abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50169567
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja, dat mag natuurlijk niet he.
jawel, hoor, maar het is geen missie maar een karaktertrek cq obsessie

ik herinner me nog een fokradio uitzending waar hij zijn ban of zoiets ter sprake bracht .... een hele monoloog, waar hij zijn aantekeningen bijpakte, had werkelijk alles opgeschreven wat er ooit door welke mod gezegd was inzake zijn postgedrag en latere 'beschuldigingen' aan zijn adres werden aan de hand van diezelfde aantekeningen weerlegd

" mod A zegt dat ik zus en zo gepost zou hebben, nu dat kan niet, want ik kan hier teruglezen, wacht even, ja, hier heb ik het ma 4 mei 13.45 uur nee, dat doe ik niet.... ergo, ik heb toen dus gezegd, dat ik het niet deed, waarop mod A exact 2 minuten later reageerde met <..> . Later kwam mod B er nog bij en die reageerde op 5 mei 07.45 als volgt <......> "

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:06:58 #152
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50169690
Ah het wordt me wel duidelijk waarom hij nu in de ziektewet loopt.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:09:53 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_50169762
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef CoT het volgende:
Kunnen we die sukkel niet negeren
Dat leleijke wijf van hem post toch ook op FOK!?
Hou haar er eens buiten trouwens . Dit topic gaat over Oversight.
Krekker is de bom!
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:15:46 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50169922
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef milagro het volgende:
Je moet ook niet fucken met een ambtenaar
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50173555
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Niek. het volgende:
Goed interview, ik zou het wel weten als ik een bedrijf had waarbij de beveiliging erg belangrijk is, meteen een baan aanbieden en hem zijn gang laten gaan om op die manier alles flink te verbeteren.
Dat inderdaad.

En in dat licht bezien snap ik ook wel dat hij thuis zit.Als jij je werk goed wilt doen en je wordt tegen gewerkt dan ga ja ja vreselijk lopen ergeren. En dat houdt een keer op. Dan barst de bom en denk je:"Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat." en doe je het op een manier waardoor men niet om je heen kan.
Dus wat zijn motivatie's aangaat geef ik OS volkomen gelijk.

Alleen ben ik bang dat hij een beetje door draaft. Stiekem hoopt dat er een tv zender belt met de vraag of hij de nieuwe Peter R. de Vries wil worden.
Die actie met de joker was gewoon geweldig, daardoor heeft zelfs de grootste idioot kunnen zien dat het in Nederland best tegen valt met de veiligheid.

Op zich ook goed dat hij dit aankaart, maar had hij niet in een eerder stadium de premier aan zijn jasje moeten trekken? Als je hem beveiligd zul je hem waarschijnlijk ook wel eens spreken en dan zou je toch even kunnen melden dat JP zijn rotzooi beter op moet ruimen.

Alleen dankzij dat boek heb ik juist weer het idee dat het om de aandacht te doen is en ik vraag mij ook af of de staat het klakkeloos dat een oud-medewerker even de vuile was tot in detail buiten hangt. Ik neem aan dat je, als je daar in dienst komt, wel even een contractje moet ondertekenen waarin staat dat je je mond moet houden. Dus in dat opzicht kan hij er nog best wel eens heel veel last mee krijgen.
Want hoeveel bedrijven zitten te wachten op een beveiliger die zijn mond voorbij praat?

En wat dat baantje in de groenvoorziening betreft zie ik er ook geen toekomst in. Ik las in een topic dat Mirage hun tuin maar had verbouwd want OS deed het niet.

Ik denk dat OS inderdaad maar even rustig bij zichzelf te rade moet gaan of hij wel verstandig bezig is. Ik denk namelijk dat de staat nogwel zo vuil is om OS niet op de netste manier de mond te sneoren.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:30:11 #156
124403 UZN
Hello world!
pi_50173924
Goede actie. Van mij mag hij zo doorgaan Hadden we er zo maar meer
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:45:28 #157
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50174550
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

Hij heeft geen lelijk wijf en ik vind het goed van hem dat hij laat zien dat er veel dingen niet kloppen in ons systeem
2 Smilies in één zin, dit is een kloon van OS .
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:01:45 #158
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50175251
Hij zou een eigen beveiligingsbedrijf moeten opzetten.
De naam heeft hij al gemaakt / gezet whatever.

Maar niemand leest volgens mij goed tussen de regels. Er worden miljoenen ingepompt (lees belastinggeld) en het rendement is twijfelachtig. Het lijkt meer op een tak van sport met een self-fulfilling prophecy. Of hij op deze manier zijn gelijk gaat halen is een groot vraagteken. Andersom vraag ik me wel af hoeveel tegenwerking hij zal krijgen (dat de overheid hier niet op zit te wachten is denk ik een rotsvast gegeven).
pi_50175448
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef RealZeus het volgende:
Als jij je werk goed wilt doen en je wordt tegen gewerkt dan ga ja ja vreselijk lopen ergeren. En dat houdt een keer op.
Dan zoek je een andere baan waar je je wel prettig voelt.
quote:
Dan barst de bom en denk je:"Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat." en doe je het op een manier waardoor men niet om je heen kan.
Dan ben je dus echt een uberkneus. Zitten om het zitten blijven en 'ze' lekker terugpakken.
Kansloos.
pi_50175827
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Kritische, ambitieuze medewerkers zijn één ding, maar een Jan de Lul beveiliger die zich als Chief Secuirity gaat gedragen is in de dagelijkse praktijk gewoon rete-irritant. Hoe gelijk -ie ook mocht hebben.
een goeie manager zorgt ervoor dat zijn ondergeschikten op zoek gaan naar fouten en mogelijke verbeteringen en zal de verdere afwikkelingen in goede banen leiden.

slechte managers negeren ondergeschikten en trappen ze de grond is.
pi_50175903
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Vistel het volgende:

[..]

een goeie manager zorgt ervoor dat zijn ondergeschikten op zoek gaan naar fouten en mogelijke verbeteringen en zal de verdere afwikkelingen in goede banen leiden.

Ik ben geen manager gelukkig, maar ik snap wel dat er vele manieren zijn om je kritisch op te stellen. En die zijn niet allemaal even opbouwend, constructief of positief.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:27:27 #162
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50176545
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:

Dan zoek je een andere baan waar je je wel prettig voelt.

Dan ben je dus echt een uberkneus. Zitten om het zitten blijven en 'ze' lekker terugpakken.
Kansloos.

Als oversight is zoals-ie zichzelf profileert -- namelijk als een ietwat idealistische, consequente, eigenwijze heikneuter -- dan blijft-ie helemaal niet zitten om het zitten. Dan blijft-ie zitten omdat 't niet gaat om chocoladekoekjes, breedbeeldschermen of andere consumentistisch geleuter, waarvoor je probleemloos van het ene bedrijf naar het andere bedrijf kunt gaan als werknemer, omdat ze toch allemaal vervangbaar zijn.

Kijk, OS taak was Algemene Zaken 'veilig' houden. D'r is meer een departement van AZ in nederland. Hij kan niet naar 'een vergelijkbaar bedrijf' . Daarnaast, mocht een chocoladekoekjesfabriek worden opgeblazen, dan is er niets aan het handje. Zo urgent is dat nou ook weer niet (sorry dames). Als AZ wordt opgeblazen, met premier en al, of 't noordeinde, dan hebben we toch een klein probleem; en iedere nederlander heeft daar in principe last van, niet alleen de chocoladekoekjesliefhebbers.

Overigens, wat OS ook demonstreert is dat iedere terrorist, als ie maar gemotiveerd genoeg is, door zo'n AIVD-screening heenkomt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50178176
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef gronk het volgende:
Gelijk heb je. Dan maar vreten uit de staatsruif.
Idealisme, laat me niet lachen. We hebben hier te maken met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:13:12 #164
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50178565
quote:

[..]

Oh ja want iedereen gaat goed om met negatief gebrachte kritiek, da's waar ook
pi_50178574
Ik heb geen zin om me te gaan verdiepen in de persoon Oversight en z'n mogelijke psychische toestand, ik kijk alleen effe naar z'n acties en ik moet zeggen, hij is lekker aan het zieken. Ik mag dat wel
pi_50178585
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

pff, nog een keer dan maar, ziektewet is geen staatsruif ..
en zelfs al was dat wel zo, waarom maak je je druk over die paar centen maar val je niet over die miljoenen die wij jaarlijks uitgeven aan die beveiliging daar, waar wordt dat geld aan uitgegeven .. zo te zien niet aan beveiliging ..
quote:
Idealisme, laat me niet lachen. We hebben hier te maken met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
hmz, shooting the messenger is psychisch wel gezond ?
pleased to meet you
pi_50178729
quote:

[..]

[quote]slechte managers negeren ondergeschikten en trappen ze de grond is.
je hebt dat ingescande interview niet gelezen ?
pleased to meet you
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:17:20 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50178733
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef thaleia het volgende:
Ik heb geen zin om me te gaan verdiepen in de persoon Oversight en z'n mogelijke psychische toestand, ik kijk alleen effe naar z'n acties en ik moet zeggen, hij is lekker aan het zieken. Ik mag dat wel
Ik vind 't wel amusant dat OS bij sommige mensen als een lap op een rode stier werkt.
pi_50180653
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat lek in die staatsruif kost vele malen meer.Want zoals het nu gaat verdwijnt dat geld in een bodemloze put en daar gaat waarschijnlijk genoeg geld in om om 20 Oversights 10 jaar thuis te houden.

Jij blijft maar doorzemelen over het feit dat hij thuis zit.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:01:11 #170
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50180816
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef RealZeus het volgende:
Nogal wiedes. SteveBallmer zou ook maar wat graag betaald thuis willen zitten. OS doet 't. Dus kan oversight niet deugen.
pi_50185801
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat lek in die staatsruif kost vele malen meer.Want zoals het nu gaat verdwijnt dat geld in een bodemloze put en daar gaat waarschijnlijk genoeg geld in om om 20 Oversights 10 jaar thuis te houden.

Whaha, hoe is het met die MILF van je!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')