en wat roep je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
Als het dan toch stil is... dan roep ik graag even wat....
Zeg maar wat je horen wilt... ik pas me wel aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en wat roep je dan als ik vragen mag?![]()
[COS # 1625] iedereen is weer terug.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
Kan hier iemand die link van HiDiHo plaatsten, dan klik ik ook ff.
Je moet hier lief zijn hoor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Hoi kutusers!
Lief Kleinzusje,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve lieve Tuinfluiter![]()
Ik weet niet wat het is,
maar iedere keer dat ik een berichtje van je zie klopt mn hart snelller.
Zo'n intens gevoel van een combinatie tussen humor en warmte. Dank daar voor![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief Kleinzusje,
Jouw reacties, OP's, en updates zijn ook een combinatie van
artistieke waarde, sfeer creeren , flirten , warmte en humor.
Jouw openheid ontroerd mij vaak en het doet mij glimlachen.
![]()
![]()
![]()
Ondanks je hoge flirtgehalte waaruit ik niet anders kan dan opmaken dat ik niet de enige lieverd ben voor je, heb ik jou liefquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Tipisch
Ondanks onze verschillende voorkeuren en mijn mijn liefde voor fluitertje, heb ik je lief![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ondanks je hoge flirtgehalte waaruit ik niet anders kan dan opmaken dat ik niet de enige lieverd ben voor je, heb ik jou lief![]()
![]()
Maak een nieuw topic aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Dit topic bestaat nog steeds...![]()
Kan het niet veranderd worden in "ik ben geyl en wil neuken"![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Dit topic bestaat nog steeds...![]()
Kan het niet veranderd worden in "ik ben geyl en wil neuken"![]()
en dat lees ik nu pas........quote:Op zondag 24 juni 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk lomp.
...met Mook dan en met kleinzusje omdat ik bij haar in bed mag met mijn laptop, zonder webcam dan.
Hier, daar, overal en nergensquote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef milk-shake het volgende:
![]()
mokum ............waar ben jeeeee...................
Mij dus ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
hier knuffelen: in that case.....I love you alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Dan heb je iig geen last van premature ejaculatiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik...als iemand roept om te neuken lees ik het drie dagen later...
![]()
Neen, het enige probleem is dan de post-ovulatie. Kortom..dan hoeft het niet meer en treedt de hoofdpijn in werking.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb je iig geen last van premature ejaculatie![]()
dom hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik...als iemand roept om te neuken lees ik het drie dagen later...
![]()
Ok goeie tipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, het enige probleem is dan de post-ovulatie. Kortom..dan hoeft het niet meer en treedt de hoofdpijn in werking.
3 dagen later...![]()
Schat, sorry ik heb NU hoofdpijn, probeer het over drie dagen weer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, het enige probleem is dan de post-ovulatie. Kortom..dan hoeft het niet meer en treedt de hoofdpijn in werking.
3 dagen later...![]()
Doodzonde, niet gespoten... altijd misquote:
hoodpijn .........JIJ ???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, sorry ik heb NU hoofdpijn, probeer het over drie dagen weer!
![]()
![]()
![]()
Ik ben je toch niet weer misgelopen he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Slome Eend!Maar mag nu ook nog wel hoor?
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben je toch niet weer misgelopen he?
Ik verdwaal altijd in jouw bosquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou? M'n straatje loopt gewoon recht vooruit.
![]()
Een Eend die bomen knuffelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd in jouw bos![]()
Wil gelijk elke boom en bos hout knuffelen![]()
Ik loop over van liefde![]()
![]()
Dat doe je alleen omdat er nog geen COS is geopend...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Nou ik laat hier ook een knuf voor Eend achter ...Verdiend![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
Dit verdient een nieuw leven...deze COS!
![]()
Lobasca wil het, zo geschiedde![]()
Mijn liefde kent vele vertakkingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een Eend die bomen knuffelt.![]()
![]()
Pas je op dat je niet verzuipt in je eigen liefde?![]()
![]()
Ik moet hier toch echt vaker kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Nou ik laat hier ook een knuf voor Eend achter ...Verdiend![]()
Dief! Je hebt mijn hart gestolen!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
Dit verdient een nieuw leven...deze COS!
![]()
Lobasca wil het, zo geschiedde![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat jou is ff plat op je bekkie nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat jou is ff plat op je bekkie nemen![]()
![]()
![]()
Je moet eens weten wat ik wilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het hier knap rustig, ik wil knuffelen...![]()
En ik heb mijn hart weer terug!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben toch meer dan een uur weg geweest..![]()
Hebt je altijd last van overmatig speeksel tijdens het zoenen?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebt je altijd last van overmatig speeksel tijdens het zoenen?
Dat kun je beter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval...![]()
*klikt op edit-knopje![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, je bent precies waar je moet zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog een moodkiller.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even naar de darkroom
[afbeelding]
We zijn beyond knuffelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef milk-shake het volgende:
ieeeeeuuuwww goorr........dat is geen knuffelen meer![]()
![]()
Bluf!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
WTF!
Waar is de liefde gebleven?![]()
Maar ze is er niet
En ik denk niet dat ze nog komt
Ze is er niet
Ik vraag me af waarom
Ik niet gewoon terug naar huis loop
Ze is er niet…
![]()
![]()
![]()
FOK!-liefde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
voor mijn grote liefde![]()
ownee...die is er niet
Ik geloof dat ik even een eindje ga wandelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom duik jij altijd op de verkeerde momenten op?
Knuffel?![]()
Je was iets te snel........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik even een eindje ga wandelen.
Free Hugs - Amsterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef F04 het volgende:
Dit topic doet me aan dit denken.
[afbeelding]
Is het uit?quote:
sneu voor je.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef Mokum020 het volgende:
Alle vragen maar in 1 keer:
1. Nee
2. Ja
3. Nee
heb nog vakantie, bijna voorbij, dus vandaar![]()
Er is geen fuck aan in je uppiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
[..]
sneu voor je.En nu niet meer klagen, hier moet je knuffelen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |