Korte afstanden gereden? Enkel bij slecht weer gebruikt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:53 schreef BlackRhino het volgende:
Mwa, onze S40 was bij 180.000km toch aardig rot. Katalysator kapot.. wiellagers rot, etc..
mijn kever uit 74 heeft al ruim 3 ton op zitte nu pas 2e uitlaat er op en 1e keer kagersvervangen omdat ik schijven monteerde (oude waren nog steeds goed)quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:53 schreef BlackRhino het volgende:
Mwa, onze S40 was bij 180.000km toch aardig rot. Katalysator kapot.. wiellagers rot, etc..
Ja, das stiekem een opel record uit 18noach... Geen kunst dat die betrouwbaar isquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef UncleFunk het volgende:
Mijn Daewoo Leganza 2.0 automaat uit september '98 heeft nu 207.600 op de teller en draait als een zonnetje. Altijd dealeronderhouden en gewoon een rustige rijder. Daewoo staat natuurlijk uitermate slecht bekend onder autoliefhebbers, maar ik vind het een heerlijke auto met weinig mankementen buiten het reguliere onderhoud.
Nee, dat blijkt dus niet te kloppen. Ik ging daar ook vanuit, maar de dealer gaf aan dat er géén Opel-techniek in dit model zit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, das stiekem een opel record uit 18noach... Geen kunst dat die betrouwbaar is
En toch blijft `ie het doenquote:een franse auto van 10 jaar oud met meer dan 2 ton op de klok?![]()
whehe, me broertje heeft een auto gekocht uit 1993 met 266k op de teller, en mijn auto (weliswaar een diesel) uit 1994 met 338k op de tellerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef BaDaZz het volgende:
Ik vraag me nu al een tijdje af waarom men soms zo huiverig is voor een hoge kilometer stand.
Ik heb zelf een volvo s40 gezien uit \'96 met 160.000 op de teller.
Is de auto dan gelijk afgeragd? Of hangt het van de fabrikant af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |