Je mag je wel opgelicht voelen, maar of dat ook zo is, is weer een andere vraag. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat Patch een zeer betrouwbare user is die graag anderen wil helpen. Dus we gaan het hierbij laten. Indien je hieraan wat wil toevoegen, doe dat maar per PMquote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
In dit topic tal van goede ervaringen met Patch..
Bij deze: min 1. Hij zal de zaken ongewtijfeld allemaal netjes afhandelen, behalve als er iets mis is: hij heeft mij een gameboy geleverd die bij aankomst niet werkte. Alle mogelijke oplossingen hebben niet geholpen, en vervolgens haalt hij z'n handen er van af, en wil de deal niet terugdraaien: ook al is het vast niet zijn intentie geweest, ik voel me opgelicht..!
Same here! Nog bedankt en veel plezier ermee!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef aa_koch het volgende:
Ìk heb gisteren de Nintendo DS Lite opgehaald bij kesj (het betreffende topic kun je hier vinden) en ben daar erg tevreden mee. Het apparaat en alles wat erbij zat verkeert in de omschreven, zeer nette staat en de communicatie via e-mail en het ophalen daarna verliep vlekkeloos. Two thumbs up, dus...
Prima ervaring met Eric_Cantonaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met SpotlessMind00, dvd's in goede staat ontvangen. Alleen wilde de postbode niet helemaal meewerken, dus enkele dagen vertraging
9 en een halve kiloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:00 schreef Prosac het volgende:
Weer uitstekend zaken gedaan met Patch. Suske en Wiske collectie in goede staat mogen ontvangen.
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!quote:Daklem,
helaas ben ik niet in staat mijn belofte na te komen. De cd's en dvd's zaten in een doos die bij m'n ouders op zolder stond, aangezien ik midden in een verhuizing zit. De verhuizing is ook de aanleiding dat ik alles weg wilde doen. Mijn ouders wisten dat ik alles weg wilde doen en hebben de gehele doos neergezet op de jaarlijkse rommelmarkt van de kerk.
Je krijgt deze week je geld terug met 5 euro extra voor het ongemak.
Ik ben heel erg boos geworden, maar het is mijn schuld en naar jou toe vind ik het heel vervelend.
Groet, DeSiever
Welk topic gaat het hier over?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Daklem het volgende:
Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Daklem het volgende:
Het is inmiddels opgelost!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Daklem het volgende:
Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
In dit topic heb ik met DeSiever een deal gesloten om een boel cdtjes af te nemen. Hij wist mij te verzekeren als ik direct betaalde dat ik de cds dezelfde dag nog opgestuurd zou krijgen. Dus ik heb direct betaald.
Na een paar dagen geen cd's gezien te hebben, heb ik hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij de cd's al opgestuurd had (want dan moest ik mij toch wel zorgen maken) of dat hij ze nog niet verstuurd had, wat overigens geen ramp was. Ik kreeg niets terug en ik zag in het topic van hem dat het op slot gedaan was en dat iedereen zondags een mailtje zou krijgen.
Op zondag kreeg ik het beloofde mailtje:
[..]
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!
Maar tot op heden heb ik mijn bedrag niet mogen ontvangen. Ook contact via e-mail wordt niet op gereageerd. Zelfs in zijn gebruikersnaam is niet te zien wanneer hij voor het laatst online geweest is.
Ik vind het een vervelende situatie. Weet iemand toevallig of hij op vakantie is? Of wat er met hem is gebeurd. Ik vind het nogal vervelend.
Geld moet maandag op je rekening staan. Bij mij is het er al af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Basso het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als Daklem.. alleen is het geld bij mij nog niet bijgeschreven ondanks toezegging dat dit zal gebeuren. Tot op heden nog geen reactie van DeSiever gehad
[..]
Ook een goede ervaring met frenzy2003quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef frenzy2003 het volgende:
goede ervaring gehad met ZigoSOS. boek was er sneller dan mijn geld,maar dat komt door mijn eigen fout bij het overmaken. netjes verpakt ook,thnx!
en van mijn kant hetzelfde:) goed verpakt zoals het hoort en zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:19 schreef Shadeauw het volgende:
Goede ervaring met rene90
Na de deal om een telefoon te ruilen, was de telefoon binnen een dag binnen
Zijn telefoon was de dag erna ook binnen
de kerel heet toch Krueger !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nu ook een goede ervaring met patch. freddy kruger is mine!
lol ja. maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |