Ik begin even met een inleidinkje, mijn moeder had een tijd terug, een jaartje ofzo, een heel erg drukkerig gevoel op d'r borst en ook mijn broer had dat als hij op de bank lag. Ook leek het net alsof iemand koude lucht langs hen heen blaasde. Toen was er een man geweest die mijn moeder al kende en die had dus de "geest" die dit veroorzaakte gevraagd weg te gaan, die dit dus ook dit.
Het was een vervelende dikke man ofzo, maar wat bleek was dat het een boer was geweest omdat waar wij wonen vroeger grond van de boeren was (nu woonwijk) en dat hij dan maar lekker in de gang bij de verwarming ging zitten. Maar dit was dus allemaal een jaar geleden en verder ook niets meer van vernomen/last van gehad.
Nu zat ik laatst op de bank TV te kijken, en hoorde ik opeens iets/iemand hard de trap oprennen. Het waren maar een paar tredes, en het kon de kat niet zijn geweest want die in de kamer. Nu had mijn moeder die man 3 weken hiervoor weer gebeld omdat ze zelf nog met iets zat, en toen had ík dus ergens "iets" meegenomen.
Hij was er vanavond en had mijn moeder dat gevraagd en zei hij dat het een 6 á 7 jarig meisje zou zijn geweest maar dat dat gewoon eenmalig was ofzoiets. Ook vroeg hij of ik wel eens koude rillingen had maar voor zover ik weet is dat niet zo.
![]()
Ik geloof er zelf opzich wel in maar dit soort verhalen blijven natuurlijk niet geloofwaardig als ik logisch zou nadenken. (Ik heb verder ook geen interesse in 7-jarige meisjes voor het geval iemand die opmerking gaat maken
![]()
)
Ik vind het maar vreemd.