abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:22:47 #1
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50144810
Ik begin even met een inleidinkje, mijn moeder had een tijd terug, een jaartje ofzo, een heel erg drukkerig gevoel op d'r borst en ook mijn broer had dat als hij op de bank lag. Ook leek het net alsof iemand koude lucht langs hen heen blaasde. Toen was er een man geweest die mijn moeder al kende en die had dus de "geest" die dit veroorzaakte gevraagd weg te gaan, die dit dus ook dit.
Het was een vervelende dikke man ofzo, maar wat bleek was dat het een boer was geweest omdat waar wij wonen vroeger grond van de boeren was (nu woonwijk) en dat hij dan maar lekker in de gang bij de verwarming ging zitten. Maar dit was dus allemaal een jaar geleden en verder ook niets meer van vernomen/last van gehad.

Nu zat ik laatst op de bank TV te kijken, en hoorde ik opeens iets/iemand hard de trap oprennen. Het waren maar een paar tredes, en het kon de kat niet zijn geweest want die in de kamer. Nu had mijn moeder die man 3 weken hiervoor weer gebeld omdat ze zelf nog met iets zat, en toen had ík dus ergens "iets" meegenomen.
Hij was er vanavond en had mijn moeder dat gevraagd en zei hij dat het een 6 á 7 jarig meisje zou zijn geweest maar dat dat gewoon eenmalig was ofzoiets. Ook vroeg hij of ik wel eens koude rillingen had maar voor zover ik weet is dat niet zo.

Ik geloof er zelf opzich wel in maar dit soort verhalen blijven natuurlijk niet geloofwaardig als ik logisch zou nadenken. (Ik heb verder ook geen interesse in 7-jarige meisjes voor het geval iemand die opmerking gaat maken )
Ik vind het maar vreemd.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_50145579
Als het vroeger boerenland is geweest, dan was er toen vast geen trap. Dus waarom zou die geest een trap oplopen? Doesn't make any sense whatsoever!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:40:37 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50145619
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het vroeger boerenland is geweest, dan was er toen vast geen trap. Dus waarom zou die geest een trap oplopen? Doesn't make any sense whatsoever!
Die boer liep niet die trap op, die was al weer weg. Die zat alleen in de gang bij verwarming omdat het lekker warm was. Ik verzin het niet hoor, die andere man verzint dat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:19:18 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50147166
Opgeschoond. Wegwezen als je niet normaal kan posten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50147284
quote:
k begin even met een inleidinkje, mijn moeder had een tijd terug, een jaartje ofzo, een heel erg drukkerig gevoel op d'r borst en ook mijn broer had dat als hij op de bank lag. Ook leek het net alsof iemand koude lucht langs hen heen blaasde. Toen was er een man geweest die mijn moeder al kende en die had dus de "geest" die dit veroorzaakte gevraagd weg te gaan, die dit dus ook dit.
Het was een vervelende dikke man ofzo, maar wat bleek was dat het een boer was geweest omdat waar wij wonen vroeger grond van de boeren was (nu woonwijk) en dat hij dan maar lekker in de gang bij de verwarming ging zitten. Maar dit was dus allemaal een jaar geleden en verder ook niets meer van vernomen/last van gehad.
Heh, wat? Hoe wisten jullie dat het een vette gast was en dat ie bij de verwarming wil zitten aan de hand van een drukkend gevoel en een koude lucht?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:24:02 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50147344
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Heh, wat? Hoe wisten jullie dat het een vette gast was en dat ie bij de verwarming wil zitten aan de hand van een drukkend gevoel en een koude lucht?
Die man die dat ons vertelde had die boer dus gevraagd weg te gaan. En dit kon hij ons allemaal vertellen omdat hij dit soort dingen dus ziet. Leest iemand mijn verhaal wel voor ze reageren?
pi_50164963
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Die man die dat ons vertelde had die boer dus gevraagd weg te gaan. En dit kon hij ons allemaal vertellen omdat hij dit soort dingen dus ziet. Leest iemand mijn verhaal wel voor ze reageren?
ik heb je verhaal gelezen, maar ik vond het nogal verwarrend geschreven.Als ik jou ws zou ik gewoon eens een tijdje opschrijven wat je wanneer ervaart.
Misschien kan je dat ook aan je familieleden vragen, en dan kunnen jullie met elkaar vergelijken of er misschien op dezelfde tijdstippen of op dezelfde plaatsen jullie dingen ervaren.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:13:37 #8
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50235543
Het is inderdaad verwarrend geschreven. Heb het een paar keer opnieuw moeten lezen voor ik snapte wat je nu precies duidelijk wilde maken.

Als ik het goed begrijp voelen je moeder en je broer koude lucht langs zich komen als ze op de bank liggen. Dit kan niet iets simpels als tocht zijn? En dat drukkende gevoel kan liggen aan de houding waarin ze liggen. Dat hoeft niet per se iets met de geest van een boer te maken te hebben.
(Is je moeder zo into geesten dat ze er meteen een paranormaal persoon bijhaalt?)
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')