Uit eigen ervaring kan ik melden dat de foto waarschijnlijk flink vergroot is...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Zijn die dingen nou zo groot of is die foto vergroot?
Met de treinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je van Leeuwarden naar Maastricht wil met zo min mogelijk snelwegwisselingen, hoe rij je dan?
Welke dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, heb me verteld, er zijn wel 3 manieren om met maar 4 snelwegnummers van Leeuwarden naarMasstricht te komen, en er is geen kortere...
andere vraag?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cootz heeft een topografie (achtige) vraag goed
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef thepunisher3 het volgende:
zelfverwezenlijking
respect en waardering
acceptatie
veiligheid
fysiologie
lang leve marketing!
geen van beiden goed... hoewel het inderdaad waar is dat dat nummer hét nummer van 9/11 is geworden. dat nummer hadden ze voro de aanslagen al gemaakt, maar paste perfect bij de sfeer. daarom is het nummer vervroegd uitgebracht. maar het antwoord klopt dus niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef ScottTracy het volgende:
Overcome, opgedragen aan de brandweermannen tijdens 9/11?
en dat is dus automatisch ook niet goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omdat zezelf uit New York komen
dat is correct... nu nog aan wie dit nummer is opgedragen en waarom!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lightning crashes
dat dacht ik nou ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Cootz het volgende:
Dan is het vast Lightning Crashes, maar aan wie dat opgedragen is?
nog steeds correct, en nog steeds de vraag: aan wie is dat nummer opgedragen en waaromquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Cootz het volgende:
Dan is het vast Lightning Crashes, maar aan wie dat opgedragen is?
Dat was het ook, maar hij vroeg niet specifiek om Nederland natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben er nochtans zeker van dat Overcome de grootste hit van Live was in NL.
nee, ik zal hints geven voor beide antwoordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een kind van de zanger?
Dat dacht ik ook, maar ik kan het biertje niet plaatsen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Columbine Highschool moorden?
die vonden volgens mij plaat in '98 of '99 als ik het goed herinner. dit nummer is uit 94.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Columbine Highschool moorden?
Ik ga voor de variant "omgekomen bij een ongeluk met een dronken automobilist"...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Neleos het volgende:
Opgedragen aan een oud klasgenoot die zich dood heeft gezopen.
jaa, dat is correct!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik ga voor de variant "omgekomen bij een ongeluk met een dronken automobilist"...
pffffffffffff... geen ideequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij hebben we hier een fan
Volgende vraag: Wat zijn Maagdenburger halve bollen en wat lieten deze zien?
Je bedoelt het goed, maar zegt het fout. Vacuum is simpelweg 'niks', dus oefent ook geen kracht uit. Het is juist de lucht buiten de bol die ervoor zorgt dat je ze niet meer van elkaar krijgt. Ze toonden dus de enorme kracht van 'luchtdruk' aan, in een proef in de 17e eeuw.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Twee halve bollen en ze laten de kracht van vacuum zien door twee paarden aan de vacuum gezogen helften te laten trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |