op de camping??quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noh eempies dan moar, heb zo nen date in Ommen
Whehe, Dennenoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de camping??
goedenmiddag nog trouwens
nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de camping??
goedenmiddag nog trouwens
Let wel even op, vanaf een uur drie vanmiddag kans op buien met onweer en hagel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:43 schreef the_critic het volgende:
Ik ben vanmiddag ook in Ommen... ook met een "date" ff kanoën, picknicken ergens halfweg de vecht. Wordt mooi weer is beloofd, dus dat zal dat wel goed komen toch?! haha
haha grapjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
piknicken halverwege de vecht?jaja
ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daar![]()
14 euro voor een voorgerecht, wat overigens wel overheerlijk was![]()
joah ik was der ook weerquote:
ik ook, dus maar gauw weer verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah ik was der ook weer
maja ben druk zat hier eigelijk
druk, druk, drukquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stilletjes hier
hoelang heb je er gewoond etc. dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:34 schreef Troel het volgende:
Ik voel mij nog steeds een Haaksbergs persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |