Heh zou ik ook kunnen doen, maar het loopt niet helemaal lekker op de laptopquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Baret het volgende:
ik zit nu op stage te wow'en , heb me laptop meegenomen.

doe mij ook zo'n stage!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Baret het volgende:
ik zit nu op stage te wow'en , heb me laptop meegenomen.

ik ook maar dan op me werkquote:

quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan het wapen MP5![]()

BFG 9000quote:

sorry hoor maar waarom frostwarden :xquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef Ge4ce het volgende:
Nog van het vorige topic:
[..]
Fire mage hier.
Al heb ik nog niets met Arcane of Frost gedaan.
Dit is zo'n beetje de build die ik op het moment heb.
Voor solo vind ik het een uitermate fijn en rustige build. Met behulp van je conjure water, food en mana steen heb je altijd wel wat te doen. Daarnaast heb je Mage Armor voor in Instance's en Ice Armor in PvE/Solo. Frost nova en Mana shield voor verdediging.
Ik merk wel dat ik vaak te veel damage doe (kan dat?) en dan ook een te hoge threat genereer. (wel 10% reductie in fire spells) Gecombineerd met Herbalism en Alchemy kan ik opzich handige potions maken. Elixir of Superior Defense, Superior Mana Potion en Elixir of Greater Firepower. (Daarom dus ook dat ik hoge fishing en cooking heb, Firefin snapper's en Stonescale Eel's.)
Ben dan ook niet echt van plan alles opnieuw in te delen en alles nu dus verders op fire ga zetten. Over 4 levels (level 55 dan) heb ik dan ook de build tot en met Dragon's Breath. Uiteindelijk zal mijn build er ongeveer zo uit zien. Dan ben ik tevreden hoor.
Ahum, dus mijn verhaal.![]()

Lijkt mij dat logisch?quote:On a Mage question about invisibility, Blizzard stated that Mages will be getting some form of invisibility back in the level 60 to level 70 spells.

Niks Bullshit, je hebt ze nodig om Kael'thas Sunstrider om te leggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef Maruna het volgende:
die legendaries zijn bullshit, absorb 100000 dmg my ass

Kijk eens naar mijn build op the armory.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Ge4ce het volgende:
Kan mij nu overigens wel indenken waarom mensen hun talent points verspillen op Arcana focus. Simpelweg voor die Arcane Concentration. Toch lijkt mij dit niet de beste oplossing. (Simpelweg niet gezien/zelf getest)
Men krijgt pas op level 68 Invilsibility. Overigens kon je (Hansol) wel weten dat ik lang nog niet zo hoog level was. Maarja, dat ter zijde.

hehe bedoelde meer in algemeen enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Ge4ce het volgende:
Kan mij nu overigens wel indenken waarom mensen hun talent points verspillen op Arcana focus. Simpelweg voor die Arcane Concentration. Toch lijkt mij dit niet de beste oplossing. (Simpelweg niet gezien/zelf getest)
Men krijgt pas op level 68 Invilsibility. Overigens kon je (Hansol) wel weten dat ik lang nog niet zo hoog level was. Maarja, dat ter zijde.

Attackpower op een mage?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zal het in ieder geval zeker onthouden. Dank jullie voor de uitleg.
Wat vinden julie eigenlijk dan van mijn karakter Jolnian ?
Goed voor een beginner?

Je kunt beter gewoon helemaal re-rollen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit met me talents te spelen en denk er aan om hier naar toe te gaan: http://www.wow-europe.com(...)02030330021000000000
Terwijl ik nu dit heb: http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Skullcrusher&n=Wyrihaximus
Wat vinden jullie er van?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |