Das natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch zou ik daar als trainer niet blij mee zijn. Een heel jaar probeer je een speler te "kneden" zoals jij hem wilt hebben, en dan gaat een andere trainer die speler een andere speltechniek proberen bij te brengen.
Prima voetballer hoor. Beetje arrogant ventje, maar daar houden we in A'dam wel van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:47 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Laat de Guzman lekker zitten waar ie zit.![]()
Wow! Tegen Thailand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Raffie heeft weer gescoord voor het Nederlands elftal![]()
![]()
Aldus Montana
Niet zo minderwaardig, met Kosin Hathairattanakool op doel is Thailand schier onverslaanbaar!quote:
Wel een top-keeperquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet zo minderwaardig, met Kosin Hathairattanakool op doel is Thailand schier onverslaanbaar!![]()
De Ajacieden mogen het weer doenquote:42. Goal Oranje 0-2! Heitinga kopt vrijstaand in na een corner van Sneijder
Rot dan maar op.quote:Tom De Mul: 'Sevilla heeft bij mij aangeklopt'
6/6/2007 14:48
Sevilla heeft Tom De Mul op het oog. De Spaanse club heeft zich al gemeld bij de Belgische aanvaller van Ajax. 'Het klopt dat Sevilla mij een voorstel heeft gedaan via mijn zaakwaarnemer', vertelde De Mul aan ABC.
De Spaanse krant verraste De Mul in het hotel in Helsinki waar de Belgische nationale ploeg zich voorbereidt op het EK-kwalificatieduel met Finland.
'Het ligt er nu helemaal aan of de clubs tot een akkoord komen. Ik weet wat ik wil: spelen voor Sevilla. Ik zal er alles aan doen. Want welke voetballer zou nou niet in zo'n goede ploeg willen spelen?', verzuchtte De Mul.
Niet veel later leek De Mul te zijn geschrokken van zijn ontboezemingen aan de Spaanse krant. Toen de Belgische pers hem vroeg naar de interesse van Sevilla, zei de Ajacied van niets te weten, zo verhaalt ABC.
De rechtsbuiten heeft nog een contract voor een jaar bij Ajax. De Mul gaf eerder al aan die verbintenis sowieso niet te verlengen. De harde sfeer in de kleedkamer zou hem tegenstaan. Een vertrek deze zomer zou hem dan ook niet slecht uitkomen.
Ik hoop dat ze de Mul laten gaan naar het gemoedelijke Sevilla. Een club waar totaal geen druk isquote:Sevilla heeft Tom De Mul op het oog. De Spaanse club heeft zich al gemeld bij de Belgische aanvaller van Ajax. 'Het klopt dat Sevilla mij een voorstel heeft gedaan via mijn zaakwaarnemer', vertelde De Mul aan ABC.
De Spaanse krant verraste De Mul in het hotel in Helsinki waar de Belgische nationale ploeg zich voorbereidt op het EK-kwalificatieduel met Finland.
'Het ligt er nu helemaal aan of de clubs tot een akkoord komen. Ik weet wat ik wil: spelen voor Sevilla. Ik zal er alles aan doen. Want welke voetballer zou nou niet in zo'n goede ploeg willen spelen?', verzuchtte De Mul.
Niet veel later leek De Mul te zijn geschrokken van zijn ontboezemingen aan de Spaanse krant. Toen de Belgische pers hem vroeg naar de interesse van Sevilla, zei de Ajacied van niets te weten, zo verhaalt ABC.
De rechtsbuiten heeft nog een contract voor een jaar bij Ajax. De Mul gaf eerder al aan die verbintenis sowieso niet te verlengen. De harde sfeer in de kleedkamer zou hem tegenstaan. Een vertrek deze zomer zou hem dan ook niet slecht uitkomen.
Nu weet ik tenminste bij welke minuut ik moet oplettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heppie pech
Wel zo prettig bij NL 11talquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste bij welke minuut ik moet opletten![]()
Kijk je dit soort wedstrijdjes nou echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ordinair het volgende:
Houd je bek nou over NL11 shit, het komt straks pas op TV!
Nou ga er ook maar echt voor zitten want het is me toch boeiend!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ordinair het volgende:
Kerel, het is woensdag.. Is er iets anders boeiends te doen? Nee! Laat mij dan maar even een potje (kut)voetbal kijken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kijk je dit soort wedstrijdjes nou echt![]()
Dan moet je niet op Fok! zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Ordinair het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |