stanley en bahco verkopen ze, sola nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef josvr het volgende:
Verkoopt Gamma ook A-merk waterpassen, of alleen hun huismerk?
Als elektricien heb ik een waterpas van 50 cm in mijn koffer zitten. Dat komt omdat bij het maken van opbouw installaties de beugelafstand horizontaal 40 cm mag zijn / verticaal 50 en 10 cm vanaf ieder hulpstuk (schakelaars, lasdoos, wandcontactdozen e.d.).quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef josvr het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraag over waterpassen.
Je hebt ze in verschillende lengten. Als je er 1 zou kopen, welke lengte zou jij dan kopen en waarom?
Huismerk Gamma nemen?
Zit er nog veel kwaliteitsverschil tussen waterpassen? Hanteren ze allemaal dezelfde meetafwijking, of hanteren goedkope modellen een zeer grote onnauwkeurigheid?
Bedankt! Jos
Idd zeker voor de huis tuin en keuken dingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Lucille het volgende:
Voor de meeste klussen is een 40 cm waterpas goed genoeg.
Streepjes zetten die je later weg kunt halenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Marsepein het volgende:
Inderdaad streepjes op de waterpas zijn handig. Mijn korte zit zo vol dat ik niet meer weet welk streepje waarvoor is![]()
En hoe controleer je dat als de waterpas zelf niet pas isquote:
Tegen een muur zetten, streep trekken omdraaien nog een streep zetten , dan meet je het verschilquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoe controleer je dat als de waterpas zelf niet pas is
met een ander.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoe controleer je dat als de waterpas zelf niet pas is
Foutquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met een ander.
Maargoed ik heb dus het antwoord wat ik zocht hier gevonden 40 cm is voldoende voor huis tuin en keuken gepruts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |