Als AZ die 2 miljoen vangt voor een speler die volgend jaar dertig wordt en nog een contract van één jaar heeft, zullen ze hun handjes dichtknijpen hoorquote:
Exact.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:29 schreef rubbereend het volgende:
de Cler is nooit echt heel goed geweest dat is het probleem. En Perez hoef je niet te halen omdat hij in Eindhoven net zo goed veel op de bank zal zitten en dan gaat hij net zo zieken als in Amsterdam..... en muiterij in de selectie kunnen we niet gebruiken met een trainer als Koeman
Wederom wijze woordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:29 schreef rubbereend het volgende:
de Cler is nooit echt heel goed geweest dat is het probleem. En Perez hoef je niet te halen omdat hij in Eindhoven net zo goed veel op de bank zal zitten en dan gaat hij net zo zieken als in Amsterdam..... en muiterij in de selectie kunnen we niet gebruiken met een trainer als Koeman
Inderdaad, vreemde opmerking. De Cler vind ik juist wel een zekerheidje achterin erbij, dat doldrieste is er bij hem ook wel vanaf. Ervaring komt met de jaren. Verder ben je voor zeker de komende drie jaar verzekerd van een goede man op de linksbackplaats. Je weet wat je aan hem hebt. Perez kan beter blijven of naar een andere club vertrekken waar hij zeker speelt. Bij PSV is de situatie dezelfde als bij Ajax.quote:
Hoeveel heeft PSV voor Koné moeten betalen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koné heeft een zeer stabiele 2e competitiehelft achter de rug: compleet waardeloos.
¤ 9 miljoen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel heeft PSV voor Koné moeten betalen?
Mwah... Mega is een beetje overdreven. En misschien krijgen we er hetzelfde voor terug.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Ouch. Megamiskoop.
Hij zal toch aardig wat verdienen. Een paar miljoen verlies je sowieso.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mwah... Mega is een beetje overdreven. En misschien krijgen we er hetzelfde voor terug.
Ik geloof dat het met de huursom zelfs op 10 miljoen uitkwam. Hij maakt het iig niet waar, ik kon wel janken toen ik hoorde dat Shaktar 20 miljoen voor hem had geboden maar dat hij zelf niet wou...quote:
Het schijnt echt zo te zijn, hij schijnt ook geregeld genoemd te worden in Frankrijk en bij Arsenal duikt zijn naam ook al 2 jaar steeds weer op. Van mij mag ie meteen vertrekken voor elk bod boven de 10 miljoen iig (ben al blij als we dat krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Hehe, 20 miljoen voor Kone? Dat lijkt me een beetje overdreven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef Neoktheone het volgende:
Toen hij net was gekocht bood Lyon geloof ik ook al 25 miljoen...
25 miljoen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef Neoktheone het volgende:
Toen hij net was gekocht bood Lyon geloof ik ook al 25 miljoen...
Damn met hem erbij hadden ze echt een wereldteam gehad:quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7a8b81
In welke sportweek stond dat? Daar heb ik dan overheen gelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend seizoen loopt zn contract af en dan zou hij HEEEEEEEEEEEEEEEEL graag terug komen naar PSV aldus hemzelf in de sportweek!!!
echt gewoon weer kampioen....dat zeggen jullie al 3 jaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef Red_85 het volgende:
lazovic is een egotje, Perez mag er ook zijn. Perez is vooral zo' n speler die wel tegen de trainer is durft te gaan en ook kritiek uit op de coach. lazovic pcies het zelfde als hij 2 weken niet speelt en wel fit is. wordt nog ' brabants' gezellig daar volgend jaar als het zo doorgaat. koeman kan geen mannetjes handelen in zijn selectie. hij straalt geen gezag uit zoals andere grote trainers. kijk naar Ajax. Zlatan, Van der Vaart, Sneijder en vele anderen konden niet met hem over weg.
laat hem maar ' bouwen' die koeman, Ajax volgend jaar gewoon weer kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |