en de mooiste die scoorde hij pas afgelopen jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Ordinair het volgende:
Niet kankeren op Sneijder, gewoon afwachten en filmpjes kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=C8nZDQJQRdY
Ik denk niet dat ze hem voor dat bedrag laten gaan. Hij heeft een cotract tot 2011 en Groningen zit niet in geldnood. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ik liever een Luis Suárez voor een miljoen of drie.
Zat alleen jou te fucken, is ook geen speler voor het Ajax-systeem. Maar goed, Afonso Alves is veel te duur, moet nog zien of hij volgend seizoen wéér zo presteert.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem voor dat bedrag laten gaan. Hij heeft een cotract tot 2011 en Groningen zit niet in geldnood. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk..![]()
Wel een heel ander type speler dan Huntelaar, en ik vraag me af of hij in het ''ajax systeem'' past.
Bovendien heeft hij aangegeven nog een jaar bij Groningen te blijven.
was ik al bang voor..quote:
Heerenveen vraagt echt belachelijke bedragen, niemand die 20m+ voor Alves neerlegt omdat hij één seizoen geweldig heeft gepresteerd in de eredivisie. Ze mogen blij zijn als ze er 15m voor vangen.quote:Afonso Alves is veel te duur, moet nog zien of hij volgend seizoen wéér zo presteert.
Ik zou ook niemand kunnen bedenken, sowieso is het bij Ajax altijd één grote gok qua spitsen. In de periode tussen Patrick Kluivert en Klaas Jan Huntelaar in voldeed enkel Shota Arveladze, de rest allemaal (net) niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
was ik al bang voor..![]()
[..]
Heerenveen vraagt echt belachelijke bedragen, niemand die 20m+ voor Alves neerlegt omdat hij één seizoen geweldig heeft gepresteerd in de eredivisie. Ze mogen blij zijn als ze er 15m voor vangen.
Maar stel dat Huntelaar wel vertrekt (of volgend seizoen) wie zien jullie als eventuele opvolger?
Ik zie in de eredivisie niet 123 iemand lopen die hem kan opvolgen..
Zlatan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zou ook niemand kunnen bedenken, sowieso is het bij Ajax altijd één grote gok qua spitsen. In de periode tussen Patrick Kluivert en Klaas Jan Huntelaar in voldeed enkel Shota Arveladze, de rest allemaal (net) niet.
De klasse droop er vanaf, maar echt overtuigen deed hij niet.quote:
quote:
Blijf dan bij ajax, toch niet ballen bij Villa zeker...quote:Aston Villa heeft nieuwe hoop op Ajax-middenvelder Sneijder
Aston Villa gaat binnenkort bieden op Ajax-middenvelder Wesley Sneijder, bericht The Birmingham Mail. Manager Martin O'Neill heeft nieuwe hoop gekregen nu Valencia is afgehaakt. O'Neill bezocht afgelopen maand de bekerfinale tegen AZ en raakte onder de indruk van Sneijder. Het geld zou in principe geen probleem moeten zijn voor het ambitieuze Villa. Eigenaar Randy Lerner heeft O'Neill een dikke transferportefeuille meegegeven. (MA)
Aston Villa speelt niet eens intertoto, dus als Wesley Sneijder dit ook daadwerkelijk maar overweegt, is hij niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blijf dan bij ajax, toch niet ballen bij Villa zeker...![]()
Idd, daar speelt ie echt niet volgend seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aston Villa speelt niet eens intertoto, dus als Wesley Sneijder dit ook daadwerkelijk maar overweegt, is hij niet meer serieus te nemen.
Oud-vedette, als in voormalig vedette, zie verderop in tekst.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:31 schreef twi het volgende:
Oude vedette Gilardino? Volgens mij is die jonger dan Huntelaar
Wat stomquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oud-vedette, als in voormalig vedette, zie verderop in tekst.
Hij is 25quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:31 schreef twi het volgende:
Oude vedette Gilardino? Volgens mij is die jonger dan Huntelaar
30 miljoen voor KJH vind ik een redelijk bedrag!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is 25
En als Juve toch 100 miljoen heeft mogen ze gelijk de helft overmaken aan Ajax voor Huntelaar![]()
in 5 jaar te betalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
30 miljoen voor KJH vind ik een redelijk bedrag!
Het werd ook betaald voor Arjen Robben en vorige zomer nog voor Dirk Kuyt, dus ik zou niet weten waarom nu niet voor Klaas Jan Huntelaar en/of Wesley Sneijder?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
Als er bedragen boven de 15-20 miljoen euro betaald worden voor een speler uit de Nederlandse competitie dan is dat een absolute uitzondering.
Ik zie dat dan ook niet zo snel gebeuren, niet voor Sneijder, niet voor Huntelaar, niet voor Farfan en ook niet voor Alves.
Sure....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef twi het volgende:
15 miljoen voor Sneijder is prima, maar dan wel 20% van het transferbedrag bij doorverkoop. Voor Huntelaar is dat een andere zaak, gezien hij vorig jaar nog voor 9 miljoen is verkocht, en dit tot 10 miljoen aangevuld wordt bij verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |