?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:38 schreef Havoc het volgende:
Naast de IRQtjes en de doos ikoontjes.
en die moet ik net niet hebben omdat die 'vleugels' te ver omhoog steken voor mijn toepassing. Daarom wil ik iets platsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef Stak het volgende:
gewoon bij de bouwmarkt toch? die bovenste in ieder geval wel
is die onderste van plastic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef DIR het volgende:
[..]
en die moet ik net niet hebben omdat die 'vleugels' te ver omhoog steken voor mijn toepassing. Daarom wil ik iets plats
Geweldig, zo'n techneut in de zaal...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef BBoy_Symm het volgende:
kun je hem niet in het vuur leggen en dan platslaan?
je heb toch van die bougiesleutelsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef DIR het volgende:
Steeksleutel is bijzonder onhandig, dan moet je die steeds bij je hebben en aluminium is veel te zacht en niet sterk genoeg.
Ik kan er wel bij maar het is allemaal wat ingewikkeld. Hoe dat zit boeit eigenlijk niet. Maarm mijn vraag is simpel waar vind je rvs platte vleugelmoeren M8?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef mcDavid het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met een vleugelmoer als je er toch niet bij kunt?
Maargoed, je kunt 'm vast en zeker bestellen bij de lokale ijzerwaren-winkel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef DIR het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij maar het is allemaal wat ingewikkeld. Hoe dat zit boeit eigenlijk niet. Maarm mijn vraag is simpel waar vind je rvs platte vleugelmoeren M8?
dat dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef mcDavid het volgende:
Maargoed, je kunt 'm vast en zeker bestellen bij de lokale ijzerwaren-winkel.
kan ook nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef LPC-JP het volgende:
Neem een strip rvs van de gewenste afmeting, boor er een gat in en tap daar M8 schroefdraad in.
Hij zoekt er juist eentje van RVSquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kan ook nog.
Maar dan zou ik aluminium nemen aangezien het toch een aluminium schroefdraad is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |