar Marca is over het algemeen toch wel een betrouwbare krant al lijkt me een oorspronkelijke vraagprijs van 10miljoen wel erg veel voor De Mul. 4 miljoen is wel genoeg dunkt me.
Nibbixwoud ligt in Noord Holland,quote:
Komen die net uit hun grot ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Landgeld het volgende:
tottenham wilt Sneijder voor ruim 10 mljn
4 miljoen is gewoon 300% zijn marktwaardequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als er 4 miljoen is geboden dan haalt Ajax optimaal rendement vanuit prijs/kwaliteit oogpunt gezien.
Dat zijn er dus minstens 8 te weinig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Landgeld het volgende:
Daar heb ik ooit eens een receptie gehad, wat een kutgat om te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Nibbixwoud
Beats me, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens een receptie gehad, wat een kutgat om te vinden.
Geloof me, je mist echt nix.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef SiemeN het volgende:
Beats me, ik ben er nog nooit geweest.
Ja, laten we dat doen, praten over ons aller Ajax.quote:Maar laten we het maar weer over Ajax hebben,.
Welnee man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef TIM-846 het volgende:
Dan heeft Valencia dus meer kans.. wat een kansloze figuren daar in Londen.
Och, dat klinkt al beter dan het Zlatan-scenario, hebben we 31 augustus nog om een vervanger te regelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef PyTh het volgende:
Sneijder blijft gewoon lekker bij ajax tot 30 Augustus
Ja, ik wil een nieuwe auto voor 100 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Landgeld het volgende:
Ze hadden 20 miljoen euro over voor Nani, die nu naar Manchester United is gegaan, dus ze hebben geld genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Landgeld het volgende:
Sowieso is het de mooiste club in de PL, daarbij zijn ze héél ambitieus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef twi het volgende:
Maar wil Sneijder naar een eventuele eeuwige nummer 5 van de PL?
Als ze echt 50 miljoen euro over hebben voor die twee, dan is het een overweging waard.quote:AC Milan is van plan om Ryan Babel en Wesley Sneijder bij Ajax weg te plukken. Aan het eind deze maand zal een delegatie van de Italiaanse club naar Amsterdam reizen om de onderhandelingen over beide spelers te openen. De Champions League-winnaar heeft voor het duo een bedrag van 25 miljoen euro over. (Italiaanse media)
Voor het duo, dus 25 miljoen in totaal. Niet 25 miljoen per speler.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ze echt 50 miljoen euro over hebben voor die twee, dan is het een overweging waard.
Eerder 16 voor Sneijder en 9 voor Babel, dat is wat ze bedoelen lijkt me.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ze echt 50 miljoen euro over hebben voor die twee, dan is het een overweging waard.
OK, dan gaat het over. Minimaal 30 miljoen euro, we zijn de Aldi niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor het duo, dus 25 miljoen in totaal. Niet 25 miljoen per speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |