Ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef mordradead het volgende:
Hebben jullie overigens ook al vakantieplannen?
Brave modquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga ook veel werken iddEn Fok! modden natuurlijk
![]()
Gratz meissie!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje rent gillend rondjes door het huis.
Mensen, vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn afstudeerproject afgerond is met een ruime voldoende. Ik hoor ergens volgende week mijn echte punt. Woei, ik ben blij! Nu nog maar vier tentamens afronden in twee weken tijd en ik ben afgestudeerd (als die tentamens goed gaan that is!).
* Tain rent en gilt meequote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje rent gillend rondjes door het huis.
Mensen, vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn afstudeerproject afgerond is met een ruime voldoende. Ik hoor ergens volgende week mijn echte punt. Woei, ik ben blij! Nu nog maar vier tentamens afronden in twee weken tijd en ik ben afgestudeerd (als die tentamens goed gaan that is!).
Hahahaquote:
Ohja, in een honingmarinadequote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef mordradead het volgende:
En spare ribs!
Ja!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef mordradead het volgende:
Voor de pc?
RAAP ME OP!!!!111111111quote:
verkeerde topic, gij moet hier wezen Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9quote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Het is geen:
- GTA
- NFS (alle versie's)
- Flatout
- Spellen van VOOR 2007
Het is een spel dat dit jaar is uitgebracht.
Het is een nieuw spel met een nieuwe naam. Zo nieuw en pakkend dat ik niet op de naam kan komen.
Thnxquote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verkeerde topic, gij moet hier wezen Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
RAAP ME OP!!!!111111111
Ga je me helpen of wa?
Neeheequote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Zal wel een need for speed game zijnDaar zijn twintig delen van
Elk najaar komt er namelijk een nieuwe
![]()
Ik ken de releasedatum niet. Verder:quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]Wat voor eikel ben jij? Je kan op de link die ik gaf prima vinden wat je zoekt als je naar de release datum kijkt en dat ga ik dus niet voor je doen
Check het "IK zoek een spel topic" Volgens mij weet ik hetquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken de releasedatum niet. Verder:
Je zegt zelf dit jaar, op datum sorteren, zoveel games zijn het nou ook weer niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken de releasedatum niet. Verder:
Da's ook een idee iddquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zegt zelf dit jaar, op datum sorteren, zoveel games zijn het nou ook weer niet.
Verder![]()
Rayman is een leuk modjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |