Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef -Marc- het volgende:
Kansloos die vent
Of in zijn taaltje: Kanslos die vend
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef zarGon het volgende:
Ja, ja, hij is bij elke chick op het FoBo langsgegaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ervan verschoond gebleven. Moet ik me nu beledigd voelen?
Doe jij ook school als opleiding?quote:ik doe trouwens ook shool as oplieding
nuo ja erst dan maar zit nu tuis omdat ik dr even niet mg trugkomen
misgien hebbe we deselfde school ?
En een exotisch bloem zou verwelken door hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel zielig voor jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben ervan verschoond gebleven. Moet ik me nu beledigd voelen?
quote:Op 05-06-2007 11:12 schreef technojunk
je bent cekr zon vieze vent die sich als wijv voordeot ne wil dattik me ga rukke voro me webcam dar trap ik gnee 2x in![]()
quote:
beide vout, sinds de tokkies weet iedereen dat het Helt moet zijnquote:
[/q]quote:[quote]Op 22-05-2007 17:30 schreef technojunk
[..]
oke srry wisdt nie daje eik ook eentje van ons bent
88 wite powder
je wil cekr nie meer msne?
Ik denk dat het voor hem een manier van leven is. Met zijn hele ziel en zaligheid jewaitsj!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe verzint ie zoveel onzin bij elkaar![]()
![]()
neuh, kloontje ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem een manier van leven is. Met zijn hele ziel en zaligheid jewaitsj!![]()
nope.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb licht de indruk dat het kloon is. En anders weet ik er nogwel een vriendinnetje voor, ook een Fokster en die zal zeker niet op haar taalfouten letten.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef Sunaebo het volgende:
Zullen we hem doodslaan met woordenboeken![]()
kom op dit is duidelijk een kloon/attenshun wh0requote:Studierichting shcool
gast, je naam en usericonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Crappery het volgende:
Dit verdient een topic.
- hoi we heben dezelfde interse zule we msnen?
- hoi we heben dzefde intreses ik heb ut oko vaak over allogtonen
- asof jij hier cekr niet zit om gwoon wijve te lrre kenne om me te msnen ik seg ut gwoon wat direkder
- als je vriendt er gnee eentje heef dan hebt k dur wel eentje vor j hor
- hoi luek dat je geen realtie hebt wil je mss oko me me msnen
- ksag datje keek in mn FoBo dat betekend dat je vas ook wil msnen?
- hai ik sag da je lurkdte as je me adt op msn kunne we lekkre chatte we hebbe zo ongevre deselfde intreses
- he hot goet dat je ngo geen vreindheb dan kunnenw e gwoon msnen zonder datdie jaleors wort
Wat een gozer
http://fotoboek.fok.nl/user/technojunk
quote:Op 16-07-2006 00:00 schreef technojunk
sjees das zonde? heb je geen intersse of heb je een soort van ziekte ofzo huidschimmels
datje geen vriend kan krijgen?
anders kan het tussen ons best wel wat worden, gloof ik![]()
quote:Op 14-02-2008 17:32 schreef technojunk
asof jij opeens de grote player bent vetel dna maar es hoeveel wijve jij dan op je msn heb ik heb dr al 34![]()
wat een josti ook hehquote:Op zondag 2 maart 2008 18:13 schreef miodzio het volgende:
Een kick voor dit 'adoratie' topic, onze vriend is namelijk nog steeds onvermoeibaar bezig.Zijn zinnen worden iets beter maar de reacties blijven geweldig.
![]()
[..]
[..]
Hij was mij laatst ook opgevallen. Zie hier een technojunkiaanse TVP:quote:Op zondag 2 maart 2008 18:13 schreef miodzio het volgende:
Een kick voor dit 'adoratie' topic, onze vriend is namelijk nog steeds onvermoeibaar bezig.Zijn zinnen worden iets beter maar de reacties blijven geweldig.
![]()
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef technojunk het volgende:
tpv
hahahahaquote:Op zondag 2 maart 2008 18:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij was mij laatst ook opgevallen. Zie hier een technojunkiaanse TVP:
[..]
quote:gwoon hartskke kut hoedat mese hier nix moge zegge je moet gwoon kune zegge wat je denkt ook als er dan een paar van die crinele macaronikanen je de keel wille doorznijden hartsikke goed dat je opkomt voor ons blanke ras
wihte pouwer !!![]()
quote:hee halo as je te lang droog kom te staan mag je me msne
nog vergeten en zijn hersenen zijn spontaan verweekt...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:22 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hahahaha![]()
dit is leuk, zijn toetsenbord komt van IKEA ??
quote:hoj ik ook niet zomaar en cekr neit as ik neit eerst cekr weedt dat dr duseen egte meid aan de andere kant zit en niet weer me vreinde die me uitlagge
quote:k tiep cekr 50 worden pre minuudt
heb kursus gedaandaarvor vor t cwi omdt k mn mbo niet haaldte en ze andes me uitkreing wilde stopzette
50 woorden per minuut, bedoelt ie niet letters?quote:
die band ken ik nietquote:Op 15-05-2007 16:26 schreef technojunk
hoi we hebbn dezelfde intresse ik hou oko van musiek ken je de bandt Skewdirver
quote:Op 18-06-2007 12:41 schreef technojunk
jamer van die neus mraa hebt je tog zin om met me te msnen
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:26 schreef Ulreazj het volgende:
Hij/zij blijft goed bezig. Ben benieuwd hoeveel er nou echt wat mee doen.
Hij is gewoon nog steeds bezig.. !quote:» Er is al 436 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ik denk het niet, die liet zich anders wel zelf wat meer zien in plaats van alleen daarvoor tijd te maken.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
Is toch overduidelijk dat dit een kloon van Croupouque is
Geeft niets!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die liet zich anders wel zelf wat meer zien in plaats van alleen daarvoor tijd te maken.
Verder reageer ik nu op een post van meer dan een jaar geleden
Ik denk dat ik te oud ben voor hemquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
Heeft iemand hem al eens toegevoegd en een gesprek gelogd zodat wij deze ware held aan het werk kunnen zien?
Even een kl00n aanmakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te oud ben voor hem
Dat kan jij ookquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo 'oer' dat hij nog een verbastering van het oud-nederlandsch spreekt
Geen leven hebben scheelt bij het volhouden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar hou je dat zo lang vol?
Ik bedoel.. Zie de datum van de OP!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
Mag ik zeggen van wie deze kloon is?
Boeequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft het volgens mij al vaak in het fobo aan mensen verteld. Ik ga 't maar niet zeggen hier, wordt hij vast boos.
Wat een anticlimax weer Fas. Watje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft het volgens mij al vaak in het fobo aan mensen verteld. Ik ga 't maar niet zeggen hier, wordt hij vast boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |