Oh. Kut. Als na zaterdag zondag komt zou je wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Echt niet?
Wacht eens even...Ben je de dag erop niet gewoon weer achterop geklommen?
Zie je wel, ook dit lost zichzelf al weer op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En anders heb ik altijd nog geen rijbewijs.
Ook hoi van mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef Mik_infra het volgende:
hoi terug
hij is gewoon stiekum een internetautist....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef Mik_infra het volgende:
nee meer komt er niet uit bij mij
ah, wat meer tekstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef Mik_infra het volgende:
nee meer komt er niet uit bij mij
quote:tineke: de lief van teigan!
ja die!
haha
alex: met zn rammsteinshirt en pretoogjes
tineke: haha ja
ik vond m leuk
alex: ik ook
Hij is ook heel leuk...quote:
Wat voor zwembroek had je aan vanochtend?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
bah heb genoeg van het studeren... maar moet toch nog even door... dan maar 'Love' van The Beatles op, word ik weer ietsje vrolijker van
Internetautisten zijn altijd druk met vanalles!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
[..]
hij is gewoon stiekum een internetautist....
maar wel lief hoor..
Geen ballenknijpert iigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek had je aan vanochtend?
Beter antwoord: ga mee zwemmenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek had je aan vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |