voor mezelf...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Voor wat zoek je songteksten, en met wat moeten ze te maken hebben?
vanmorgen gesprek gehad op school, docent heeft aantal punten aangewezen enzo, dus ben nu bezig met het aanpassen van die punten in de scriptiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:09 schreef jslavenburg het volgende:
En wat zijn jullie aan het doen op jullie stage, behalve Fok! ?
http://www.songteksten.nl(...)rief-Uit-Berlijn.htmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor mezelf...ik wou weten wat het klein orkest nou precies zong... en ik heb tot half 2 niets te doen want dan komt mn baas terug...
![]()
Ze moeten te maken hebben met Berlijn of de val van de muur!![]()
Ik kon meteen aan 1 nummer denken: Pink FLoyd - Another Brick in the wallquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor mezelf...ik wou weten wat het klein orkest nou precies zong... en ik heb tot half 2 niets te doen want dan komt mn baas terug...
![]()
Hoef je niet zenuwachtig voor te worden. Geef alleen als tip mee dat je redelijk vroeg bedrijven aanschrijft wat jou leuk lijkt en wat je werkzaamheden zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
maar hier word ik dan weer een beetje zenuwachtig van
Anyway, ik ga nu even pauze houden![]()
inderdaad, hele goede tipquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoef je niet zenuwachtig voor te worden. Geef alleen als tip mee dat je redelijk vroeg bedrijven aanschrijft wat jou leuk lijkt en wat je werkzaamheden zouden kunnen zijn.
Wij hebben toch aardig wat bedrijven aangeschreven maar nergens was plek. Toch nog goed gekomen maar toch![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Mag ik ff een klein beetje aandacht (niet te veel)!
7000e post![]()
![]()
misschien beetje rondneuzen op Tweakers??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef jslavenburg het volgende:
Ik moet voor mijn stage een "vakkennis" schrijven. Het gaat over de laatste ontwikkelingen op ICT gebied.
Ik kan alleen inkomen op Windows Server 2008 en de laatste videokaarten. Vista mag niet meer, omdat dat al "te oud" is. Het mag alleen over dingen gaan die nu uitkomen zijn of uit gaan komen...
Iemand verder suggesties?
Gozertquote:
Double Date - Email to Berlinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
SQL servers worden vernieuwd at the moment, kijk maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien beetje rondneuzen op Tweakers??
je hoeft het vandaag toch niet af te hebben??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
SQL servers worden vernieuwd at the moment, kijk maar
www.tweakers.net
Nog maar 45 minuten en dan is tweakers weer up..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hoeft het vandaag toch niet af te hebben??![]()
Ik weet, maar de laatste tijd staat er niet echt veels "nieuws" qua hardware matig...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hoeft het vandaag toch niet af te hebben??![]()
ben niet into de hardware/software, maar kan me wel herinneren dat er af en toe op Tweakers berichten staan over nieuwe software enzo... (voorbeelden heb ik niet, ik kan er ook zomaar naast zitten)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
Maar weet jij soms verder iets behalve WinServer 2k8 en wat VGA's?
Softwarematig.. en totaal nieuw? zal ff voor je kijken.. Heb de computable voor me liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik weet, maar de laatste tijd staat er niet echt veels "nieuws" qua hardware matig...
En als het software matig is moet het echt "totaal nieuw" zijn...
Maar weet jij soms verder iets behalve WinServer 2k8 en wat VGA's?
Nog even oefenen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zulk soort posts mogen niet meer![]()
Begin ik nu een beetje op een MOD te lijken?
Euh...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Softwarematig.. en totaal nieuw? zal ff voor je kijken.. Heb de computable voor me liggen
Waarom ga je niet schrijven voor datawarehousing en Business Intelligence.?
Omdat ik er juist niet op wil lijkenquote:
Weer een waardeloze les gehad bij ZUU. Had net zo goed thuis kunnen blijven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert! Weer lekker morgentje op school doorgebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |