Hhahaha ja dat komt erg geloofwaardig overquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda haar verhaal is dat Jaap zelf een lamp op zijn hoofd heeft geslagen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Dit is de goede COS, alleen het nummer moet 1 hoger zijn volgens mij.
Hij houdt zich groot.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is weer een beetje vrolijk?
Huub kan Jaap aardig opvrolijken....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is weer een beetje vrolijk?
kom maar hoor, ik heb ook geen streams meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
geen streams meer.... (voor mij)
dat haat ik zooooo, dat haantjes gedrag, gatverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef eeff het volgende:
Ok nieuwe COS
Huubje wil nog steeds overtreffen aan het hele Jensen verhaal![]()
hoi klaartjekip, doe gezellig mee!!quote:
Tuurlijk, welkom.quote:
Als ze de aftrap van de finale maar niet laten doen ..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Eric moet als Natrasha want ze moeten nette kleren aan. Dus nu komt er bij elk officieel iets Eric als Natrasha opdraven?
Nou, f a n t a s t i s c h!
Ik hoor alle: Vulle flikker...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Huub weet dat Eric de sigaretten heeft verstopt. Hij gaat zo het hele huis op zijn kop zetten
Was ook niet zo moelijk. Kleuterschoolniveau.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Huub weet dat Eric de sigaretten heeft verstopt. Hij gaat zo het hele huis op zijn kop zetten
bAH bah bah, hij is toch als Eric in de Kooi gekomen, hier snap ik dus niets van, slaat helemaal nergens op.............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Eric moet als Natrasha want ze moeten nette kleren aan. Dus nu komt er bij elk officieel iets Eric als Natrasha opdraven?
Nou, f a n t a s t i s c h!
ik ook niet, ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef klaartjekip het volgende:
bedankt voor het warme welkom
vanavond jensen ik kan bijna niet wachten jullie ook
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
hier alle 4
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |