Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LBquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehm... duhAlleen maar het meest geanticipeerde ShowChat Event aller tijden!
![]()
Solli?? Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Lynx666 het volgende:
Je mag mij in plaats daarvan wel succes wensen anders [afbeelding]
En dan vooral het evenement uit m'n sig. Met zuigrente van een jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijktquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
quote:
Wat is het verhaal hierachter?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat doe ik wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijkt![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd welke acts er allemaal komen![]()
Zquote:
Om 11 uur? Moet je niet werken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?quote:
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.quote:
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen hebquote:
Ik doe geen spelletjes met babette.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen heb.
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
Net wakker? Dat is niks voor jou!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik doe geen spelletjes met babette. [afbeelding]
Dat mag Dizer doen.![]()
Ik werk part-timequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.2 dagen is een beetje weinig. 3 dagen eigenlijk ook wel.
Klinkt meeting-waardigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Dat krijg je als je zoveel overuren maaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |