exactlyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef SiemeN het volgende:
Bwhehehe. Wat een leuke topics de laatste tijd.
Was een huismuis.quote:
De eend is een watervogel, ook zeer goed te doen op de bbq! Goeie tip!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef justmattie het volgende:
Is een eend ook een vogel?
Zoja even wachten totdat er weer blauwalg is kun je ze ook zo meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
oja OP=![]()
ramen met glassex schoonmaken dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik ga altijd barbecueen als er een vogel tegen mijn raam aan is gevlogen.
Als ik dan zo'n *plok* geluid hoor tegen het raam weet ik al weer hoe laat het is...
BBQ tijd !!!
daarvoor moet moeite gedaan wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Muizen zijn ook gewoon te koop.
Ziet er wel klein uit, ben een grote eter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Reneuh het volgende:
Quetzals smaken ook erg lekkerJe moet er wel voor naar Midden-Amerika, maar dan heb je wel wat
![]()
[afbeelding]
Wat een mooie diertje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Reneuh het volgende:
Quetzals smaken ook erg lekkerJe moet er wel voor naar Midden-Amerika, maar dan heb je wel wat
![]()
[afbeelding]
En maar klagen om die kleurstoffenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat een mooie diertje!
In een bbq topic
Ik krijg een stijve van het kijken naar dit beest, tevens loopt er kwijl vanuit mijn mondhoeken naar beneden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Reneuh het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ik geloof niet dat dat helemaal de bedoeling wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve van het kijken naar dit beest, tevens loopt er kwijl vanuit mijn mondhoeken naar beneden.
Als ik denk aan lekker vlees denk ik aan neukenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat helemaal de bedoeling was![]()
Nou, kijk es waar dat beest dan allemaal goed voor isquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve van het kijken naar dit beest, tevens loopt er kwijl vanuit mijn mondhoeken naar beneden.
probeer er dan eens zo een te vangen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er wel klein uit, ben een grote eter.
Morgen lekker bbq'en trouwens.![]()
mmmmmmmmh struisvogelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef Gambrono het volgende:
[..]
probeer er dan eens zo een te vangen...
smaken ook goed hoor
je moet enkel misschien een kampvuur+spit installeren om ze handig gaar te krijgen![]()
[afbeelding]
inplaats van een muis kun je dan wel beter dit gebruiken:
[afbeelding]
Ja maar hoe vang je zo'n beest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef Gambrono het volgende:
deze zijn dan weer lekker met ijsbergsla...![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:57 schreef Knekwurst het volgende:
Eindelijk gaat het weer goed weer worden, ik zeg BBQ!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |