Wat we niet allemaal doen voor geldquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef colette het volgende:
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)![]()
ik vind het ook erg stomquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef colette het volgende:
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)![]()
Hihi, zelfs al zou ik 2 jáár dat Special-K dieet doen zou ik nog niet in dat rooie bikinietje passen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je hebt ook het bikini dieet van special-K: 2 weken lang elke dag een maaltijd laten bestaan uit een portie yoghurt/melk met special-K en je past (mooi?) in een inimini bikini![]()
maar had jij ernstig overgewicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:51 schreef Fargo het volgende:
Ben nu ruim anderhalve maand gestopt met het Cambridge-dieet. Dat heb ik pak hem beet drie maanden gevolgd. In totaal ben ik nu ruim 33 kilo afgevallen en weeg nu voor het eerst sinds mijn tienerjaren weer onder de 100 kilo
Ik ben zelfs nog ruim 5 kilo afgevallen sinds ik gestopt ben met het dieet. Wat voor mij enorm helpt is gewoon eten als ik honger heb en als ik 's avonds eet dat het dan een verantwoord tussendoortje is. Uiteraard heb ik er ook geen strafkamp van gemaakt. De ene keer eet ik 's avonds een liga en de andere keer maak ik een heerlijke tosti klaar. En soms, ja heel soms, eet ik het lekker allebei
Voor mij heeft het Cambridge-dieet gedaan wat geen enkel dieet in het verleden voor elkaar heeft gekregen. De persoonlijke begeleiding elke week is een enorme steun in de rug gebleken. Hoewel er hier door veel mensen sceptisch over werd gedaan (hetgeen er ook toe heeft geleid dat ik mijn ervaringen gedurende het dieet niet of nauwelijks wilde posten) kan ik het iedereen aanraden.
wil jij geen 30 kilo kwijtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:54 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat het voor jou wel gewerkt heeft Fargo, maar ik denk idd dat zoiets alleen werkt als je echt overgewicht hebt, en nite zoals wij gewoon een paar kilootjes kwijt wilt.
Ik heb heel mijn leven rond de 120 gezeten, maar door een verkeerd (lees: behoorlijk ongezond) eetpatroon zat ik binnen een mum van tijd zomaar op 130. Toen heb ik er een punt achter gezet en voor mezelf besloten dat ik er iets aan wilde doen voordat het echt de spuigaten uit ging lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar had jij ernstig overgewicht?
ik denk dat voor de meeste hier die geen overgewicht hebben een dieet alleen maar voor een jojo effect kan zorgen en dus uiteindelijk wel met overgewicht komen te zitten
wat flauw nouquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan weeg ik 26 kilo en heb ik een BMI van 10, lijkt me een goed idee
maar denk dat je dan in het verkeerde topic zit met je verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn leven rond de 120 gezeten, maar door een verkeerd (lees: behoorlijk ongezond) eetpatroon zat ik binnen een mum van tijd zomaar op 130. Toen heb ik er een punt achter gezet en voor mezelf besloten dat ik er iets aan wilde doen voordat het echt de spuigaten uit ging lopen.
Ik begrijp je bezorgdheid omtrent personen die geen overgewicht hebben en toch gaan diëten. Dat moeten ze ook laten. Als je 5 kilo kwijt wil, moet je lekker aan de Sonja Bakker gaan. Als je meer dan 15-20 kilo kwijt wil zijn, dan lijkt het me raadzaam om naar de meer extreme middelen te grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |