Je postcount is er niet blij mee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Er is weer werk uit voortgekomen voor mij... maar of ik daar nou zo blij mee ben...![]()
ik ben jarig na mijn vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik over 14. Geloof ik. Of 10.
Maar eerst ben ik jarig.
Ja...quote:
heer-rikquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
Mogge Eer.![]()
OAAAAAAAaaaaaaatjuhhquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Mogge MPG,![]()
Mogge Frits,![]()
Mogge Fruts,![]()
Mogge Papier.![]()
OOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Positief natuurlijk. Altijd positief blijven. Wat er ook gebeurt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
Ja...
Ik denk het wel...![]()
Of juist niet...![]()
Tis maar hoe je het bekijkt...
Dat sowieso!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. Altijd positief blijven. Wat er ook gebeurt!
Nou!quote:
jij houdt wel van clubjes hequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Clubje oprichten? De Olijke Fok!kers.
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.quote:
Deze olijke fok!ker heeft zijn 3e bakje van vandaag en voelt zich primaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien
Hoe is het hier dezer ochtond?
Gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.
Natuurlijk.quote:
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de behoefte om ergens bij te horen. Die behoefte bevredig ik door middel van clubjes oprichten.
3 al? je gaat hard..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze olijke fok!ker heeft zijn 3e bakje van vandaag en voelt zich prima
Mja, maar ik ga vanavond pas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik
Lekker weer om naar Den Haag te gaan!Doe BX de groeten als je haar ziet!
Klinkt als een aflevering van Suske & Wiskequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Clubje oprichten? De Olijke Fok!kers.
Mijn 3e bak stond er al terwijl ik de 2e nog niet op hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?
[..]
3 al? je gaat hard..
Ik lig nog lekker in bed
[..]
Mja, maar ik ga vanavond pas.
Ik hoor niet bij de PUB'ers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
Pas je dan ook je taalgebruik aan aan de club waar je bijhoort?
Top, gezelligquote:
goed bezig.quote:
Welkom op Fok!.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig.
D'r komt op fok soms ook taalgebruik voorbij dat je denkt: waar the fuck ben jij mee bezig
Thee. Lekker. Ik heb al 2 koffie op vandaag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
Top, gezelligNeem een bakje koffie, of thee natuurlijk
![]()
eerquote:
egoist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
vdv
Nieuwe nummers van Gare du Nord
in 2001 ook.quote:
Maakt het station in Parijs muziek?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
vdv
Nieuwe nummers van Gare du Nord
Tuupisch...quote:
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziekquote:
Chauvenisten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziek
belange niequote:
Gare du Nord is Nederlandsquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, net als St. Germain, dat plaatsje maakt ook muziek
Ohja, en hotel costes, een hotel in parijs doet dat ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |