minimum leeftijd lijkt me niet nodigquote:
De 21e toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom je ook René ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
minimum leeftijd lijkt me niet nodig
de twaalfjarigen haken automatisch af na 2 rondjes in de bras
Dan hertoets je de hertoetsen toch gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
De 21e toch?
Dat is de avond voor 2 hertoetsen![]()
Ja, dit is de enige mogelijkheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan hertoets je de hertoetsen toch gewoon![]()
7 zalen bioscoop aan de rand van de stadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 baans wegen waar je 100 mag en men maar 80 rijd!
met evenveel bezoekers als dat r zalen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 zalen bioscoop aan de rand van de stad
Professionele voetbalclub met evenveel bezoekers als letters in het woord professioneelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 zalen bioscoop aan de rand van de stad
moah, komt in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Professionele voetbalclub met evenveel bezoekers als letters in het woord professioneel
Of verneuk ik de boel nu?
Koosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef Jekoos het volgende:
Als je nou ook komt opdagen ipv. dat gejank.
pwnt,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:16 schreef Jekoos het volgende:
Kut straks zak ik ookdan zit ik ook met die herdingen
Dit zijn andere usersquote:
Dan verzetten we het tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef Qwea het volgende:
Jammer dat het 21 Juni is. Dan zit ik in Den Helder. Anders waren MikeyMo en ik ff langs komen wippen.
dan wordt je wel ingemaakt met poolquote:
Dat heb ik er wel voor overquote:
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" postquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" post?
sterker nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dit een verkapt "ik wil Qwea meeten" post?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
sterker nog
Dit is een verkapt "ik wil Qwea meeten" topic
oeh zakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat is de dag voor mn verjaardag, denk dat ik dan in Zak te vinden ben![]()
Ik zeg:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Rekkie het volgende:
Alles na 26 juni vind ik prima.... dan ben ik terug van vakantie
Ja eh. Het blijft geen feestquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo heeft een hekel aan meets, maar die sleur ik gewoon aan zn haren mee![]()
28 is op een donderdag? Dan komt MM niet
Die is er alleen int weekend vanaf vrijdag aaf. Ik ben remi dan de 28ste
lol, net of je op je 30e geen pilsje kan drinken en potje poolenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik heb jullie profielen even bekeken.... ik val niet echt in jullie doelgroep
Uitstekend, maar normaliter doe ik dat niet met mensen die 10+ jaren jonger zijn dan mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
lol, net of je op je 30e geen pilsje kan drinken en potje poolen![]()
je voelt je te goed voor me eh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uitstekend, maar normaliter doe ik dat niet met mensen die 10+ jaren jonger zijn dan mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |