Die zijn van France Television, dat Roland Garros in Frankrijk op het scherm brengt. Daar hebben ze een rubriekje "Un jour ā Roland", dat tussen de wedstrijden en tennisuitzendingen door gebracht wordt. (Veel Fransen zeggen vaak "Roland" in plaats van Roland Garros)quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef Mirri het volgende:
fucking hilarisch die filmpjes![]()
Hoe komen ze op het idee, wanneer is het opgenomen?
Die is wel erg tof jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ana valt tegen.
Deze daarentegen: http://ma-tvideo.france3.fr/player/?csig=iLyROoaft3OF&sig=iLyROoaft4AY#a_playlist
Toch maakt Djokovic al het hele toernooi een vermoeide indruk op me. Ik denk dat als hij 1 of 2-0 in sets achter komt het snel kan gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit kan inderdaad een lange worden zo.
Geweldige rally's idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef BVO het volgende:
Leuke partij zo.
Uhh ik vind dat meer van Andreev uitkomen. Het enige wat Djokovic nu (goed) doet is verspreid over de baan alle ballen terugspelen en Andreev maakt die fouten wel voor hem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Djoko heeft geen zin om lang op de baan te staan lijkt het nu.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef TheGeneral het volgende:
haha het geluid staat nog aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |