Dit gaat me best makkelijk af door mijn kloonMSN'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef TherAngelina het volgende:
Jé WéeTh t0Gh IaÑ sGatJ.
Das gangstah slangshizzle.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Charmian het volgende:
Wat is een fipert? een first pert.. pert.. pert... ik weet niet![]()
wordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Das gangstah slangshizzle.
Jeweettog?
Peace.
One Love.
Ik weet helemaal niets en ik wil het ook niet weten denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lithski, jij bent geloof ik de enige die weet hoe het wél zit.![]()
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets en ik wil het ook niet weten denk ik.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets en ik wil het ook niet weten denk ik.
Deee-litefullquote:
Daarom is het zo'n goed gifje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij blijft maar naar me staren die enge man.
[afbeelding]
Nog geen poging gewaagd, en dat gaat m ook niet meer worden vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt die SC een beetje terug te lezen?![]()
FB is veel leuker....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt die SC een beetje terug te lezen?![]()
quote:
Gooise Gsletten ?quote:
Voor gratis streams PM HiDiHo en kijk in mn sigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
geen streams meer![]()
![]()
![]()
verlost....
verlost van den boze en lijdt ons niet in verzoeking![]()
Geyle Gstrings!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gooise Gsletten ?
Gratis Gstreams ?
Goeie Getijden
????????????????
Gonderweg Gorgen ?quote:
ja ... en? ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor gratis streams PM HiDiHo en kijk in mn sig![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mmmmmmmmmmmmmmquote:
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Inmiddels zijn er 3 cossen open, dus heb maar even ge FBhoert
je poezie album voor de buurt?...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:goeienavond...
zooow het dorpskrantje is weer gebundeld en geniet! let the fun begin...
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je poezie album voor de buurt?...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...
en aangezien ik een pleurishekel heb aan het poetsen van de kantine doe ik dit als vrwijwilligerswerk voor de tennisvereniging.
mèn, wat een KUT- werk... (1,5 uur aaneengesloten bladzijden stapelen...)
Vreselijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....
ja, dat heb je als je je schuldig voelt over het niet hebben van betaald werk... (en iedereen die denkt: ach zij heeft wel tijd...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf, je hebt het drukker dan ik
Huis aan kant in 10 minuten
4 daagse lopen zonder moeders
Nachtmerrie verslagen posten
Muziek KOPEN
en kranten nieten
WTF![]()
Als jij je huis in 10 minuten aan kant hebt, moet die kantine toch ook wel sneller lukken dan die k*tkrantjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neee, info van sportverenigingen etc. nou jeweettog, dorpskrant...
en aangezien ik een pleurishekel heb aan het poetsen van de kantine doe ik dit als vrwijwilligerswerk voor de tennisvereniging.
mèn, wat een KUT- werk... (1,5 uur aaneengesloten bladzijden stapelen...)
heb ik even gecheckt bij Sonja, maar Sherry is een no-goquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je mag vast wel een sherry tussendoor...
Dat is goed !!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat heb je als je je schuldig voelt over het niet hebben van betaald werk... (en iedereen die denkt: ach zij heeft wel tijd...)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geklooi ook de hele tijd in de FB....
Wat loop je nou weer allemaal uit je nek te lullenquote:
dat leek 10 minuten... en dat is een kwestie van bijhouden. en dat doen ze in de kantine heul nie...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij je huis in 10 minuten aan kant hebt, moet die kantine toch ook wel sneller lukken dan die k*tkrantjes?
Sonja de NH stoerhoergoeroemethaarvolleijskast ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ik even gecheckt bij Sonja, maar Sherry is een no-go![]()
Maar.... Dat sherry dieet dan van een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jezus, geen werk en nog dik ook ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ja..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sonja de NH stoerhoergoeroemethaarvolleijskast ?![]()
Erg weinigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ja..![]()
wegens gebrek aan ruggegraat...![]()
Maar ben wel 4 kilo afgevallen in 2 weken...![]()
betaald werk...quote:
Hé eend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je nou weer allemaal uit je nek te lullen![]()
![]()
At your servicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Eendje weer in zijn kooi trouwens?
oepsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
betaald werk...![]()
werk me de pleuris...![]()
dat heb ik geprobeerd. Maar als je lever er mee uitscheidt worden je benen heel slank, en je buik heel strak dik. Gek was dat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar.... Dat sherry dieet dan van een paar jaar terug?![]()
Actie reactiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé eend!![]()
Ga je je frustraties nou op mij afreageren?
Ga gerust je gang, ik heb een hele dikke huid!
Ik vind jou ook lief....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
At your service
Jij loopt de boel op te naaien en min of meer om bans te vragen...
Avonne zei dat NIEMAND er meer wat over mocht zeggen toen je dat deed, ik hoop dan ook dat als ze vallen, jij er ook bij zit
Is die weg dan? heb hem idd al een poosje niet gezien hier?quote:
hoesow?...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd. Maar als je lever er mee uitscheidt worden je benen heel slank, en je buik heel strak dik. Gek was dat...![]()
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig benquote:
Peter is niet weg, maar ik mis hemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is die weg dan? heb hem idd al een poosje niet gezien hier?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig ben![]()
maar ik ben juist zo gelukkig in de liefde...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf, liefdesverdriet is het enige dieet
Sorry, Polo, maar Peter6000 is mn heldquote:
Ook goed, dan zijn we dus allebei ehh...apart?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je laat het op een aparte manier merken, door te melden dat ik niet nuttig en gefrustreerd bezig ben![]()
Ja en dan zeggen dat hij me lief vindquote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, daarom ben ik zo'n lekker dingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik ben juist zo gelukkig in de liefde...![]()
![]()
ow! daarom ben ik zo dik natuurlijk...![]()
nee, daar zou ik ook niet mee willen ruilen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Maarre... weet je dat het andersom ook een frustratie is? Ik moet me gek eten om op gewicht te blijven. Valt ook niet mee hoor!
hij is al bijna 64...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat hij me lief vind![]()
Wat een slijmert![]()
het kan niet anders...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, daarom ben ik zo'n lekker ding![]()
![]()
wel lief doen voor Mike hè...quote:
ach,... het is maar hoe je zijn crypto ik-ben-peter-6000 uitspraken ziet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, Polo, maar Peter6000 is mn held![]()
Mijn klaagbaak, je komt als geroepenquote:
hey snoepjequote:
Je bent toch niet ook van ian hequote:
welke verziekte sfeer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
Waar is iedereen, is de sfeer hier zo verziekt dat iedereen toch maar voor zijn streams heeft betaald en weer in de COS zit![]()
![]()
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welke verziekte sfeer?![]()
jij was toch met Mike oldfashioned aan het dollen en verder heeft iedereen toch genoeg inccaseringsvermogen??
punani mikequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel lief doen voor Mike hè...![]()
Dit is een oldbie schimpspelletje... no harm done...
Ik kan wel even naar de COS gaan,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
Waar is iedereen, is de sfeer hier zo verziekt dat iedereen toch maar voor zijn streams heeft betaald en weer in de COS zit![]()
![]()
nee, ik doe geen kikkervissiesquote:
oeh, moet ik weer naar de FB??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het is
Dat is met stip het liefste dat iemand ooit over me heeft gezegd in de SC.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles, maar als ian zegt dat het een goeie sfeer is, dan weet ik wel hoe laat het is
Volgens mij bedoelde hij de SC?quote:
jamaar....quote:
Dan doe je met je thera-kloon toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is met stip het liefste dat iemand ooit over me heeft gezegd in de SC.
Nee in MEDquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaar....
de apotheose is toch altijd in de FB?![]()
*checkt...quote:
Ik weet niet of er een apotheose komt, maar ik zit geloof ik op het randjequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een apotheose komt, maar ik zit geloof ik op het randje![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan doe je met je thera-kloon toch iets verkeerd
Ik zag laats een reportage van een trouwerijquote:
Dat is het liefste wat een kloon ooit tegen me zeiquote:
dinyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zag laats een reportage van een trouwerij
waar jij de knapste was ( na je vriendin)![]()
ik wilde je net pm-en maar je was out of order....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ik mn PM aanzetten en alleen toegang geven aan Eend ?
= het uit ?quote:
Zeker met een vies ranzig sex boed fetisch plaatjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wilde je net pm-en maar je was out of order....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben in love
nope, alleen via PMquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker met een vies ranzig sex boed fetisch plaatje![]()
Mijn pm is nog nooit zo druk geweest als vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
was in eerste instantie ook zo, maar wil ook geen valse verwachtingen scheppen...quote:
PM kan voor iedereen of voor alleen je buddies of voor niemand...... als je dus PC eend als buddy neerzet en de instellingen op "alleen buddies" dan kan dat iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was in eerste instantie ook zo, maar wil ook geen valse verwachtingen scheppen...![]()
Misschien ziet hij de fouten dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Fc_k het volgende:
proeftentamens maken zijn niet koel.
Vooral niet als je docent half nederlands kan en zinnen dus niet afmaakt in de vragen
jammer genoeg krijg ik een meerkeuze tentamen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien ziet hij de fouten dan ook niet
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Fc_k het volgende:
[..]
jammer genoeg krijg ik een meerkeuze tentamen.
Anders zou hij er inderdaad over heen lezen (was dat maar, tis niet makkelijk)
Je moest eensch weten hoe ze hier Engels geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoor![]()
Ik schaam me gelijk een stuk minder
geen nederlands tentamenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een leraar nederlands die geen nederlands kent, wel apart hoor![]()
Ik schaam me gelijk een stuk minder
duitsers en engels lijkt me ook een rampquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest eensch weten hoe ze hier Engels geven.
ではメールによるサポートを行っております。ご質問にはできる限りの素早い対応を心がけており、 お客様に安心してご利用頂けるようつとめておりますquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:59 schreef Fc_k het volgende:
proeftentamens maken zijn niet koel.
Vooral niet als je docent half nederlands kan en zinnen dus niet afmaakt in de vragen
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Fc_k het volgende:
[..]
geen nederlands tentamen
business anlysis and concepts (je moet iets)
surinamer (denk ik) die economie vak geeft..
Sambal bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
のレンタルサーバではPerlによるお客様オリジナルのCGI/SSIなどのご利用が可能です。 さらにPHPのご利用も可能!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet is
Ja, daar heb ik ook een rotbui vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
zelfde niveauquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ah ok, je bent vast blij dat het Brian niet is
CGI kan ik wel lezen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
ja, en guest en possible...quote:
het is voor kinderenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een rotbui van.
Heb paar jaar geleden op mijn stage cgiscrips moeten ontcijferen, aanpassen bullshit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en guest en possible...
mar wat het betekent![]()
Ze zitten weer met een vertaalmachine te spelen geloof ik, maar als de rest het niet mag zien......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en guest en possible...
mar wat het betekent![]()
Oh, nu ben jij ineens populair?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn pm is nog nooit zo druk geweest als vandaag![]()
Nog ff en ik pleur het weer uit![]()
So we do the support with the mail. The heart per seat て time, feeling at rest in the customer, in order for you to be able to utilize, we serve as much as possible fast correspondence in questionquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ではメールによるサポートを行っております。ご質問にはできる限りの素早い対応を心がけており、 お客様に安心してご利用頂けるようつとめております
Je weet toch dat je alles tegen mij kunt zeggenquote:
Ik heb nergens om gevraagdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, nu ben jij ineens populair?
Godverdomme.
With the rental server the customer the utilization of original CGI who is by Perl/SSI etc. is possible. Furthermore the utilization of PHP possibility!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
Ze doen het nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
Eendekind, hoe is het nou afgelopen?
Nee, ik heb hierna nog een dag geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds de mijne?
En heb je dat progje van hidiho eroverheen gegooid?
Ze blijven van mijn kikker af, anders ga ik me er ff mee bemoeienquote:
Ach ja... typisch COS.. je mag wel een eigen mening hebben, zolang je m maar voor je houdtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm tis met eem sisser afgelopen geloof ik![]()
Oh gelukkig, Jensen begint zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm tis met eem sisser afgelopen geloof ik![]()
Moots is de gebeten hond deze keer.... ze wordt niet weemoedig van foto's....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn de COSserts aan het radicaliseren?!?!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots is de gebeten hond deze keer.... ze wordt niet weemoedig van foto's....
Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
vind ik ook een zwaar vergrijp...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet toch dat je alles tegen mij kunt zeggen![]()
Vertellllllllllllllll!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
pffffffffffff Goeieavond, wat ik toch in me pm box vind is echt belachelijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijven van mijn kikker af, anders ga ik me er ff mee bemoeien![]()
![]()
![]()
PM even terug.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Wat een liefeend ben je ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze blijven van mijn kikker af, anders ga ik me er ff mee bemoeien![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
GVD
Dit is al een paar posts de standaard reply??
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Petraa, even voor de duidelijkheid.
De PM's zijn privé en het is volgens mij niet de bedoeling dat je ze hier post.
Gewoon even voor de zekerheid.
Koffie?? Neuh... ik heb van ellende maar een fles rosé opengetrokken....quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
*heeft flashback naar knuffels met een gapende anus*
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.Zal ik je niet aandoen.
![]()
Je weet dat ik het ook voor jou zou doen hequote:
Heb jij het ook al zo drukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Waar is hij mee bezigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow....... stuur je die ranzigheid nu naar haar?![]()
geen hersenen is een voordeel...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Als je dat zo kunt stellen staat iig vast dat hij/zij oppervlakkig is
I'm outie...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
Ik trek het niet meer die drukte hier!
Laters.![]()
Alles goed gegaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Pff hele dag in het ziekenhuis gezeten met de middelste kip die is geopereerd aan haar knie. Daar word je dus echt gaar van.
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat je voortaan: "Iaaaaan!" zou gillen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:11 schreef TherAngelina het volgende:
Jááááá!!
Maar dat doe ik elke nacht toch al?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat je voortaan: "Iaaaaan!" zou gillen?
Ehh fysio en hopen dat hij nu niet meer op slot springt, maar hij denkt dat dat nog gebeurd want haar kraakbeen is te week.quote:
Pffff ik draai me wel ff om kunnen jullie vozen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Maar dat doe ik elke nacht toch al?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Pffff ik draai me wel ff om kunnen jullie vozen.
Klinkt lekker maar niet heus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehh fysio en hopen dat hij nu niet meer op slot springt, maar hij denkt dat dat nog gebeurd want haar kraakbeen is te week.
'ik pak gewoon een pak melk ... en dan ruk ik mij af en dan zet ik het terug in de koelkast'...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is toch fucking niet meer normaal...
Fucking hell...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
'ik pak gewoon een pak melk ... en dan ruk ik mij af en dan zet ik het terug in de koelkast'...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... wel leuk voor Jensen... heeft ie ook eens kijkers![]()
jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die best veel kijkers hoorquote:
Tuurlijk.... FOK! heeft een stuk of 1000 regelmatige posters in DGK en daar zitten ook Amanda, Brian en Jaap-fans bij......... dus dat Jensen kijkers heeft is niet vreemd....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die best veel kijkers hoor
fucking hellquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
Ik ga wel naar mijn nest ofzo.
Jeetje Ian?? Koorts?? Misselijk?? Het is amper middernacht geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
Ik ga wel naar mijn nest ofzo.
Tyfusbuiquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje Ian?? Koorts?? Misselijk?? Het is amper middernacht geweest
Jij hebt ook een geldig excuus dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook naar me nest heb ook een tyfus bui tot morgen ofzo.![]()
Truste KZquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Voor ik ga slapen![]()
![]()
Nog even op HiDiHo klikken( zie mn sig) onderaan op Google advertenties klikken
![]()
AJB![]()
Hij heeft er nog 100 nodig en ik riskeer een ban![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zit opgesloten.... we kunnen alleen meekijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef TwyLight het volgende:
Jezus christ.
ik kijk de gouden kooi nooit, en jensen eigenlijk ook niet maar net zag ik het dus toch.
maar WTFdie gast is echt niet goed in zijn kop, die moeten ze opsluiten man
gewoon te triest voor woorden.
Normaal gesproken dan hequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk.... FOK! heeft een stuk of 1000 regelmatige posters in DGK en daar zitten ook Amanda, Brian en Jaap-fans bij......... dus dat Jensen kijkers heeft is niet vreemd....
Dat was toch nodig om het hier leuk te krijgenquote:
Is het besmettelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook naar me nest heb ook een tyfus bui tot morgen ofzo.![]()
Word je alweer para......quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
Weer 4 op een rij, zitten jullie me te negeren ofzo![]()
Truste Leandra sweety.......... Spam HiDiHo dag vandaagquote:
Ik was een COS aan het openen en daar een keurige OP voor aan t makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
Weer 4 op een rij, zitten jullie me te negeren ofzo![]()
Goed excuusquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was een COS aan het openen en daar een keurige OP voor aan t maken![]()
Vind ik ook... alleen ging het zo hard dat niemand mijn aanpassing van de song van Koos Alberts gelezen heeftquote:
COS Veulen....... er is nog geen nieuwe SCquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
Maar dan moet deze eerst even vol he
Ach ik ben nog niet wakker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
COS Veulen....... er is nog geen nieuwe SC
Ach.. t was maar goed dat je t zei want deze was wel aan vervanging toequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik ben nog niet wakker.
Valt er nog wat te rellen hier?
Tja baggeren zonder onze top baggeraars gaat langzaam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ach.. t was maar goed dat je t zei want deze was wel aan vervanging toe
Ik heb de nieuwe dus maar vast aangemaakt: [SC # 119] 2 kikker or not 2 kikker
Baggeruh om deze vol te krijgen dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |