Wat ben je toch ook een slettebakje eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef nietzman het volgende:
Hee zoenen?
Zoalsik al zei, ikheb een hekel aan water, en ik zie die mooie vrouwen toch niet zonder bril.quote:
Dat ruige vind je wel leuk hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een slettebakje eigenlijk![]()
.
Post liever foto's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand m'n handen vasthouden? Anders ga ik al m'n bikini's beschrijven..
Plaats maar foto'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand m'n handen vasthouden? Anders ga ik al m'n bikini's beschrijven..
Ja, duh, anders rijd ze niet met me mee in de Visa. Dat doen alleen woest aantrekkelijke ruige vrouwen.quote:
Great minds think alikequote:
Wat ben je toch complimenteus!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, duh, anders rijd ze niet met me mee in de Visa. Dat doen alleen woest aantrekkelijke ruige vrouwen.
Maakt dit mij dan ook een euh... dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, duh, anders rijd ze niet met me mee in de Visa. Dat doen alleen woest aantrekkelijke ruige vrouwen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maakt dit mij dan ook een euh... dat?
Dus het was geen compliment-compliment. Dan neem ik 't terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, er hebben überhaupt nog maar 5 vrouwen met me meegereden in de Visa
Alle 5 die vrouwen die met me mee hebben gereden zijn (of vond ik op het moment dat ze meereden) übertoffe mensen. Het was een compliment van de bovenste plank!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus het was geen compliment-compliment. Dan neem ik 't terug.
oequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Let op, komen ze hoor.
DaD kennende niet hoor...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
En dan ineens: GEINTJE!$@@! EINSZWEI!!@!@111!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |