Verdomme, daar zat ik ook al aan te denken! Zonder dollen! Tain, schei eens uit!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Tain het volgende:
GMTA
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Verdomme, daar zat ik ook al aan te denken! Zonder dollen! Tain, schei eens uit!
Voorkeur gaat wel uit naar Amsterdam eigenlijk. Reis nu al meer dan 3 jaar elke dag op en neer naar Utrecht en dat heb ik nu ook wel een beetje gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef Laniboekje het volgende:
Maar goed... Blijf je wel in Utrecht werken Tain? Of heb je daar ook nog geen zicht op? Anders kan ik je niet meer meeten zo terloops op Utrecht CS!
Daar was ik stiekem al een beetje bang voor. Geen mogelijkheden meer tot spontane Tain-Lani meet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorkeur gaat wel uit naar Amsterdam eigenlijk. Reis nu al meer dan 3 jaar elke dag op en neer naar Utrecht en dat heb ik nu ook wel een beetje gehad
Kan nu nog steeds, ben nog niet weg uit Utrecht en misschien moet ik binnenkort wel weer naar Bredaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar was ik stiekem al een beetje bang voor. Geen mogelijkheden meer tot spontane Tain-Lani meet.
Dan moet je het wel laten weten he? Ik ben dan heul toevallig ook ergens bij Breda CS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan nu nog steeds, ben nog niet weg uit Utrecht en misschien moet ik binnenkort wel weer naar Breda
Moet er wel eerst een probleem in Breda zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan moet je het wel laten weten he? Ik ben dan heul toevallig ook ergens bij Breda CS.
Och, geef anders het adres maar dan ga ik de pc wel slopen. Ben ik namelijk vrij goed in, pc's slopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet er wel eerst een probleem in Breda zijn
Zal wel vragen of ze de PC willen slopen
Ik kan heul toevallig best lekker koken, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Poit het volgende:
Heya Tain, succes met zoekenJij trouwens ook Lani.
Misschien kunnen jullie kok worden
*bork bork bork*
Koksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Poit het volgende:
Heya Tain, succes met zoekenJij trouwens ook Lani.
Misschien kunnen jullie kok worden
*bork bork bork*
Yup, ik heb het alleen niet zo op de tijden, werken wanneer andere mensen vrij zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
In de horeca werken ook zat (normale) lieve leukemeisjes.
![]()
* Poit wacht op onomstotelijk bewijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Och, geef anders het adres maar dan ga ik de pc wel slopen. Ben ik namelijk vrij goed in, pc's slopen.
[..]
Ik kan heul toevallig best lekker koken, al zeg ik het zelf.
Ik kan niet koken, wil je daar ook onomstotelijk bewijs van?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Al vrouwen denken en zeggen dat ze kunnen komen. Maar willen ze voor me koken? O nee. Echt niet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |