abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50195837
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef colette het volgende:
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)
Wat we niet allemaal doen voor geld
pi_50195868
Omg, 's ochtends een halve fles wodka drinken, lekker gezond zeg

Aan zo'n weddenschap zou ik echt nooit meedoen, en al helemaal niet 's ochtends vroeg

Ik kan nog steeds niks binnenhouden, dus makkelijk afvallen zo

Ben benieuwd hoeveel ik de eerste week ben afgevallen als ik morgen weegdag heb

Alleen nu kan ik niet sporten vandaag, das wel een beetje jammer
pi_50195891
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef colette het volgende:
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)
ik vind het ook erg stom
zeker van iemand die bezig is met afvallen
dagen lang minder dan 1000kcal per dag eten
en nu ff 1000kcal weg drinken
pi_50196714
Hallo!

Ik heb ook besloten nu serieus te gaan afvallen! ik ben al 2 jaar aan het schommelen met mijn gewicht tussen de 68 en 70 kg, dus op gewicht blijven lukt wel! Maar nu wil ik eindelijk eens écht af gaan vallen.. Misschien dat ik hier wat hulp kan vinden om gemotiveerd te blijven!!
Heb al van allerlei dieten geprobeerd, maar wat uiteindelijk alleen helpt is volgens mij minder snoepen, regelmatig (een lichte maaltijd) eten en meer bewegen!!

Om toch een beetje hou vast te hebben ga ik vanaf maandag beginnen met het 'vriendin's grote bikini-dieet' (is dat wel volgens de policy van dit topic? bekend maken wat voor dieet je doet?) maar ik probeer al langer op te letten op wat ik eet. (En ga dus niet pas maandag beginnen!)

Van wat ik hier allemaal lees zijn er veel succesverhalen!! Knap hoor!!
pi_50196907
Welkom poppetje22 en veel succes

Wat houdt het bikini-dieet precies in?
pi_50196962
welkom
je spreekt je alleen een beetje tegen
eerst zeg je dat dieten niet voor je werken maar je begint nu toch weer met een dieet?
pi_50197098
Euh.. tja ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met dieten!
Ze zullen heus wel werken, alleen ben ik nogal slecht in me eraan houden maar daar ga ik dus proberen verandering in te brengen (spreek ik mezelf nu niet meer tegen?)

Het bikini dieet is gewoon een beetje een weekmenuutje wat je moet volgen met normaal eten, in normale porties, en een half uurtje bewegen per dag.
Niet heel erg speciaal dus..
pi_50197169
dieten werken niet omdat ze maar tijdelijk zijn
en niet vol te houden
gewoon gezonder gaan eten en meer gaan sporten werkt het beste
pi_50197285
Je hebt ook het bikini dieet van special-K: 2 weken lang elke dag een maaltijd laten bestaan uit een portie yoghurt/melk met special-K en je past (mooi?) in een inimini bikini

Zelf geloof ik niet in een voorgeschreven dieet: je kan beter zelf uitvinden wat je kan eten. In een voorgeschreven dieet staat toch vaak wat de maker lekker vindt (montignac vindt dat je wijn mag drinken, sonja bakker zweert dat eierkoeken goed zijn....). Als je in het begin eventjes kcal telt (eetmeter, valtaf bv), kan je zelf uitmaken wat goeie lekkere tussendoortjes zijn
Vandaag een linnen broek aan met knoopjes aan de broekzakken. Halverwege de zomer knalden de knoopjes steeds open als ik ging zitten, maar nu moet ik 'm echt goed aansnoeren anders valt ie helemaal af (hij's eigenlijk echt te groot)...
Ohja en w.b. oude foto's: ik vind het echt erg tegenwoordig, op m'n ziekenhuispasje, dat was precies een jaar geleden en ik had echt zoooo'n dikke kop toen. Eigenlijk wel een varkentje, want in het gezicht ben ik echt goed zichtbaar afgevallen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_50197291
ja dat dus

Dat lukt opzich ook wel alleen met een burger king, febo, shoarmazaak, supermarkt, slager, italiaan en bakker (en binnenkort een wok-tent) in de straat is er soms gewoon teveel verleiding!!
Hoewel ik vind dat ik me best nog wel inhoud haha
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:44:09 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50197308
Welkom poppetje22 .

Ik heb nieuwe shirtjes gekocht . En bij 1 van de shirtjes stond ik mezelf enorm aan te gapen in de spiegel, zo van: "Sjeminee, wat zie je er goed uit!" . Ik laat Mark zo wel even een foto maken en die zet ik dan hier wel even neer . Ik baalde voorheen altijd dat ik vrij brede heupen had, maar eigenlijk is het heel mooi als je wat grotere borsten hebt, een smallere taille en dan weer wat bredere heupen. Nu wil ik helemáál van m'n zwembandjes af .

Ik had ook rokjes / korte broeken willen kopen, maar ik zag niks leuks. Heb ook een drie kwarts aan gehad, maar op de één of andere manier stond hij mij niet. Wel jammer. Pas nu wel constant in een broekmaat kleiner (maat 42 en misschien lukt 40 ook nog wel). Ik leer langzaamaan af om steeds maat XL te pakken voor shirtjes. L en M passen tegenwoordig ook wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_50197374
Ik heb ook nieuwe kleren 8 nieuwe bandshirts gekocht, meesten zijn maat M en aan de grote kant, maar ze hadden niet zoveel girlies ( Maat S) Mooi op tijd voor Fields of Rock volgende week dus

Ik had echt honger, dus een broodje met smeerkaas gegeten, hoop dat ik het binnenhou, ben echt een vaatdoek
pi_50197411
niets mis met brede heupen en dan een mooie taille

ik heb dinsdag een topje gekocht en ik pakte M (ookal twijfelde ik er wel over) en die paste goed
toch raar om te weten dat ik misschien ook nog ooit in een S ga passen
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:47:26 #214
177846 colette
kloon van conleche
pi_50197414
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je hebt ook het bikini dieet van special-K: 2 weken lang elke dag een maaltijd laten bestaan uit een portie yoghurt/melk met special-K en je past (mooi?) in een inimini bikini
Hihi, zelfs al zou ik 2 jáár dat Special-K dieet doen zou ik nog niet in dat rooie bikinietje passen...
Buiten het feit dat een portie maar 30 of 40 gr. is en dan heb je na een kwartier al weer honger!
pi_50197525
Ben nu ruim anderhalve maand gestopt met het Cambridge-dieet. Dat heb ik pak hem beet drie maanden gevolgd. In totaal ben ik nu ruim 33 kilo afgevallen en weeg nu voor het eerst sinds mijn tienerjaren weer onder de 100 kilo

Ik ben zelfs nog ruim 5 kilo afgevallen sinds ik gestopt ben met het dieet. Wat voor mij enorm helpt is gewoon eten als ik honger heb en als ik 's avonds eet dat het dan een verantwoord tussendoortje is. Uiteraard heb ik er ook geen strafkamp van gemaakt. De ene keer eet ik 's avonds een liga en de andere keer maak ik een heerlijke tosti klaar. En soms, ja heel soms, eet ik het lekker allebei

Voor mij heeft het Cambridge-dieet gedaan wat geen enkel dieet in het verleden voor elkaar heeft gekregen. De persoonlijke begeleiding elke week is een enorme steun in de rug gebleken. Hoewel er hier door veel mensen sceptisch over werd gedaan (hetgeen er ook toe heeft geleid dat ik mijn ervaringen gedurende het dieet niet of nauwelijks wilde posten) kan ik het iedereen aanraden.
pi_50197588
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:51 schreef Fargo het volgende:
Ben nu ruim anderhalve maand gestopt met het Cambridge-dieet. Dat heb ik pak hem beet drie maanden gevolgd. In totaal ben ik nu ruim 33 kilo afgevallen en weeg nu voor het eerst sinds mijn tienerjaren weer onder de 100 kilo

Ik ben zelfs nog ruim 5 kilo afgevallen sinds ik gestopt ben met het dieet. Wat voor mij enorm helpt is gewoon eten als ik honger heb en als ik 's avonds eet dat het dan een verantwoord tussendoortje is. Uiteraard heb ik er ook geen strafkamp van gemaakt. De ene keer eet ik 's avonds een liga en de andere keer maak ik een heerlijke tosti klaar. En soms, ja heel soms, eet ik het lekker allebei

Voor mij heeft het Cambridge-dieet gedaan wat geen enkel dieet in het verleden voor elkaar heeft gekregen. De persoonlijke begeleiding elke week is een enorme steun in de rug gebleken. Hoewel er hier door veel mensen sceptisch over werd gedaan (hetgeen er ook toe heeft geleid dat ik mijn ervaringen gedurende het dieet niet of nauwelijks wilde posten) kan ik het iedereen aanraden.
maar had jij ernstig overgewicht?
ik denk dat voor de meeste hier die geen overgewicht hebben een dieet alleen maar voor een jojo effect kan zorgen en dus uiteindelijk wel met overgewicht komen te zitten
pi_50197591
Gefeliciteerd Fargo! Dat je zo veel bent afgevallen!! Knap hoor!! die 33 kilo, is dat in die 4,5 maand gebeurd? Dan is het wel extreem veel volgens mij?

Wat houdt het Cambridge dieet eigenlijk in?
pi_50197633
Mooi dat het voor jou wel gewerkt heeft Fargo, maar ik denk idd dat zoiets alleen werkt als je echt overgewicht hebt, en nite zoals wij gewoon een paar kilootjes kwijt wilt.
pi_50197660
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:54 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat het voor jou wel gewerkt heeft Fargo, maar ik denk idd dat zoiets alleen werkt als je echt overgewicht hebt, en nite zoals wij gewoon een paar kilootjes kwijt wilt.
wil jij geen 30 kilo kwijt
pi_50197719
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wil jij geen 30 kilo kwijt
dan weeg ik 26 kilo en heb ik een BMI van 10, lijkt me een goed idee
pi_50197733
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar had jij ernstig overgewicht?
ik denk dat voor de meeste hier die geen overgewicht hebben een dieet alleen maar voor een jojo effect kan zorgen en dus uiteindelijk wel met overgewicht komen te zitten
Ik heb heel mijn leven rond de 120 gezeten, maar door een verkeerd (lees: behoorlijk ongezond) eetpatroon zat ik binnen een mum van tijd zomaar op 130. Toen heb ik er een punt achter gezet en voor mezelf besloten dat ik er iets aan wilde doen voordat het echt de spuigaten uit ging lopen.

Ik begrijp je bezorgdheid omtrent personen die geen overgewicht hebben en toch gaan diëten. Dat moeten ze ook laten. Als je 5 kilo kwijt wil, moet je lekker aan de Sonja Bakker gaan. Als je meer dan 15-20 kilo kwijt wil zijn, dan lijkt het me raadzaam om naar de meer extreme middelen te grijpen.
pi_50197738
Het feit dat er veel persoonlijke begeleiding bij nodig is, is denk ik echter wel omdat het best mogelijk is dat er nadelige effecten optreden. Dit moet goed in de gaten gehouden worden. Ook heeft dit een prijsopdrijvend effect.
Het maakt ook dat je op een hele 'klinische' manier afvalt, dus niet zoals hier een boel mensen doen, 'gezonderen'.
Het is dus niet op een vanzelfsprekende manier gezonde voeding insluipen.

Plus ik zou het geestelijk niet aankunnen: alleen vieze papjes, echt totaal niets anders eten.
Als jij er blij mee bent, je goed verder kunt en over een jaar het er nog af is anders kan ik dat natuurlijk niet afkraken
(Het ging bij mij natuurlijk om een kilo of 6 boven de BMI van 25, dat is wat anders dan 100 kg, ik kan me voorstellen dat je een 'extreem snelle start' wil, zodat het je motivatie geeft om door te gaan, maar voor de paar kilo's zijn er echt betere methoden denk ik ).
Het mooi kotsende meisje.
pi_50197739
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan weeg ik 26 kilo en heb ik een BMI van 10, lijkt me een goed idee
wat flauw nou
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:58:19 #224
177846 colette
kloon van conleche
pi_50197752
Ik geloof ook best dat een speciaal dieet kan werken, zeker als "beginnetje". Je moet daarna wel de discipline kunnen opbrengen om het er niet weer aan te eten en het lijkt erop dat je dat goed kan, Fargo!!
De meeste van ons willen maar een paar kilo afvallen en volgens mij is het dan beter om direct te beginnen waar jij nu ook bent: gezond eten en meer bewegen. Het is dan geen dieet meer, maar een andere levenswijze. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je wat meer moet afvallen, je dan begint met iets rigoureuzers, want dat komt de motivatie natuurlijk wel ten goede, als die kilo's eraf smelten!

-edit- ik ben weer eens spuit elf
pi_50197778
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb heel mijn leven rond de 120 gezeten, maar door een verkeerd (lees: behoorlijk ongezond) eetpatroon zat ik binnen een mum van tijd zomaar op 130. Toen heb ik er een punt achter gezet en voor mezelf besloten dat ik er iets aan wilde doen voordat het echt de spuigaten uit ging lopen.

Ik begrijp je bezorgdheid omtrent personen die geen overgewicht hebben en toch gaan diëten. Dat moeten ze ook laten. Als je 5 kilo kwijt wil, moet je lekker aan de Sonja Bakker gaan. Als je meer dan 15-20 kilo kwijt wil zijn, dan lijkt het me raadzaam om naar de meer extreme middelen te grijpen.
maar denk dat je dan in het verkeerde topic zit met je verhaal
hier zit niemand met genoeg overgewicht voor zo'n dieet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')