Al die nerds die meteen de volledige lay out downloaden hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef __Saviour__ het volgende:
dat laadt nog trager dan fok
dat dat kanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef __Saviour__ het volgende:
dat laadt nog trager dan fok
ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
ik vind hem wel mooi
Ouwe, de pda site !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef switchboy het volgende:
Ja leuk, sinds het is overgnomen door VNU gaat het snel bergafwaards met ze, jammer. Hopelijk blijft Fok! nog lang op eigen benen staan.
Wat een bagger zeg. Nu moet je drie "sites" doorbladeren op één site wil je alle headlines zien. rood met gifgroen hoe krijg je het verzonnen?
De trackers zijn niet meer van elkaar te onderscheiden omdat het kleurverschil net iets té subtiel is.
En zijn ze eindelijk op 1024px overgegaan zetten ze een nutteloze tagwolk naast het bericht waardoor het nog steeds te smal is.
wat is dat eigenlijk met die tagwolken? Ik kom ze steeds vaker tegen en ze worden steeds nuttelozer. Hier op de weblog ook al.. wat heb je eraan? Ik kom toch alleen om ff het laatste nieuws te checken. Voor iets ouders heb je de search... Of is het soms om je google rank te verbeteren?
Gelukkig is er nog:
http://pda.tweakers.net/
Daar mag je enkel op als je een Core Duo cpu hebtquote:
Worden alle berichteb verkoopcijfers enzo eruit gefilterdquote:
inderdaad, de nieuwe voegt echt niks toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef grizegrijn het volgende:
GatverDe vorige was echt een stuk beter.
*naar sig kijkt*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Reneuh het volgende:
Ik vind het een beetje hobbysite-achtig uitzien eigenlijk
ongeupdate IE6?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:50 schreef Karina het volgende:
Het laadt traag en de helft verschijnt niet of helemaal scheef, maar dat komt misschien doordat ik hier op mijn werk bepaalde plug ins niet mag/kan installeren, kortom ziet er niet uit.
Inloggen kan ik ook niet (waar moet dat?) en wat is nou weer Core, Pro en Life?
[afbeelding]
Want? Hij zegt dat hij op zijn werk zit, dus daar hebben ze zeker wel een degelijke constructie dat dit niet ge-exploit wordt. Wij zitten ook met IE6 maar, door de virusscanner en firewalls is het veilig.quote:
het is toch IE dus hij speelt toch al met z'n veiligheid.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef appelsientje het volgende:
Wat trouwens wel vet is.. is de menu aan de linkerkant.. je kan heel simpel de blokjes verschuivenmooi stukje programmeer werk!
de Fok!-tracker daar functioneert wmb een stuk fijner dan de tracker op de Fok!-frontpage:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef appelsientje het volgende:
Wat trouwens wel vet is.. is de menu aan de linkerkant.. je kan heel simpel de blokjes verschuivenmooi stukje programmeer werk!
Fok heeft wél een strakke nieuwe layout gekregen dit jaar. Hij is nu blauw ipv smerig bruinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
He tof, waarom hebben zij wel een toffe en strakke lay-out en Fok! niet?
Das wel mooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de Fok!-tracker daar functioneert wmb een stuk fijner dan de tracker op de Fok!-frontpage:
[afbeelding]
lijkt me best wel een leuke functionaliteit die de Fok!-FP ook zou moeten krijgen
Wacht maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
He tof, waarom hebben zij wel een toffe en strakke lay-out en Fok! niet?
Ga jij jezelf anders eerst eens in CSS en tableless designs verdiepen voordat je kritiek gaat leveren op webdevelopers die het kennelijk wél fatsoenlijk kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Reneuh het volgende:
Ik vind het een beetje hobbysite-achtig uitzien eigenlijk
Hoezo? IE7 komt er bij mij ook niet op en heb nergens last vanquote:
Dan moet je Firefox gebruiken, die wacht niet tot alle data binnen is voordat de pagina wordt weergegeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Metalfreak het volgende:
Die site van Tweakers: is het de bedoeling dat er na 5 minuten (!!!) pas beeld verschijnt
idd qua programmeer werk en dergelijke ziet 't er mooi uit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ga jij jezelf anders eerst eens in CSS en tableless designs verdiepen voordat je kritiek gaat leveren op webdevelopers die het kennelijk wél fatsoenlijk kunnen.
Nieuwe tweakers.net is vet. En voor al die naysayers, nou, doe dan eens voor hoe het in jullie mening wél moet dan?
Ik moet geen overhypete kutbrowser op mijn computerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Dan moet je Firefox gebruiken, die wacht niet tot alle data binnen is voordat de pagina wordt weergegeven.
Jij denkt dat T.net FireFox zou benadelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Sites die niet of beperkt werken met Firefox
Tja, ik ben geen systeembeheerder hierquote:
Een gecentreerde Fp zou wel goed zijn. Alleen dan wel met een mooie stijl en je overzicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Word tijd dat de FP van FOK ook zo'n strakke layout krijgt!Ook met stylie AJAX-scripts.
ga dood!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef hamkaastosti het volgende:
de eerste FOK!'er heeft ook van zich laten horen op FOK!'s geheel eigen wijze
http://gathering.tweakers(...)ge/28166132#28166132
hou je rommel bij jullie
Echt serieus, lul niet zo vaagquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef RM-rf het volgende:
Grappig altijd dat een dom logo altijd zoveel 'opwinding' veroorzaakt...
inclusief gelijk al de bewerkingen, boze 'het is lelijk!' opmerkingen en vergelijkingen met andere logo's (wat dus altíjd mogelijk is, uiteindelijk valt bij ieder logo wel een 'lijkend' symbool te bedenken, zeker als er gebruik gemaakt wordt van standaard eenvoudige vormen als ster, cirkel en letters)
Wat ik hooguit nog mis is een thread in TRU die satanische of NWO elementen in de nieuwe tweakers.net layout vermoed en waar mensen gaan uitleggen dat dit komt omdat T.net onderdeel is geworden van de hersenspoeling door de Reptillians, (wat natuurlijk nuttig is, aangezien de meeste tweaker-nerdjes de hele dag binnenziten ademen ze de chemttrails onvoldoende in)
Hmm, hij wil wel graag groeten achterlaten geloof ik...quote:Van: Yoeri Lauwers [mailto:xxxxxxxx@yyyyyyyyyy.zzz]
Onderwerp: GoT - Waarschuwing
Beste [nick],
Je hebt zojuist een waarschuwing gekregen, naar aanleiding van deze thread: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1223937
Een aantal van je postings zijn door de vingers gezien, twee keer heb je duidelijk de grens overschreden en ben je daarop aangesproken. Toch vond je het nodig om nog een derde keer over de schreef te gaan en daar hangen consequenties aan vast. Niet àl je reacties zijn fout, en je input wordt wel degelijk gewaardeerd. Zie dit dan ook niet als het de kop indrukken van kritiek, want we stellen prijs op elke opbouwende opmerking. In jouw geval worden die opbouwende opmerkingen echter doorspekt en afgewisseld met ongefundeerde flames en beledigingen en dat wordt niet getolereerd.
Ik zou je willen aanraden om de FAQ nog eens door te lezen, om toekomstige overtredingen tegen te gaan. De FAQ vind je hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Meer informatie over wat die waarschuwing inhoudt, kun je vinden in de banrichtlijnen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/banrichtlijnen
Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om daar een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Yoeri Lauwers,
Eindredacteur,
Tweakers.net
Mvg,
Yoeri Lauwers
Wat ben jij ontzettend stoer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef James1988 het volgende:
Whieeej, mailtje:
[..]
Hmm, hij wil wel graag groeten achterlaten geloof ik...
Lullen wat je wilt, maar dit is wel onwijs netjes. Op FOK! moet je altijd maar gissen en zelf gaan mailen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef James1988 het volgende:
Whieeej, mailtje:
[..]
Hmm, hij wil wel graag groeten achterlaten geloof ik...
Ja mar dat ligt misschien meer aan de overtreding. Ik denk niet dat ze op tweakers zo blij zijn met een tubgirlquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lullen wat je wilt, maar dit is wel onwijs netjes. Op FOK! moet je altijd maar gissen en zelf gaan mailen.
Agreed, in keurig Nederlands. Ik had je afgescheept met:quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lullen wat je wilt, maar dit is wel onwijs netjes. Op FOK! moet je altijd maar gissen en zelf gaan mailen.
Joh?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja mar dat ligt misschien meer aan de overtreding. Ik denk niet dat ze op tweakers zo blij zijn met een tubgirl![]()
Je wordt al voor een paar topicstarts die misschien aan een kriteria niet voldoen gewaarschuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |