jawel, hoor, maar het is geen missie maar een karaktertrek cq obsessiequote:
Hou haar er eens buiten trouwensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef CoT het volgende:
Kunnen we die sukkel niet negeren
Dat leleijke wijf van hem post toch ook op FOK!?
Je moet ook niet fucken met een ambtenaarquote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Niek. het volgende:
Goed interview, ik zou het wel weten als ik een bedrijf had waarbij de beveiliging erg belangrijk is, meteen een baan aanbieden en hem zijn gang laten gaan om op die manier alles flink te verbeteren.
2 Smilies in één zin, dit is een kloon van OSquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Hij heeft geen lelijk wijfen ik vind het goed van hem dat hij laat zien dat er veel dingen niet kloppen in ons systeem
![]()
Dan zoek je een andere baan waar je je wel prettig voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef RealZeus het volgende:
Als jij je werk goed wilt doen en je wordt tegen gewerkt dan ga ja ja vreselijk lopen ergeren. En dat houdt een keer op.
Dan ben je dus echt een uberkneus. Zitten om het zitten blijven en 'ze' lekker terugpakken.quote:Dan barst de bom en denk je:"Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat." en doe je het op een manier waardoor men niet om je heen kan.
een goeie manager zorgt ervoor dat zijn ondergeschikten op zoek gaan naar fouten en mogelijke verbeteringen en zal de verdere afwikkelingen in goede banen leiden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Kritische, ambitieuze medewerkers zijn één ding, maar een Jan de Lul beveiliger die zich als Chief Secuirity gaat gedragen is in de dagelijkse praktijk gewoon rete-irritant. Hoe gelijk -ie ook mocht hebben.
Ik ben geen manager gelukkig, maar ik snap wel dat er vele manieren zijn om je kritisch op te stellen. En die zijn niet allemaal even opbouwend, constructief of positief.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Vistel het volgende:
[..]
een goeie manager zorgt ervoor dat zijn ondergeschikten op zoek gaan naar fouten en mogelijke verbeteringen en zal de verdere afwikkelingen in goede banen leiden.
slechte managers negeren ondergeschikten en trappen ze de grond is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Dan zoek je een andere baan waar je je wel prettig voelt.
Dan ben je dus echt een uberkneus. Zitten om het zitten blijven en 'ze' lekker terugpakken.
Kansloos.
Gelijk heb je. Dan maar vreten uit de staatsruif.quote:
Oh ja want iedereen gaat goed om met negatief gebrachte kritiek, da's waar ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Vistel het volgende:
[..]
een goeie manager zorgt ervoor dat zijn ondergeschikten op zoek gaan naar fouten en mogelijke verbeteringen en zal de verdere afwikkelingen in goede banen leiden.
slechte managers negeren ondergeschikten en trappen ze de grond is.
pff, nog een keer dan maar, ziektewet is geen staatsruif ..quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dan maar vreten uit de staatsruif.
hmz, shooting the messenger is psychisch wel gezond ?quote:Idealisme, laat me niet lachen. We hebben hier te maken met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
je hebt dat ingescande interview niet gelezen ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Vistel het volgende:
[..]
[quote]slechte managers negeren ondergeschikten en trappen ze de grond is.
Ik vind 't wel amusant dat OS bij sommige mensen als een lap op een rode stier werkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef thaleia het volgende:
Ik heb geen zin om me te gaan verdiepen in de persoon Oversight en z'n mogelijke psychische toestand, ik kijk alleen effe naar z'n acties en ik moet zeggen, hij is lekker aan het zieken. Ik mag dat wel![]()
Dat lek in die staatsruif kost vele malen meer.Want zoals het nu gaat verdwijnt dat geld in een bodemloze put en daar gaat waarschijnlijk genoeg geld in om om 20 Oversights 10 jaar thuis te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dan maar vreten uit de staatsruif.
Idealisme, laat me niet lachen. We hebben hier te maken met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
Nogal wiedes. SteveBallmer zou ook maar wat graag betaald thuis willen zitten. OS doet 't. Dus kan oversight niet deugen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef RealZeus het volgende:
Jij blijft maar doorzemelen over het feit dat hij thuis zit.
Whaha, hoe is het met die MILF van je!?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lek in die staatsruif kost vele malen meer.Want zoals het nu gaat verdwijnt dat geld in een bodemloze put en daar gaat waarschijnlijk genoeg geld in om om 20 Oversights 10 jaar thuis te houden.
Jij blijft maar doorzemelen over het feit dat hij thuis zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |