quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Daklem het volgende:
Het is inmiddels opgelost!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Daklem het volgende:
Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
In dit topic heb ik met DeSiever een deal gesloten om een boel cdtjes af te nemen. Hij wist mij te verzekeren als ik direct betaalde dat ik de cds dezelfde dag nog opgestuurd zou krijgen. Dus ik heb direct betaald.
Na een paar dagen geen cd's gezien te hebben, heb ik hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij de cd's al opgestuurd had (want dan moest ik mij toch wel zorgen maken) of dat hij ze nog niet verstuurd had, wat overigens geen ramp was. Ik kreeg niets terug en ik zag in het topic van hem dat het op slot gedaan was en dat iedereen zondags een mailtje zou krijgen.
Op zondag kreeg ik het beloofde mailtje:
[..]
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!
Maar tot op heden heb ik mijn bedrag niet mogen ontvangen. Ook contact via e-mail wordt niet op gereageerd. Zelfs in zijn gebruikersnaam is niet te zien wanneer hij voor het laatst online geweest is.
Ik vind het een vervelende situatie. Weet iemand toevallig of hij op vakantie is? Of wat er met hem is gebeurd. Ik vind het nogal vervelend.
Geld moet maandag op je rekening staan. Bij mij is het er al af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Basso het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als Daklem.. alleen is het geld bij mij nog niet bijgeschreven ondanks toezegging dat dit zal gebeuren. Tot op heden nog geen reactie van DeSiever gehad
[..]
Ook een goede ervaring met frenzy2003quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef frenzy2003 het volgende:
goede ervaring gehad met ZigoSOS. boek was er sneller dan mijn geld,maar dat komt door mijn eigen fout bij het overmaken. netjes verpakt ook,thnx!
en van mijn kant hetzelfde:) goed verpakt zoals het hoort en zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:19 schreef Shadeauw het volgende:
Goede ervaring met rene90
Na de deal om een telefoon te ruilen, was de telefoon binnen een dag binnen
Zijn telefoon was de dag erna ook binnen
de kerel heet toch Krueger !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nu ook een goede ervaring met patch. freddy kruger is mine!
lol ja. maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wilquote:
idemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Goede ervaring met MikeLowrey, geld snel binnen en goede communicatie
hmm.... touchéquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |