Voor op je blauwe oog?quote:
zeg ga eens naar hitler met je opmerkingen met kutvolkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lees dit topic nog eens goed door en ga daarmee naar dat kutvolk van je. Laat het ze eens lezen en vraag wat ze ervan vinden.
Kutvolk ja, meer niet en niet minder. kutvolk met een grote K. Wat heeft Hitler hier mee te maken? Ik zeg het. Niet Hitler. Ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ga eens naar hitler met je opmerkingen met kutvolk
hetzelfde denkbeelde als Hitler hou je erover. zeg maar gerust en geef het maar toequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kutvolk ja, meer niet en niet minder. kutvolk met een grote K. Wat heeft Hitler hier mee te maken? Ik zeg het. Niet Hitler. Ik.
Zegt ie iets verkeerds?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
Ik zal Johan niet achterna hoor met zijn racitische geblaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef damian5700 het volgende:
Verder nog een constructieve bijdrage, Meki?
Of ga je weer baggeren?
Prima. En weer ergens anders gaan spelen, alstublieftquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal Johan niet achterna hoor met zijn racitische geblaat
Het is inderdaad tijd voor een nieuw klein hitlertje ja. Dat zei mijn oma al. En die heeft de oorlog meegemaakt. Het is tijd voor een nieuw klein hitlertje. Tijd om dat kutvolk van je op de "rails" te krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
hetzelfde denkbeelde als Hitler hou je erover. zeg maar gerust en geef het maar toe
soort holocaust ?? toch ??quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is inderdaad tijd voor een nieuw klein hitlertje ja. Dat zei mijn oma al. En die heeft de oorlog meegemaakt. Het is tijd voor een nieuw klein hitlertje. Tijd om dat kutvolk van je op de "rails" te krijgen.
Ah, Arma, doe jij het topicreport of doe ik het? Meki de Mongool mag namelijk zijn favoriete politicus helemaal niet meer aanroepen alhier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Tijd dat je oma wordt opgenomen dan want als je een nieuw klein Hitlertje wilt dan ben je wel compleet gestoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is inderdaad tijd voor een nieuw klein hitlertje ja. Dat zei mijn oma al. En die heeft de oorlog meegemaakt. Het is tijd voor een nieuw klein hitlertje. Tijd om dat kutvolk van je op de "rails" te krijgen.
Ik doe heul geen topicreport.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah, Arma, doe jij het topicreport of doe ik het? Meki de Mongool mag namelijk zijn favoriete politicus helemaal niet meer aanroepen alhier.
Zeg dat maar tegen alle CCCP-shirt, Kaftan, Hoofddoek en meer van dat soort vergelijkbare onzin dragersquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Tijd dat je oma wordt opgenomen dan want als je een nieuw klein Hitlertje wilt dan ben je wel compleet gestoord.
Mijn oma is overleden. En ze was/is niet gestoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Tijd dat je oma wordt opgenomen dan want als je een nieuw klein Hitlertje wilt dan ben je wel compleet gestoord.
Dan doe ik het wel.quote:
doe maar . en ik hoop dat je dat ook doet bij Armeggedon bij haar hitler goedkeuringquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.
Meki de Mongool moet kapot! Kapot kapot!
Dan kan ze niet meer worden opgenomen. Als je een klein Hitlertje wilt (en zelf de oorlog hebt meegemaakt(?)) spoor je mijn inziens niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden. En ze was/is niet gestoord.
Nee absoluut niet. Het gaat mij, en de rest van weldenkend Nederland, om jou. Jij. Jij bent de vleesgeworden Corky. Jij moet, als een aambei, opgelost worden. Er dient een zalf uitgevonden te worden om de naar buiten geperste endeldarm die jij bent weer in het shithole waar je vandaan kwam te persen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
doe maar . en ik hoop dat je dat ook doet bij Armeggedon bij haar hitler goedkeuring
Droom jij maar lekker verder ventje. We zullen wel zien wie er gelijk heeft over een pak een beet tien jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan kan ze niet meer worden opgenomen. Als je een klein Hitlertje wilt (en zelf de oorlog hebt meegemaakt(?)) spoor je mijn inziens niet.
Maargoed, jouw opmerkingen over harder straffen blabla, allochtonen het land uit zetten blabla, getuigen ook niet van al te veel intelligentie en nuance.
Jij snapt er gewoon helemaal niets van. Waaruit blijkt dat harder straffen recidive/criminaliteit tegen gaat? Heb je enig idee hoeveel verdragen/regels/wetten we overtreden als we Nederlanders hun paspoort ontnemen en deporteren naar het land waar hun ouders geboren zijn? Je kraamt gewoon onzin uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Droom jij maar lekker verder ventje. We zullen wel zien wie er gelijk heeft over een pak een beet tien jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |