Toen je me half verkrachtte .... daar wacht ik nog op totdat ie dat zegt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Nee, en ook niet in mijn slaap
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Eric je mag niet aan me zitten, dat kost je geld.
Eric: Dat zal je wel willen hé, dat ik aan je zat!
Huub: [b]Nee, en ook niet in mijn slaap[/b]
Eric is een viespeuk, maar reageerde hij hier nog op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mika25 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben Brian, Huub, Amanda en Eric al hun eerste straf van 100.000 euro gekregen? En waarom precies Eric ipv Jaap?
ghehehe Sander Lantinga (BNN) zei vanmiddag op de radio dat hij de bewoners van DGK de missing link was tussen de aap en de neanderthaler. Brian doet in ieder geval die stelling eer aanquote:
Sigaretten zijn persoonlijk bezit, dat was bevestigd door de redaktie in het verleden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef lillkiss het volgende:
kijk hem, hij is helemaal gestresst alleen al om een sigaret. En waar is de regel over persoonlijk bezit gebleven redactie???
Neee, alleen als zij een overtreding gaan doen telt voor hun het dubbele.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mika25 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben Brian, Huub, Amanda en Eric al hun eerste straf van 100.000 euro gekregen? En waarom precies Eric ipv Jaap?
Niemand heeft nog een straf gekregen, maar de eerste straf voor Brian, Huub en Jaap zal meteen 200.000 zijn. Voor de rest is dat 100.000quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mika25 het volgende:
Hij lachte en keek een beetje raar om zich heen. Hij vond het niet leuk..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric is een viespeuk, maar reageerde hij hier nog op?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef RSie het volgende:
Huub zwakke kant komt weer naar boven??
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig!
if nessesary!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
geen streams meer.... (voor mij)
Huub, Dellie en Wifebeater staan genomineerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mika25 het volgende:
die regel is er niet, Huub heeft schoenen verstopt van Eric. Dus tja Huub dit had je kunnen verwachten......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef lillkiss het volgende:
kijk hem, hij is helemaal gestresst alleen al om een sigaret. En waar is de regel over persoonlijk bezit gebleven redactie???
Ja en de rokers onder ons zullen hem kunnen begrijpen helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef lillkiss het volgende:
Deze gebruiker is momenteel onlinelillkissquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef lillkiss het volgende:
huub eruit
Ok, duidelijk. Wel vreemd dat Amanda niet bij dat lijstje staat na het slaan met die schoen trouwens...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Niemand heeft nog een straf gekregen, maar de eerste straf voor Brian, Huub en Jaap zal meteen 200.000 zijn. Voor de rest is dat 100.000
quote:
Geldt ook voor Amanda.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Wel vreemd dat Amanda niet bij dat lijstje staat na het slaan met die schoen trouwens...
Nah, was al een weekje terug dat bekent werd dat die offline gehaald zouden worden. Overigens best wel een goed idee, ze zitten zowiezo veels te veel achter de PC...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Flabberguest het volgende:
euhmm huub zijn log is al uit de lucht dus Smerik en breenless zijn al bezig geweest?
Nog niet zo heel lang dan, ik heb er ongeveer een kwartie geleden nog gekeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Flabberguest het volgende:
euhmm huub zijn log is al uit de lucht dus Smerik en breenless zijn al bezig geweest?
KingJaap doet het anders nog welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, was al een weekje terug dat bekent werd dat die offline gehaald zouden worden. Overigens best wel een goed idee, ze zitten zowiezo veels te veel achter de PC...
Dat kunnen zij nooit doen, maar wel opvallend,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Flabberguest het volgende:
niet als ze net binnenkomen en huub nog geen pakje heeft.. en 'achter' heeft zelf de sigarette aan Brian gegevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sigaretten zijn persoonlijk bezit, dat was bevestigd door de redaktie in het verleden...
Sorry, mijn fout. Het waren Huub, Brian en Amanda. Jaap niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Wel vreemd dat Amanda niet bij dat lijstje staat na het slaan met die schoen trouwens...
Van die bedtijd is inderdaad kinderachtig. Maar de regel ivm persoonlijk bezit is jammergenoeg noodzakelijk met iemand zoals Wifebeater in het huis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef akveor het volgende:
Ik heb die regel van afblijven van persoonlijk bezit altijd al belachelijk gevonden... net als die bedtijd.... Het creëert een verkeerde spanning...
Thx nog voor je hulp aan HIDiHoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang dan, ik heb er ongeveer een kwartie geleden nog gekeken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, want Jaap had eigenlijk weinig verkeerd gedaan (tenminste die keer).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, mijn fout. Het waren Huub, Brian en Amanda.
hoezo meteen zo reageren...?? zoveel mensen zoveel meningenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Deze gebruiker is momenteel onlinelillkiss![]()
brian er uit![]()
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor. Van wie komt dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, was al een weekje terug dat bekent werd dat die offline gehaald zouden worden. Overigens best wel een goed idee, ze zitten zowiezo veels te veel achter de PC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |