Zo zou ik het nummer ook omschreven hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar of past de omschrijving "Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover" alleen bij dát youtube-filmpje?

quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]

quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een familieportret dat uitnodigt tot grote verhalen.

Almaar vragen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef broer het volgende:
Dat wil ik ook wel, een dood beest met een gewei aan de muur. Zou je die nog ergens kunnen kopen of is zelf doodschieten of -rijden de enige mogelijkheid om zo'n pronkstuk in huis te krijgen?

Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??quote:

Scherp! Zo te zien wel. Ben ik nog niet eerder tegengekomen tussen mijn foto's.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??

Een vervolg op:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Vragen, vragen, vragen.

Die olijkerd met dien sigaar, gok ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?

De man zonder stropdas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?

Ik denk die meneer die zijn sigaar in het oor van die mevrouw probeert te duwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?

Mijn ogen werden wat later vochtig, in de vijfde minuut pas. Maar ik heb 'm wel uitgekeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't halverwege uit moeten zetten.![]()

Ja. Ik heb nu alle grote films van Jim gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih? Heb je nou al Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events gezien?

Je scoort punten bij Bupatih.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Frollo het volgende:
Man on the Moon is geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |