Denk dat je bij mijn dikgedrukte stukjes wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:38 schreef Frontysco het volgende:
Alleen serieus plsen mensen met iets meer ervaring dan een 19 jarige met een paar relaties achter de hand
Mijn vriendin (18 lentes jong) heeft het thuis niet makkelijk. Ik heb btw ook ruzie met haar moeder dus dat gaat ook lekker...
Mijn vriendin (waar ik inmiddels 11 maanden mee heb *hoeraeee* Begint zelf niet met sex. Het lijkt wel alsof het haar niet boeit ofzow... Zodra ik begin is het goed en vind ze het best wel lekker ( om het netjes te noemen) Maar zij begint zelf echt haast niet, nooit wil ik niet zeggen omdat ik me dat iig niet heugen. Tevens is ze niet echt creatief, altijd maar een beetje cliche..... En ik ben dan weer degene die er mee moet beginnen.
Heb het er al is een paar keer met haar erover gehad en dan zegt ze dat ze het zal verandern. Dat gaat even goed en daarna weer als vanouds.
Wat ik wil weten is wat jullie hiervan denken, heeft ze echt geeen zin? boeit het haar niet? Tip en ideeen zijn welkom ook over hoe ik dit moet aanpakken....
Hoop op wat leuke serieus reacties,
Groeten Frontysco
Omdat ik als meisje zijnde weet dat masturberen, en daardoor je eigen lichaam goed kennen, heel goed kan zijn voor je seksleven. Het zou ook aangeven dat ze als ze alleen is, wel af en toe bewust met seks bezig is, dus niet alleen wanneer ts er mee begint, en dat de interesse er in er dus wel is.quote:
Dit dus...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef erodome het volgende:
Tja, het kan vanalles zijn, fikse problemen in je leven zijn niet goed voor de seksdrive, iig komt ze nog wel tot zin met een beetje hulp, dat is opzich positief als er echt redelijk wat problemen zijn, stress is nu eenmaal een killer voor seks.
Weet ze wel waarop je hoopt met betrekking tot seks, heb je het weleens over fantasietjes dat zij wat met jou doet zomaar spontaan(gewoon een stom vb, dat je het super zou vinden als je eens samen staat te douchen en dat ze dan zomaar ineens op haar knietjes gaat om te....), niet dat dat dan gelijk ook moet gebeuren, maar gewoon dat ze ook wat dingen weet, vaak weten mensen niet hoe ze het aan moeten pakken.
Laat je zelf zien/voelen wat je graag zou willen, stel je voor elkaar te masseren, te strelen en te doen en doe je het zelf vooral ook?
Praat je erover, niet zo van wat vervelend dat je zo doet, maar op een positieve manier, zullen we dat en dat eens proberen of hoe je het ook in wil pakken?
Als ze wel een keer het voortouw een beetje neemt, laat je haar dan ook begaan, of raak je snel fiks opgewonden en neem je de touwtjes over?
hihihi mijn fout ik dacht dat je een kerel was en aan het fappen was bij sown topic als ditquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:03 schreef As_33 het volgende:
[..]
Omdat ik als meisje zijnde weet dat masturberen, en daardoor je eigen lichaam goed kennen, heel goed kan zijn voor je seksleven. Het zou ook aangeven dat ze als ze alleen is, wel af en toe bewust met seks bezig is, dus niet alleen wanneer ts er mee begint, en dat de interesse er in er dus wel is.
Janken om die vraag, of janken om het masseren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef furian het volgende:
vrouwen.. pfff....
gisteravond ging me vriendin gwoon bijna janken omdat nadat ik haar volledig gemasseerd had.. of ze gwoon haar hand op me buik wou leggen tijdens het slapen
tuurlijk heb ik mijn arm om haar heen geslagen en haar getroost..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Janken om die vraag, of janken om het masseren?
Als ze bijna huilt om die vraag dan zal er vast wat teveel druk op haar staan en geloof me als je iets wilt veranderen is een fikse druk niet al te best, dat geeft alleen maar bergen aan faalangst en alles.
Huilde ze bijna door de massage, misschien schuldgevoel tegenover jou, misschien een ontlading van spanning omdat het erg fijn was.
Mag hopen dat je gewoon lekker een arm om haar heen hebt geslagen en haar getroost hebt?
JUIST! En daarbij; TS, post dan niet op een forum waar veel lui rond de 20 zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Denk dat je bij mijn dikgedrukte stukjes wel begrijpt wat ik bedoel![]()
Ik zou zeggen dat sex haar niet zoveel boeit (misschien ook wel gewoon niet met jou), dat ze er misschien wel mee kan zitten dat jij het niet met haar moeder kan vinden, dat ze zelf niet altijd zin heeft e.d. e.d. Het kan vanalles zijn. Vraag haar eens of ze jou wel aantrekkelijk genoeg vind.. (serieus bedoeld). Voor hetzelfde geld wil ze nu vrijheid en dat ze daarom dat soort dingen niet echt doet. Maar als ze het vanaf het begin al niet doet en na 11 maanden nog steeds niet doet zou ik zeggen dat ze gewoon niet zo geil is.
Wat doe je trouwens om het voor haar leuk te maken? Massage vooraf? Goed voorspel? Juiste sfeer? Filmpje zien en dan al wat friemelen?
Toen ik een lange relatie had met een jongen had ik ook echt na een tijdje geen zin meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:01 schreef furian het volgende:dat zou te erg wezen als ik van me vriendin moet horen nadat haar ex homo is geworden dat zij lesbisch is geworden
Je bent je ervan bewust dat er iets toch wel een beetje fout is gegaan als ze met zo'n schuldgevoel zit dat ze moet huilen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:36 schreef furian het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik mijn arm om haar heen geslagen en haar getroost..
ze had gewoon een beetje schuldgevoel denk ik.. het kwam bij haar meer over dat ze het moest doen voor mij omdat ik altijd zoveel voor haar doe.. majah dat is dus juist het punt.. ze doet bijna (lichamelijk) niets voor mij... sex zit er eigenlijk nooit in.. wel wil ze altijd dat ik haar masseer.. haar rug krab (vind ze fijn) en aan haar kont zit.. (omg zie de reacties komen)
maar ik krijg er nooit eens een keer iets voor terug.. massage,gewoon aan me lichaam zitten, rukken soms onder de douche..... pijpen vind ze vies (ik ben te zuur ofsow).. sex najah das dus duidelijk..
ze is redelijk gestrest de laatste tijd .. maar damn.. ik mag blij zijn als ik 1x in de week op sown manier door haar word aangeraakt... misschien zelfs wel 1x in de 2week..
Say what?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef furian het volgende:
ze belooft beterschap...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Say what?![]()
Dude, met zo'n houding weet je zelfs de meest zompige slet nog op te laten drogen![]()
Ben je daar wel zo zeker van, want jij vindt jezelf wel de zielige, de arme die niet krijgt wat hij wil, maar zij voelt zich degene die jou tekort doet terwijl je meer verdient naar haar mening, ze huilt niet voor niets, belooft niet voor niets beterschap.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef furian het volgende:
en ja.. ik heb volgens mij een hoop meer pijn in deze relatie gehad dan haar.. maar goed.. shit happens..
thnx trouwens voor je advies
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:32 schreef pagathan het volgende:
Frontysco, je zult moeten aanvaarden, dat vrouwen nu eenmaal langer nodig hebben om op te warmen dan mannen ( nul naar geil in 1 sec... ).
Ja inderdaad!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |