En dan nog AppleCare erbij, zit je al op 2700. Dat is inderdaad een hoop geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, 2400 euro is serieus geld.
Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Geen Santa Rosa, geen LED, enkel een goedkope upgrade om een beetje bij te benen.
Wel Santa Rosa, Wel LED bij 15 inch modellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Geen Santa Rosa, geen LED, enkel een goedkope upgrade om een beetje bij te benen.
Dan zijn ze weer terug bij de accutijden die ze ten tijde van de G4 haddenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
En verder 6 uur met de batterij voor die 15,4"?![]()
6 uur? omfg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
1920x1200 Pixies...
Je kan dan 2 A4 Pdfjes naast elkaar bekijken..
En verder 6 uur met de batterij voor die 15,4"?![]()
*proest*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Kan me niet voorstellen, de architectuur van Santa Rosa loopt op een FSB van 800 Mhz, beetje raar dat je dan geen 800 Mhz geheugen kan gebruiken of het moet nog niet beschikbaar of verschrikkelijk duur zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Tijn het volgende:
Over de snelheid van het geheugen trouwens: in de Santa Rosa specs staat dat het geheugen DDR2 533 of 667 is. Het is dus niet een kwestie van Apple die er langzaam geheugen in stopt, 800 is gewoon niet mogelijk als ze zich aan de Intel specs willen houden.
Toch is het zo. Althans, volgens Wikipedia. Daar staat dat pas het 5e generatie Centrino platform, Montevina, die in 2008 uitkomt zal DDR 800 ondersteunen, en dan vermoedelijk DDR3 ipv 2.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, de architectuur van Santa Rosa loopt op een FSB van 800 Mhz, beetje raar dat je dan geen 800 Mhz geheugen kan gebruiken of het moet nog niet beschikbaar of verschrikkelijk duur zijn.
Anders heb je nog niks aan die 800 Mhz FSB...
en verder geen behoefte hebt aan het printen of exporteren naar PDF van je documenten, slechts 1 scherm hebt en je de copy/paste functies niet gebruikt, dan kun je vanaf vandaag de allereerste alpha downloaden van OpenOffice voor de Mac die geen gebruik maakt van Java of X11quote:WARNING: THIS SOFTWARE MAY CRASH AND MAY DESTROY YOUR DATA DO NOT USE THIS SOFTWARE FOR REAL WORK IN A PRODUCTION ENVIRONMENT
Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:50 schreef sanni het volgende:
Kan de TS niet ff de upgrades in de OP zetten.... [
Parallels heeft zo'n functie tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef super-muffin het volgende:
Zou voor mij erg tof zijn om IE te kunnen draaien om website's ed te testen
Wat JoMo0 zegt, ik heb nog een PPC Mac.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Parallels heeft zo'n functie tegenwoordig
Yes!! Ben ik nu compleet veilig, ook al is mijn garantie vijf dagen geleden afgelopen? Ik loop geen risico dat ik toch gezeur krijg?quote:Uw AppleCare Protection Plan is geregistreerd.
Binnen enkele weken ontvangt u van Apple een officieel dekkingsbewijs voor uw AppleCare Protection Plan.
U wordt verzocht het oorspronkelijke aankoopbewijs voor uw Apple producten en het dekkingsbewijs te bewaren.
Apple kan eventueel vragen om overlegging van de oorspronkelijke factuur of een ander bewijs van aankoop
indien er twijfel bestaat of uw product in aanmerking komt voor reparatie ingevolge het AppleCare Protection Plan.
wie niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef Q. het volgende:
Ikke wil MacBook Pro!
De echte vraag is: ook in het bruin? Want dàn weet je dat het ècht een iPhone killer wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook in het zwart verkrijgbaar ben maar niet bang..
"You'd shit your pants", je zou er bijna bang van worden zeg..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De echte vraag is: ook in het bruin? Want dàn weet je dat het ècht een iPhone killer wordt
Ja, met een hele mooie doordachte iPhone-killende interface.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Concurrent voor de iPhone?
HTC Touch
[afbeelding]
Linkje (FOkking trage site daar niet van..)
Ook in het zwart verkrijgbaar ben maar niet bang..
[afbeelding]
iPhone laat de concurrentie zeker een half jaar achterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Concurrent voor de iPhone?
Nietus, hun TouchFLO technology is beter dan de Multi-touch technology van Apple..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
iPhone laat de concurrentie zeker een half jaar achter
Qua interface weldegelijk, helaas niet qua specs.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
iPhone laat de concurrentie zeker een half jaar achter
verkopen ze die crap hier eigenlijk wel in Nederland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
Haha de Zune , die Bill zogenaamd 1 miljoen van heeft verkocht sinds november![]()
![]()
http://life.tweakers.net/(...)-Europese-markt.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
verkopen ze die crap hier eigenlijk wel in Nederland?![]()
specs zeggen mij niet zoveel eigenlijk bij telefoons. zolang hij maar handig in gebruik is en vernieuwend is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Qua interface weldegelijk, helaas niet qua specs.
90% van de markt kijkt niet naar specs als ze een telefoon kopen. Maar wel naar design.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Qua interface weldegelijk, helaas niet qua specs.
80% van de markt vind 2 megapixel voor een telefoon van 550 euro ietwat laag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
90% van de markt kijkt niet naar specs als ze een telefoon kopen. Maar wel naar design.
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
60% van de mannen in dit topic heeft last van het te-kleine-penis-compensatie-syndroom.
Jij hoort dus bij die 60%?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
60% van de mannen in dit topic heeft last van het te-kleine-penis-compensatie-syndroom.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Jarno het volgende:
Puik 2.1 setje, zo'n Logitech Z4i.
Je mag blij zijn als 80% van de markt begrijpt wat de term "megapixel" inhoudt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
80% van de markt vind 2 megapixel voor een telefoon van 550 euro ietwat laag.
Nou, vergis je niet in de domheid van De Massa hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan nog denk ik niet dat ze zullen denken "Hey, die Nokia daar is net zo duur en is compleet onbedienbaar met al die waardeloze en ingewikkelde menu's, maar toch koop ik die, want hij heeft een megapixel meer!"
Ik vind het nog steeds eng. daarom heb ik windows erop gemikt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig is Apple in elk geval niet "eng" meer bij de meeste mensen, omdat ze de iPod kennen.
"Mijn Medion is beter dan jouw EOS want die van jou is maar 8 MP en die van mij wel 10 !!!1111!!!!!!PWND!!!!EEEENNEINZWEIPOLIZEI!!!!!"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef Geqxon het volgende:
De massa is juist zo dom om blind op pixels te staren, met hun 10 megapixel Medion cams.
Huuuuuu!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds eng. daarom heb ik windows erop gemikt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
"Mijn Medion is beter dan jouw EOS want die van jou is maar 8 MP en die van mij wel 10 !!!1111!!!!!!PWND!!!!EEEENNEINZWEIPOLIZEI!!!!!".
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef super-muffin het volgende:
Ik post dit vanaf mijn Cinema Display
Damn wat tof!
Ja picsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef super-muffin het volgende:
Ik post dit vanaf mijn Cinema Display
Damn wat tof!
MacBookPro?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Light het volgende:
Mijn CC gaat niet blij zijn met mij
Apple wel![]()
Duuut ut nieeee....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://web.mac.com/dutcherrorist/iWeb/iWeb/Welcome.html![]()
Thx, dat ik daar zelf toch niet opgekomen ben.. meeste toetsen hebbik dan wel al ontdektquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
<fn> <omhoog> of <omlaag>
Tips:quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Woei, verwelkom mij vrienden van de Mac, sinds vandaag ben ik een Macbook bezitter.
Meteen 1 vraagje: Hoe doe ik pageup en pagedown?
Nu lekker software te prutsen en foto's in iPhoto stoppen.
nee hijs wel onlinequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje jammer dat ie de site weer offline haalt...
http://web.mac.com/joostkuipers/iWeb/Joost%20Kuipers/Joost.html
altijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:16 schreef TwyLight het volgende:
wist niet dat mijn posts zo invloedrijk waren.
jaloers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:19 schreef TwyLight het volgende:
is dat je vriendin? good job [afbeelding]
leg uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de sourcecode nog aardig netjes vind
ja. jammer van al die inline styles maar ziet er inderdaad vrij goed uit voor een generator.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de sourcecode nog aardig netjes vind
Okay okay, het zijn een shitload aan divjes met allen een zo goed als dezelfde style.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja. jammer van al die inline styles maar ziet er inderdaad vrij goed uit voor een generator.
dit moest je niet proberen met frontpage
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Light het volgende:
Mijn CC gaat niet blij zijn met mij
Apple wel![]()
Maar zou mijn moeder dat ook snappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou toch Flickr aan je site linken, zodat je dynamisch je foto's meteen toevoegd zonder uberhaupt nog wat aan je site te doen..
flickr is heel makkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar zou mijn moeder dat ook snappen
Heb jij uberhaupt mijn site gelezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef TwyLight het volgende:
Btw: hoe oud ben je? en wat ga je in amerika doen?
Doe eens View > View Source.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
leg uit
(ik ben stiekem een n00b)
Tof, bedankt ik ga kijken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tips:
Quicksilver, TextMate, Disco, Transmit, Awaken, TextExpander, Transmission, Pixadex, Candybar, CoverSutra, VLC, Coda, Yojimbo, Adium
allemaal goede/leuke programma's, links mag je zelf zoeken. als je gewoon <appnaam> os x intypt op google is het altijd de eerste hit
Ow okay waarom zou je dat netjes willen houden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe eens View > View Source.
Dit is de code die iWeb uitpoept, wat hij in een .html bestand stop. Dit bestand upload jij vervolgens, waarna als iemand jouw website opvraagt, hij deze code op zijn "scherm" krijgt. Safari maakt van deze code vervolgens een toonbare website, en floep. je hebt een website![]()
Menig "programmeur" wil deze opmaak-code zo netjes als mogelijk hebben, vandaar
HTML: HyperText Markup Language.
Gewoon je geld opsparen en niet continue aan die troep uitgeven..quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef TwyLight het volgende:
omg lucky assik wil ook man.
ik wil echt al vanaf dat ik 1 was naar amerika
Waar een wil is, is een weg.... beware bij een highschool year leer je allemaal van die ras-kakkers kennen (nederlanders) die nadat ze terug zijn uit amerika nog een jaar bekakt engels/amerikaans praten tussen het nederlands door...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef TwyLight het volgende:
omg lucky assik wil ook man.
ik wil echt al vanaf dat ik 1 was naar amerika
ik heb al flink wat gespaard hoor (niet specifiek daar voor), en ben ook zeker wel van plan naar amerika te gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon je geld opsparen en niet continue aan die troep uitgeven..
je hebt maar 650 euro nodig voor een retourtje New Mexicoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb al flink wat gespaard hoor (niet specifiek daar voor), en ben ook zeker wel van plan naar amerika te gaan
het liefst wil ik daar wonen maar of dat ooit gaat lukken weet ik niet
Hoezo kan ik dat niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef TwyLight het volgende:
Maar je bent 19. hoe kan je dan zomaar naar amerika gaan
Ja wieso ken jij hem?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zit die Jaspar in Drachten op school?
Hij kwam me bekend voor, o.a. omdat er een (vrij toffe) foto van hem in de wandelgangen van m'n school hing. En wel eens zien lopen enzo. Maar hij doet fotonica neem ik aan, das een andere afdeling dan wat ik doe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja wieso ken jij hem?
(ik wist dat ik die site nooit had moeten laten zien)
Is dat zo vreemd? Ik ging toen ik 14 was...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef TwyLight het volgende:
Maar je bent 19. hoe kan je dan zomaar naar amerika gaan
In je eentje??quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd? Ik ging toen ik 14 was...
Doet FOK! dat wel danquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:35 schreef Jarno het volgende:
En sorry hoor, dan maak je zo'n page en iets simpels als de 2 kleuren rood van de frontpage en het forum overeen laten komen doe je dan niet.
Waar ik vooral van baal is dat ze het zo nodig breder moesten maken, ik vond het altijd wel handig om een klein Safari-scherm te hebben waar Fok en Nu en Tweakers en zo precies in pasten. Die lelijke kleuren, ach, dat went vanzelf waarschijnlijk, maar die scrollbalk blijft..quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is die nieuwe Tweakers frontpage een gedrocht zeg. Misschien qua specs wel helemaal hip en hype, maar je ogen hebben geen tel rust. Brrrr.
Nee, maar FOK! doet sowieso maar wat. Van Tweakers had ik meer verwacht.quote:
Bewijst wel weer dat techneuten geen gevoel voor emotie hebben..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar FOK! doet sowieso maar wat. Van Tweakers had ik meer verwacht.
hij maakt ook toffe foto'squote:Op woensdag 6 juni 2007 01:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hij kwam me bekend voor, o.a. omdat er een (vrij toffe) foto van hem in de wandelgangen van m'n school hing. En wel eens zien lopen enzo. Maar hij doet fotonica neem ik aan, das een andere afdeling dan wat ik doe.
Bij mij crashte Safari daardoor zelfs helemaal!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
Als ik op het smilies knopje klikt krijg ik enkele seconden lang 100% CPU load en crashed Safari.!
Wat vind jij eigenlijk niet kut?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Safari is ook kut...
Mijn vriendinquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
Wat mijn AppleCare betreft, ik besef me net dat ik mijn Macbook pas op 01-07 gekocht heb![]()
Alle stress om niets
Okay ik vind het afzetterij... puntquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef iFreaky het volgende:
Die kwaliteit die je krijgt is niet te vergelijken met andere schermen.
Hou toch op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef iFreaky het volgende:
Die kwaliteit die je krijgt is niet te vergelijken met andere schermen.
En het design is niet eens zo mooi.... te lomp.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou toch op.. Alle specs aan een ACD zijn vér onder de maat voor een bizar hoge prijs. Het enige wat tof is aan een ACD is het design.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef Jarno het volgende:
Mwoch, het is in ieder geval wat anders dan alle andere monitoren. Of je het echt mooi vind, is persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |