Dit zit altijd vol, en dan komen wij aan als groep fokkers die de boel willen komen pwnen. Poolcenter ben ik nog nooit geweest ik weet niet hoe het daar isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:04 schreef Life het volgende:
Is de Bras niet leuker om te meeten?
potje biljart afmaken op een poollaken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Dit zit altijd vol, en dan komen wij aan als groep fokkers die de boel willen komen pwnen. Poolcenter ben ik nog nooit geweest ik weet niet hoe het daar ismaar daar lijkt het me wel tof, daar komt bij dat vladje en ik nog een potje af te maken hebben
![]()
nee, dat is het bowlcenterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
poolcenter is wel tof, als dat die ene is waar je ook kan bowlen
hijs voetballer bij Emmen AV, ik zout eens even pimpen met dit topic in het STA Emmen topiquequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef Jekoos het volgende:
[afbeelding] opgelost.
Lollerdrenth, ik ken hem niet
nee daarom..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga niet naarde bras, ik ga nooit naar kroegen
Ik ga toch voor t poolen of bowlenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bras is trouwens ook een optie.
Er is altijd wel plek op het terras
zolang je maar niet lacht om mijn spastische handjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee daarom..
Poolen
Dan kun je ook nog mensen uitlachen enzo om hun skills![]()
ik moet me dus alvast geestelijk voorbereiden als ik kom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee daarom..
Poolen
Dan kun je ook nog mensen uitlachen enzo om hun skills![]()
yeah whats different. Ja weet ik ook wel, meer ballen, kleuren, andere opzet maar dat boeit niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
potje biljart afmaken op een poollaken?![]()
Poolen is gwoon tovv,
en mits het begint te vervelen is de weg naar de bras like, 500 meter![]()
Sleep jij boemdikkie is mee, lijkt me wel leuk. Ja op het terras, dat is ook leuk ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bras is trouwens ook een optie.
Er is altijd wel plek op het terras
S-F, anders ronsel je Tom ook mee hihiquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moet me dus alvast geestelijk voorbereiden als ik kom?einz
hee Tom, ga jij met boem-bagger om?, anders ronsel je hem ook mee
Pwndquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
boem-dikkie en fiets staan beiden garant voor een opwindende avond![]()
Zal eens kijken of hij mee wil...
hihiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]!
ik ga kankerhard aan je oren trekken hihi
Dan gier ik me slapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:25 schreef Jekoos het volgende:
mischien wil jovink ook komennee niet die band, die usert hierzeau.
dan heb je mij nog nooit dr bij gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
boem-dikkie en fiets staan beiden garant voor een opwindende avond![]()
Zal eens kijken of hij mee wil...
is het daar beter op zn plaats dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schopje STA trouwens?
Jij bent een mod hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schopje STA trouwens?
ik ben heul geen Onz'erquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef Jekoos het volgende:
Ik opende hem hier omdat er vooral drenthse ONZ'ers dat ik dacht dat die gingen komen.. maar goed, als hij in STA móét....
Thanks enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
STA it is, lijkt mij dan
Zo'n 60 km onder die wannabe stad dat Groningen heetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:44 schreef Renesite het volgende:
Dat is toch dat dorp heulemoal in de midden van nergens?
2 baans wegen waar je 100 mag en men maar 80 rijdquote:
minimum leeftijd lijkt me niet nodigquote:
De 21e toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom je ook René ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
minimum leeftijd lijkt me niet nodig
de twaalfjarigen haken automatisch af na 2 rondjes in de bras
Dan hertoets je de hertoetsen toch gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
De 21e toch?
Dat is de avond voor 2 hertoetsen![]()
Ja, dit is de enige mogelijkheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan hertoets je de hertoetsen toch gewoon![]()
7 zalen bioscoop aan de rand van de stadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 baans wegen waar je 100 mag en men maar 80 rijd!
met evenveel bezoekers als dat r zalen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 zalen bioscoop aan de rand van de stad
Professionele voetbalclub met evenveel bezoekers als letters in het woord professioneelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 zalen bioscoop aan de rand van de stad
moah, komt in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Professionele voetbalclub met evenveel bezoekers als letters in het woord professioneel
Of verneuk ik de boel nu?
Koosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef Jekoos het volgende:
Als je nou ook komt opdagen ipv. dat gejank.
pwnt,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:16 schreef Jekoos het volgende:
Kut straks zak ik ookdan zit ik ook met die herdingen
Dit zijn andere usersquote:
Dan verzetten we het tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef Qwea het volgende:
Jammer dat het 21 Juni is. Dan zit ik in Den Helder. Anders waren MikeyMo en ik ff langs komen wippen.
dan wordt je wel ingemaakt met poolquote:
Dat heb ik er wel voor overquote:
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" postquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" post?
sterker nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" post?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
sterker nog
Dit is een verkapt "ik wil Qwea meeten" topic
oeh zakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat is de dag voor mn verjaardag, denk dat ik dan in Zak te vinden ben![]()
Ik zeg:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Rekkie het volgende:
Alles na 26 juni vind ik prima.... dan ben ik terug van vakantie
Ja eh. Het blijft geen feestquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo heeft een hekel aan meets, maar die sleur ik gewoon aan zn haren mee![]()
28 is op een donderdag? Dan komt MM niet
Die is er alleen int weekend vanaf vrijdag aaf. Ik ben remi dan de 28ste
lol, net of je op je 30e geen pilsje kan drinken en potje poolenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik heb jullie profielen even bekeken.... ik val niet echt in jullie doelgroep
Uitstekend, maar normaliter doe ik dat niet met mensen die 10+ jaren jonger zijn dan mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
lol, net of je op je 30e geen pilsje kan drinken en potje poolen![]()
je voelt je te goed voor me eh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uitstekend, maar normaliter doe ik dat niet met mensen die 10+ jaren jonger zijn dan mij
niette woarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
29 juni heb ik misschien een meet in rotterdam staan![]()
JAAAquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef enter het volgende:
En in September ergens doen we een Groningen meet![]()
Neuj is nog wat vroegquote:
Ja hoor primaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef enter het volgende:
September is wel ok toch?
Je komt gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
september groningen meet?, als sebasser komt, kom ik niet
ik durf nietquote:
wat een scheetje ben ik hé?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef enter het volgende:
[..]
Over 4 maanden een meet en nu al mensen die zeggen "Ik komt niet" ge-wel-dig![]()
Ik kom wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef enter het volgende:
[..]
Over 4 maanden een meet en nu al mensen die zeggen "Ik komt niet" ge-wel-dig![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom wel hoor![]()
![]()
Maar eerst een Emmen meet![]()
en dan en dan, ga ik keihard HOI in je oor schreeuwenquote:
We gaan ook keihard bier ddrink'n hoaaaaaaaaaarrr.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en dan en dan, ga ik keihard HOI in je oor schreeuwen
bier+rook=geen Deoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef enter het volgende:
[..]
We gaan ook keihard bier ddrink'n hoaaaaaaaaaarrr.
Dan drinken we ranja, ook goed!! Doei Royquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bier+rook=geen Deo
ik ga slapen, doei Cynthia(als dat je echte naam iseinz )
Groningen!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef enter het volgende:
September is wel ok toch?
juist een reden om wel heen te gaan, de man even best uitlachen enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:36 schreef Jekoos het volgende:
Als sebasser komt kom ik ook nietpaupertje dat
maargoed, wat doen we nu? 28 of 29 juni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
broekkie, je bent maar een jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom wel hoor![]()
![]()
Maar eerst een Emmen meet![]()
Neee johquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
broekkie, je bent maar een jaar ouder dan ikik dacht dat je dik in de 30 was
![]()
Nee, maar eenquote:
moah,quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar eensmiley had ik wel zo strelend gevonden
Sorry, ik kan echt niet, ik zit dan in Noorwegen voor mijn werk.... wat natuurlijk veel minder leuk is dan een Emmen-meet
Alleen voor het vissen zou ik het al doen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fjordvissen, vrouwen (die ik weinig zal zien)
![]()
Paas is een datum?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Jekoos het volgende:
Paas is een datum die goed uit komt.
Wat is Waarom is paas een datum?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Paas is een datum?
Waarom is paas een datum??
Afkorting voor Paashaas???quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef pekel het volgende:
Wat is paas?
Ik lig liever aan een costa te nueqen onder het genot van een biertjequote:Op zondag 10 juni 2007 12:48 schreef don-diablo het volgende:
kenker gek een meet dus, ik ben er vielleicht bei, als ik kan en zin heb. Maar poolen met zulk lekker weer, ik weet nie heur. Ga liever op terras zitten bieren
ook goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik lig liever aan een costa te nueqen onder het genot van een biertje
Een idee voor een meet??? (Een Costa bedoel ik dan
Ik vind het allemaal chill, zolang het maar gezellig met fokkers bier drinken is eh...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef don-diablo het volgende:
Ermerstrand misschien een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |