Nadat ze een kogel in haar oog had gehad.quote:
volgens mij haal je haar nu door de war de meneer van de vraag hiervoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Nadat ze een kogel in haar oog had gehad.
Sorry MRen, je geeft twee antwoorden waarbij je de indruk geeft dat ze allebei goed zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:29 schreef RooieRakker het volgende:
Al je zijn antwoord toch negeert: Stalin
Nee, niet Katrien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef MREn het volgende:
niet Kartien toch?
PR zegt ook 'daarom' en niet 'waarom'quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik de stad weet, maar het hoe en waarom niet...
dan vermoed ik dat je de stad niet weetquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik de stad weet, maar het hoe en waarom niet...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
OK, dan is het Napels, voorheen Neo Polis.
klopt. zonde. had ik ook geweten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
OK, dan is het Napels, voorheen Neo Polis.
Kan je er nog iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Op de cover staat de vrouw, maar dan 20 jaar eerder, als jong meisje. Zeer beroemde foto van de afghaanse vluchtelingenproblematiek door de burgeroorlog.
Groene ogen, maar verder klopt dit verhaal...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het meisje met de blauwe ogen...
Jaren geleden in NG gestaan..
Later is de hournalist op zoek gegaan naar haar en heeft haar gevonden...
Uitzonderlijke is dat ze zonder burka op de foto mocht van haar man
is die titel niet afgenomen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Bjorne Riis?
dat is toch heel wat jaartjes terugquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef Robbiev85 het volgende:
indurain
Echt wel, weet niet welk jaar maar was de eerste Amerikaanse winnaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef MREn het volgende:
[..]
dat is toch heel wat jaartjes terug
En LeMond is de tourdirecteur...geen idee of ie zelf ooit gewonnen heeft?
1986, de enige keer dat ik de Tour bezocht heb.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:22 schreef steekbal het volgende:
[..]
Echt wel, weet niet welk jaar maar was de eerste Amerikaanse winnaar
8 seconden als ik me niet vergisquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1986, de enige keer dat ik de Tour bezocht heb.
LeMond won de Tour door de laatste etappe, toen een tijdrit, te winnen met voldoende voorsprong op de leider tot dat moment, Laurent Fignon.
Gert Jan Teunisse won toen de bolletjestrui en Steven Rooks het combinatie-klassement (en daarvoor waren we naar Parijs afgezakt...).
Ik check het net, maar mijn verhaal klopt niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
8 seconden als ik me niet vergis![]()
wat je beschrijft was in 1989, voor zover ik kan nagaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik check het net, maar mijn verhaal klopt niet...![]()
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yuan?
zoiets ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef Robbiev85 het volgende:
iets met rend? ofzo
Maar dat is inderdaad wel de eerste hit op Google.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yuan?
Daar twijfel ik dan ook niet aan. Ik wilde alleen even aangeven dat googlen dus verboden is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef MREn het volgende:
En als je dan een paar linkjes naar onderen lijkt, zie je dat Yuan niet de officiële naam is
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad wel de eerste hit op Google.
En wel zo veel dat we dat goed rekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Het lijkt op Rimimbi
Dat klopt. Maar dat men in China met yuan en in Japan met yens betaalt, is te gemakkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.
Vond ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |