Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebiedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Agendapuntje liefde is nogal een eenzijdige monoloog mijnerzijds geworden, met antwoorden op jullie prnagende vragen...
Graag wil ik ditmaal een ander aan het woord laten
Dat snap ik ten volste!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de religieuze noot vcrijwel verdwenen, en gaat het vooral om de gezelligheid en het persifleren van het leven van alledag.
Verder draaien de grote bedrijven vaak gewoon door.Tevens bliojf ik met vastelaovend TEN ALLEN TIJDEN in Limburg, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelfs in Venlo. Ik wieger in die periode de provincie te verlaten
Dachten ze er maar allemaal zo over!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de religieuze noot vcrijwel verdwenen, en gaat het vooral om de gezelligheid en het persifleren van het leven van alledag.
Verder draaien de grote bedrijven vaak gewoon door.Tevens bliojf ik met vastelaovend TEN ALLEN TIJDEN in Limburg, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelfs in Venlo. Ik wieger in die periode de provincie te verlaten
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebied![]()
![]()
![]()
Nou idd! Niks mis mee met die knaap!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dachten ze er maar allemaal zo over!!![]()
Prima jongen die MPG![]()
Daarom studeer ik ook in eindhopven en niet in Dalluft of thwenthequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik ten volste!
Ook goed dat je daar blijft!Maar mensen die boven de rivieren studeren, moeten mijns inziens niet gaan zeuren over het feit dat er met carnaval geen rekening gehouden wordt! Zoals je zegt: de bedrijven zijn dus wel open, later met werken is het ook niet mogelijk om zomaar vrij te nemen.
Das langquote:
Wat is er aan de hand met je toetsenbord? Rare woorden de hele tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom studeer ik ook in eindhopven en niet in Dalluft of thwenthe
Neen, ik maak me er hier vanaf met een jantje van leiden, zodat ik meer tijd in een ander programma kan besteden (A)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je toetsenbord? Rare woorden de hele tijd![]()
Gezopen?
ja, julie hadden laatst al gequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het gaat bij mij best goed op dat gebied![]()
![]()
![]()
Multitasking ftwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, ik maak me er hier vanaf met een jantje van leiden, zodat ik meer tijd in een ander programma kan besteden (A)
Ja, dat werd weer eens tijdquote:
Whehequote:
ikweetsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd zuur als het een tijd geenis
Nou, ik proefde niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...quote:
Maakt het er niet minder jammer om!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...![]()
viespeukquote:
Zuur kan best lekker zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe ik tochquote:
Moet jij zeggen!!quote:
jammer??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maakt het er niet minder jammer om!
Hoezo moet ik dat zeggen... ik sta al anderthalf jaar droogquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al heel oud... vergeleken met jullie...![]()
Maar wijsheid komt met de jaren!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ben ook niet piep meer.
Ik bedoel dat ik al 6,5 jaar een vriendin heb...quote:
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat zeggen... ik sta al anderthalf jaar droog![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.... ik bedoelde eigenlijk de andere 3 (Cross, Frits en MPG)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet piep meer.
hehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijn
Right Frits!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wijsheid komt met de jaren!
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie dat ze niet allemaal gelijk zijn. Als je'm zelf even goed uitsnijdt kan ik het wel aanpassen.
Het bewijs dat hij dat wel degelijk is, heeft zich gisteren geopenbaard d.m.v. een bepaald filmpje in 'zijn' 128-topic...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen viespeuk kan zijn
Nee ik heb echt verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik al 6,5 jaar een vriendin heb...![]()
ws snap jij dat wel, maar wil je lollig doen...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ik heb echt verkeerd gelezen![]()
Wel leuke grap zie ik![]()
Ah, ik zie 'm staan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het bewijs dat hij dat wel degelijk is, heeft zich gisteren geopenbaard d.m.v. een bepaald filmpje in 'zijn' 128-topic...![]()
Oh, dus ik tel niet mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.... ik bedoelde eigenlijk de andere 3 (Cross, Frits en MPG)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Zeker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |