quote:
huh?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef PeZu het volgende:
ludo mijn stoel
ik inmiddels nog 1/4 krat en een fles wijnquote:
Het was toch op?? Of doe je nu net alsof zoals E. zei?quote:
ik heb een lounge stoel en op d efactuur staat:quote:
Nee, het was bijna op...en heb sinds die post nog niet zoveel slokjes genomenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het was toch op?? Of doe je nu net alsof zoals E. zei?
nogmaals: zuipschuitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik inmiddels nog 1/4 krat en een fles wijn![]()
wooowquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een lounge stoel en op d efactuur staat:
Loungchair LuDo_!
Ons bent zuunigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, het was bijna op...en heb sinds die post nog niet zoveel slokjes genomen![]()
wiequote:
Vooruit, aanvaard.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn excuses! das in het fries ook bin![]()
Een koek ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
ik zie ik zie wat ji niet ziet, de kleur is oranje
ik heb een verborgen agendaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
Dat die dingen nog bestaan in het digitale tijdperk
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef PeZu het volgende:
truste tezz
Wie weet !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
Krijgen we hier zo sappige chatlogs?
NEENquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
i second that motionquote:
Slaap lekker Tezz !quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
En inderdaad. Tezz zegt trusten kinders!
Welterusten Tezz! Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
En inderdaad. Tezz zegt trusten kinders!
Nee, dus...bewaar ze zelf maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
Heej...ik ben 35...geen breezahsletje !!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn aan het webcammen hè, opnamen in de OP aub.
Ja daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn aan het webcammen hè, opnamen in de OP aub.
wie is er leukquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
wat een leuke is dat
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Je kan veel over breezahsletjes zeggen, daar doe ik ook graag aan mee, maar voor een avondje zijn dat toch de beste.
Ik ben de rust zelve! Ik lees alleen veel verschillende dingen.quote:
ik ga toch liever vd stille nymfomanequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Je kan veel over breezahsletjes zeggen, daar doe ik ook graag aan mee, maar voor een avondje zijn dat toch de beste.
Ja...teveel dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve! Ik lees alleen veel verschillende dingen.
Zonder dollen, daar zitten over het algemeen wel de lekkerste tussen. Alleen hebben ze geen inhoud maar ik had het dan ook over een avondje hè.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Easy catch....zeg maar...In mijn tijd had je geen breezahsletjes..
![]()
Mietjequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
je moet juist zelf zorgen vd "inhoud"quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zonder dollen, daar zitten over het algemeen wel de lekkerste tussen. Alleen hebben ze geen inhoud maar ik had het dan ook over een avondje hè.
Daarnaast mag ik niet klagen.
Wat een puberale opmerking PeZuquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet juist zelf zorgen vd "inhoud"_!
en koekske truste
Ja...kut gewoon...zijn geen andere woorden volquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme me bier is op!
ja dat truste kon echt niet hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een puberale opmerking PeZu.
quote:
ik net ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Ik heb nieuw bier gehaaaaald en een sanitairestop gemaakt, ik ben er klaar voor.
hoeveel ligt er enog en ga voorspellen wat ik had op kunne drinkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
De koelkast ligt nog redelijk vol, dat ga ik vanavond niet meer opdrinken.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel ligt er enog en ga voorspellen wat ik had op kunne drinken![]()
dan ging er een hele op!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Daarvoor ga ik niet naar de koelkast lopen. Ik schat nog anderhalf kratje ofzo.
omen omen omenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef PeZu het volgende:
holle bomen...........
i wishquote:
pezu is ook wakker geworden maar pezu is vrij vandaag du spezu baaltquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:00 schreef Tezz het volgende:
Een goedemorgen allen.............joepie ik mag weer gaan werken!!!!!!! Nou ja.........
En wat ga je doen vandaag?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu is ook wakker geworden maar pezu is vrij vandaag du spezu baalt![]()
het zou lekker weer worden maar ja we worden weer gepwnedquote:
Hey BeeDee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh...![]()
Vanmiddag werken...morgenmiddag ook..en dus ook 's avonds![]()
Het is hier heel erg benauwdquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou lekker weer worden maar ja we worden weer gepwned![]()
ooow je moet nog beginnen! Veel succes Ludo!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zodadelijk echt beginnen met die kut vraagjes, eerst even douchen.
O, hoi en doei E !!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook weer! dag dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |