ik heb ze ook twee keer live gezien, en vond het beide keren erg goed, dus ze mogen zeker weer komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah heb ze 2x live gezien, ze hebben me nooit echt kunnen overtuigen...
Bovendien zitten ze begin Augustus al in de US, en dan tot half september niks, en dan weer een US date, dus kan prima zijn dat ze die tijd tussenin met US dates vullen
Ik werd gewoon high omdat ik eindelijk mijn vroegere helden zag spelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Velvet Revolver heeft me al twee keer niet kunnen overtuigen. Mis je weinig aan dus.
gewoon duimen, misschien komt het goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef DistantDreamer het volgende:
Is dat Radiohead gerucht eigenlijk al eens officieel 'ontkend' of zijn ze nog een mogelijkheid?
Wat is PeejWeej?quote:En blijf dagelijks de site checken, want elk moment kunnen we je wel nieuwe namen brengen. Misschien morgen wel PeejWeej?
Als hun komen weet ik dat ik gelukkig kan stervenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:25 schreef Laton het volgende:
[..]
gewoon duimen, misschien komt het goed![]()
Patrick Wolf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef tomttt het volgende:
Hen net de nieuwsbrief binnengekregen.
[..]
Wat is PeejWeej?
je had al een kaartje moeten kopen want dat had je 10 euro winst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe snel zou Lowlands uitverkocht zijn? Kan ik nog gerust wat weekjes wachten of moet ik onderhand toch eens snel wat kaartjes kopen?.
lol minder verliesquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Winst? Mijn definitie van winst is duidelijk niet de jouwe.
what do you want from me ?!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, minder kosten. Verlies klinkt gelijk wel weer erg negatief.
Hemel op aarde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef PastoorPeter het volgende:
Mijn eerste keer Lowlands.
Heb er zin in
er zijn daar toch meer podia voor bands?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef Ascaroth het volgende:
Liars zou niet misstaan in de line-up. Krijgt Pukkelpop het weer voor elkaar een bons goede bands te boeken die niet op Lowlands te zien zijn. We wachten af..
Er komen in ieder geval meer mensen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn daar toch meer podia voor bands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |