Dat roept De Roy Van Zuydewijn ook al jaren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef Jerruh het volgende:
Wel dat hij een boek wil uitbrengen.
ik zal over tien jaar eens op de bouquetreeksafdeling van de slegte kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat roept De Roy Van Zuydewijn ook al jaren.
"En wat daar in staat zal het koningkrijk op zijn grondvesten doen schudden!"
Nu nog een uitgever..
Zover zal het niet komen want ze verkopen bij De Slegte geen stapeltjes printjes met een nietje erdoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef Jerruh het volgende:
ik zal over tien jaar eens op de bouquetreeksafdeling van de slegte kijken.
Daarmee geef je dus impliciet aan dat al dat gedoe over veiligheid allemaal overbodig is. Tenslotte, als het vooral gaat om het *idee* van veiligheid, en niet om daadwerkelijke veiligheid, dan had je gewoon een advertentie in de krant kunnen zetten met als tekst 'nederland is veilig'. Niks geen noodzaak om mensen op te zadelen met een overbodige identificatieplicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Falco het volgende:
Interview is wel oke (behalve dan dat sneue antwoord op die laatste vraag), maar ik kan me voorstellen dat ze bij het werk na een tijdje ook dat ge-emmer van Oversight zat worden, net zoals dat ook hier op FOK! gebeurt
Idd. Kritische, ambitieuze medewerkers zijn één ding, maar een Jan de Lul beveiliger die zich als Chief Secuirity gaat gedragen is in de dagelijkse praktijk gewoon rete-irritant. Hoe gelijk -ie ook mocht hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Falco het volgende:
Interview is wel oke (behalve dan dat sneue antwoord op die laatste vraag), maar ik kan me voorstellen dat ze bij het werk na een tijdje ook dat ge-emmer van Oversight zat worden, net zoals dat ook hier op FOK! gebeurt
Daar dacht ik ook nog aan, maar zou jij Gongrijp in een zin met Edwin de Roy v. Z. noemen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef gronk het volgende:
Als ik oversight was zou ik even een mailtje naar Rob Gongrijp sturen.
exact, als staatsgeheimen bij de bron niet veilig worden gehouden, waarom zou er dan veiligheid gecreeerd kunnen worden met systemen die hun trust laag in die staatsgeheimen hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus impliciet aan dat al dat gedoe over veiligheid allemaal overbodig is. Tenslotte, als het vooral gaat om het *idee* van veiligheid, en niet om daadwerkelijke veiligheid, dan had je gewoon een advertentie in de krant kunnen zetten met als tekst 'nederland is veilig'. Niks geen noodzaak om mensen op te zadelen met een overbodige identificatieplicht.
Wat zijn de andere redenen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb als ik het interview lees, niet het idee dat zijn betrokkenheid bij zijn werk de enige reden is waarom hij nu twee keer naar de media is gestapt.
Ach, in z'n jonge jaren ging Gongrijp ook stevig tekeer tegen de KPN. Oversight pakt een tegenstander aan die een paar maatjes groter is, maar ik durf je op een briefje te geven dat Gongrijp hier net zo'n irritante betweter zou worden gevonden als Oversight. En om op je vraag terug te komen: ik denk dat Gongrijp ook wel uitspraken heeft gedaan over KPN, of KPN-affaires, die geen schoonheidsprijs verdienden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef Skinkie het volgende:
Daar dag ik ook nog aan, maar zou jij Gongrijp in een zin met Edwin de Roy v. Z. noemen?
Ach ja, aangezien dat in die kringen (politiek) nog veel erger is prik ik daar doorheen. Zoals ik al eerder aangaf worden er momenteel bekrompen maatregelen ingevoerd die een schijnveiligheid proberen te creeeren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik zit zelf heel voorzichtig te denken aan een stukje profileringsdrang.
Ja, dat mag natuurlijk niet he.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zit zelf heel voorzichtig te denken aan een stukje profileringsdrang.
Hij heeft geen lelijk wijfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef CoT het volgende:
Kunnen we die sukkel niet negeren
Dat leleijke wijf van hem post toch ook op FOK!?
Inhoudelijk heeft 'ie wel een punt, maar hij stelt zichzelf zo nadrukkelijk op de voorgrond, dat irriteert me mateloos.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ach ja, aangezien dat in die kringen (politiek) nog veel erger is prik ik daar doorheen. Zoals ik al eerder aangaf worden er momenteel bekrompen maatregelen ingevoerd die een schijnveiligheid proberen te creeeren.
Laat OverSight maar eens flink hard schoppen, J.P. in het nauw drijven (hell yeah, net of dat gebeurd). Jan van de straat kunnen ze aldaar netjes controleren. Maar zo gauw Jan van de straat zelf eens gaat controleren blijkt het ook niet pluis te zijn.
De teller staat op twee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Hij heeft geen lelijk wijfen ik vind het goed van hem dat hij laat zien dat er veel dingen niet kloppen in ons systeem
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |