Zal best wel zo zijn ja. Ze moet toch IETS van voorbereiding hebben hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaal
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft inderdaad een optreden gedaan vanavond i/d Kade..
Ik ben ook benieuwd, mischien andere die iets hebben ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje![]()
Goh, wat een leuk idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Tijdens haar show haalde ze het filmapparaat opeens tevoorschijn. „Ik film natuurlijk altijd alles en ik denk dat ik jullie ook maar eens ga filmen”, zei ze. Een 'wave' van zwaaiende mensen in de richting van haar rondzwenkende lens was het gevolg. „Prachtig, prachtig. Wat zien jullie er mooi uit”, zei de zangeres, die onlangs door Timberlake werd ingelijfd voor zijn tournee en voor zijn nieuwe platenlabel.
Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen? Heb al eens moeten zwaaien, mijn middelvinger opsteken, springen, ga zo maar door voor een of andere artiest zijn cameraquote:
Natuurlijk was het cynischquote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen?
Dank je.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik herkende je wel, kwam alleen even niet op je naam.
Tuurlijk ik weet het 4 HAVO jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam, nee denk niet dat 'k me schaam.
haha een vooruitziende blik van Acda en de Munnikmooi nr is dat overigens. "Esmee"
http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=7808
haha ja ik dacht al hehequote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Natuurlijk was het cynisch
Echt weer zo'n standaard 'leuk' dingetje omdat ze alles filmt.
http://www.youtube.com/watch?v=Xfvf_KHpdRwquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje![]()
Justines ook vrees ikquote:Op zondag 17 juni 2007 21:44 schreef S-Two het volgende:
Ik zou haar wel doen ja.
Voor hoeveel man trad ze nou op? 1000?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:34 schreef Lola_78 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Xfvf_KHpdRw
Alleen is het wel van heeeeele slechte kwaliteit...
Schraal dat het slechte geluid weer op de ArenA wordt afgeschreven, vooral omdat deze recensie verderop schrijft over een beter geluid bij Timberlake's optreden. Zou het dan tóch de falende geluidstechnicus op het veld zijn geweest of is de ArenA in een ogenblik van akoestiek veranderd?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
-knip-
de toppers zijn altijd slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
de Arena is altijd al slecht, bij JT, de toppers en straks ook The Police en Genesis ( alleen daar zijn de kaarten bijna 100euro ps)
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
de Arena is altijd al slecht
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Estolan het volgende:
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.
The Police wel (89 ¤), Genesis is "slechts" 58 ¤quote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
straks ook The Police en Genesis ( alleen daar zijn de kaarten bijna 100euro ps)
Na zijn gehoorprobleempjes heeft ie ook nog een solo-tour gedaan, wat zijn laatste zou worden. Uiteindelijk niet dus nu hij nog wat geld kan verdienen met Genesis.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat Collins nooit meer mocht optreden ivm zijn gehoor
Tenminste betere organisatie, zaal is donker, geluid is beter, 6uur show voor 80e ipv 2,5uur show voor 50e. geen files bij de parkeer garage, ook 16000mensen, zelfs Live op TVquote:
Heeft ze eindelijk een platencontract, moet ze meteen zo'n belachelijk petjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |