abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50389075
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 05:52 schreef James1988 het volgende:
Ik ben eens in de virtuele pen geklommen en ik heb op mijn weblog (ja dat heb ik ook al doe ik er geen fuck mee) een stukje gezet over de nieuwe T.net layout. Wat ík er van vind, om meer precies te zijn. Als je het wilt lezen: http://blog.alex-media.nl/node/12. Pas wel op: kan ongezouten stukjes bevatten.
Jij hebt echt een kutleven he?
pi_50389165
Ik kijk alleen nog maar op pda.tweakers.net en ben verder over op andere IT sites. Het blijft een onoverzichtelijke kutsite. En dat zeg ik niet als devver want dat ben ik niet, maar als GEBRUIKER.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50390019
tweaker
pi_50391264
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef vaudej het volgende:
tweaker
fok

online alternatief voor een buurthuis waar in tegenstelling tot een buurthuis écht elke pauper mag vertoeven.

wel leuk verder hoor
  Donald Duck held dinsdag 12 juni 2007 @ 22:52:04 #180
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50391340
wat ik wel irritant vind is dat nieuwe berichten niet meer oplichten en een andere kleur krijgen als je ze bekeken hebt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50412055
Maar de blokjes zijn wel terug na een hoop gezeur
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:15:06 #182
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50412230
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Omdat het nogal makkelijk is om webdevvers en hun websites, bouwvakkers en een door hun gebouwd huis, een schilderij van een kunstenaar, etcetera af te zeiken, maar mensen vaak niet eens weten wat er überhaubt voor planning, werk, intensiviteit, inspanning en denkvermogen aan te pas is moeten komen om de desbetreffende creatie te realiseren.
Ja hallo, dat heb je met elk beroep hoor. Of je nou glazenwasser, putjesschepper of CEO bent, wat je hier zegt gaat altijd op. Ik zou niet weten waarom websiteontwikkelaars nou ineens een uitzondering zouden moeten zijn.
quote:
En zo kun je wat dit betreft wel over álle websites iets te mekkeren hebben, maar tweakers.net valt toch reuze mee hoor. Ik verbaas me meer over een site als bijvoorbeeld marktplaats.nl, die zo ongelooflijk goed draait ondanks dat de hele site gewoon brak is en vol met functionele fouten zit.
Klopt, da's ook een mening. En ik ben het wel met je eens .

Maar laat mensen rustig zeiken.. die ongefundeerde meuk blijf je toch houden en iedereen negeert het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')