mja ok, je hebt wel gelijk. ik maak ook nog wel eens oneliners die kloppen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef wendytje het volgende:
[..]
dat mag jij vinden....
door zijn topic hier laat hij al zien dat hij weet dat het niet kan..... ik vind hem gewoon ZIEK! Vandaar mijn heerlijke ongenuanceerde post, waar ik nog steeds achter sta...
Nou om sommige reacties kan ik niet anders dan lachenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef baskabel4 het volgende:
is dit nu trouwens een kloon-rel-topic waarbij TS zich vermaakt om de heftige reacties????
kort en krachtige nuances kunnen soms wat bot overkomen. Maar ze zeggen vaak wel waar t op staat. Maar om nou meteen te concluderen dat ie een loser is heeft totaal geen betrekking meer op het onderwerp.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mja ok, je hebt wel gelijk. ik maak ook nog wel eens oneliners die kloppen.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe je als 18-jarige vrienden kan zijn met een meisje van 12.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef chromosoompje het volgende:
Ik zou zeggen: blijf vrienden en meer niet, daar komen problemen van
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe je als 18-jarige vrienden kan zijn met een meisje van 12.
Nou nou, ziek lijkt me wat overdreven; TS is zelf nog een kind (of vind jij 18 volwassen?). Toch is het leeftijdsverschil wel erg groot en is 12 jaar wel erg jong. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef wendytje het volgende:
[..]
dat mag jij vinden....
door zijn topic hier laat hij al zien dat hij weet dat het niet kan..... ik vind hem gewoon ZIEK! Vandaar mijn heerlijke ongenuanceerde post, waar ik nog steeds achter sta...
Vriendschap daait voor een groot deel om het feit dat je de ander begrijpt. Wanneer je je in zulke verschillende levensfases bevindt kan je elkaar heel moeilijk tot niet begrijpen. Vandaar dat ik heel benieuwd ben waar de TS zo goed met haar over kan praten. Maybe I'm wrong.quote:
is mijn openingszinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
[offtopic]WTF! ZE HAD DE WINST VAN AJAX IN DE CL NIET EENS MEEGEMAAKT![/offtopic]
[..]
True true truequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Niet aan beginnen. Echt. Niet aan beginnen.
in de bijlmer zijn ze dat zeker. niet discriminered bedoeld. gewoon zoalshetis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef nozem het volgende:
Fijn, zo'n disclaimer in de OP. Ik snap best dat een pedofiel iemand is die op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken valt, maar hoe volgroeid is dat meiske van 12? Je maakt mij niet wijs dat ze lichamelijk op en top vrouw is namelijk.
Veel beter kun je het niet verwoorden inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef baskabel4 het volgende:
jij wil neuken....zij wil nog knikkeren
Hij wil hem er in knikkeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef baskabel4 het volgende:
jij wil neuken....zij wil nog knikkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |